Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tääl tissit ei kutistu sitte niin millään, ympärysmitta vaihtelee +/- 3cm. Mä en taida ikinä mahtuu noihin mun urheiluliiveihin.

Mulla rinnan ympärys tais jäädä pysyvästi 80, kun ennen raskautta se oli 75. Itelläkin taitaa olla edessä liivien ostelua.

Nyt pelottaa tuleeko läskit takas kun ei jaksa taudissa yhtään lenkkeillä tai jumpata. Olispa tämä äkkiä ohi niin pääsee taas lenkille. Ihme kyllä mutta nyt kun on kauemmin liikkunu säännöllisesti niin sitä on oikeen ikävä että pääsee tuonne raittiiseen ilmaan ottaan hiet niskaan.

Sain sullottua kaks vuotta sit ostamani farkut päälleni, jotka ei oo mulle sen ekan käyttökerran jälkeen mahtunu!!! (kutistu selkeesti pesussa :smiley-angelic006) Ihan kiva fiilis :) Ei kerota kellekkään että se uimarengas roikku sit sen vyötärön päällä :D Kun on niin löysää että on helppo muovailla kun taikinaa xD

mä en oo uskaltanu vaakaa hypätäkkää,nyt velä vähemmän kun on menkat.mua ei selvästikkää oo luotu laihduttamaa ku ei se onnistu.

Mä oon huomannut farkuissa sen, että se on ihan farkkujen mallista kiinni, miten ne pullataikinat pursuaa sieltä "laitojen" yli :D esim. jos on tosi matalavyötäröiset niin niitä en ainakaan ite halua enää raskauden jälkeen käyttää. Nykyään joudun käyttämään (ihan siis itteni ja muiden silmäniloksi) tollasia normaalivyötäröisiä farkkuja, jossa ylimääräset ihot jää sinne farkkujen sisään. Mut onhan sekin tosi, että eri farkkumerekillä on eri käsitys kokoluokista kun esim. itelle jotkut 34 on ihan sopivia kun taas toisista sitten pursuaakin kaikki tavara yli laitojen. Nykyään muutenkin tuntuu et kaikki vaatekoot on jotenkin ihan erikokosia kun ennenvanhaan :o esim. ennen XL oli oikeesti iso kun nykyään taas plus kokoset ei voi kuvitellakaan mahtuvansa useimpiin XL-kokosiin kolttuihin.

Korkeempi vyötäröiset farkut on täälläkin suosiossa kun tosiaan saa ton "makkarapaketin" kokonaan sinne sisään :p

En olis kyllä ikinä uskonu että pystyisin tällaiseen itsekuriin ja pitäisin vain yhden herkkupäivän per viikko ja että jaksaisin liikkua SÄÄNNÖLLISESTI. Kolmatta kuukautta mennään! Paino ei oo kyllä pudonnu huikeita määriä vielä mutta on kumminkin pudonnut.

Ja mua ärsyttää tää muotivillitys missä paidan etukappale on lyhyempi ja takakappale pidempi. Näin isotissisellä se johtaa siihen et perse menee piiloo, mut napa näkyy :oops: , ku paita nousee edest entist enemmän ylös. Mä en käsitä mille laudoille noit vaatteit tehää ku Suomes on ihan muodokkaita naisia...

Hienoa, Tinka, että olet ollut sinnikäs. :) Siitähän se alkaa helpottaa se liikkuminen, kun tarpeeksi kauan itsensä siihen pakottaa. Meidän arki on ollut nyt sen verran katkonaista, kun on ollut liikaa noita erikoistapauksia. :D Rutiineissa olisi paljon helpompi pystyä. Joten heti kun olen surffannut tarpeeksi, taidankin jumpata ensin ja sitten siirtyä sohvalle makoilemaan. ;)

Mun piti lähteä lenkille. Ajattelin, että ensin imetän ennenku lähetään. Noh, jätkä nukahti siihen. Se ei koskaan nukahda tissille paitsi iltaisin yöunille. Noh, koska viime yö oli mitä oli ja koko muunki päivän jätkä on ollut ihan nukuksissa ni enhän mä nyt raaskinut herättää toista alkamalla pukemaan sille päälle yms.. Nostin sen sitten meijän sänkyy tuhisee ja tulin koneelle.. Se siitä lenkistä sitten :/

Muokattu viimeksi:
No voihan harmi Tiutsi ettet päässy ulkoilmaan. Meillä kyllä jäbäleissön nukahtaa tosi monesti tissille ku syödään ennen lenkille lähtöä. On vaan niin sikeä uninen tapaus vissiin että saan puettua sille kyllä vaatteet päälle. Ei se yölläkään ole moksiskaan jos vaippaa joskus vaihtaa. Saattaa herätä joo mutta nukahtaa melkein samantien.

Mä en nyt uskaltanu ottaa riskiä että herää eikä nukahdakkaan. Normaalisti sillä ei olis väliä (tosin normaalisti ei siihen tissille edes nukahtaisi), mutta tosiaan viime yön takia ei raaskinut :sad001

tosin.. nyt se tais herätä ihan ite tuol, joten ehkä me siis kohta hipsitää lenkille ennenku esikoinen pitää hakea hoidosta..

Bettie: ne sellaiset paidat on ärsyttäviä. Sit jos ostaa kauluspaitaa tai sellaista napillista paitaa niin saa ottaa kaks kokoo isomman tissien takia tai napit sinkoilee :P

Lumingeriella oli just isotissisille paitoja myynnis, sellasia mis on just otettu huomioon se rintojen koko. Mut must niis on kyl varsin avonaiset kaula-aukot. Mut on ne paidat kyl hyvännäkösiä, ja oon aatellu et ostan kyl sielt jonku kuhan saan itteeni edes vähän pienemmäks :)

Täällähän on tullu onnistumisia vaikka kuinka paljo!!! Vau naiset!

Mä oon ollu fitfarmin superdieetillä reilu viis viikkoo. Painoa on lähteny reilu 5kg ja senttejä lähteny koko kropasta yli 40cm! Navan kohalta 10cm! Tää on tosi tiukka dieetti joten itsekuria täytyy olla hurjasti. Ja oon kyllä yllättäny itteni! Tässä on tiukka ruokavalio ja treenata täytyy 4 aerobista ja 4 lihaskuntotreeniä viikossa. Ootte varmaan kattonu sitä jutta ja puolen vuoden superdieetit ohjelmaa :) eli niillä ohjeilla mennään :) tää nettivalmennus kestää 6 viikkoa (eli viimestä viedään) ja sen jälkeen viikko taukoa ja jatkan samalla linjalla.

Mulla on jo nyt ihan erimallinen lantio ja kiinteempi kroppa ku ikinä vaikka en oo ihan vielä edes ennen raskautta olevissa lukemissa. Motivoi hurjasti :) varsinki ku muutkin sen huomaa ja varsinkin oma mies on villinä ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin