Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu, kai se on lappuhaalareihin siirryttävä ton roikon kanssa :D

Mun mies just eilen pyysi mua keittiöön ja pöydällä oli auki Halpa-Hallin kuvasto missä muija oli niissä lappuhaalareissa. Kysyin "Niin mitä?" ja mies osoittaa kuola valuen sitä haalari kuvaa ja sanoo "Hiukan seksikkäät!!! Vähä mä ostan sulle tollaset. Mikä sun koko on?" Ja hei se oli iha tosissaan :laughing021

Eikös niissä laitteissa usein ole jonkinlaiset ohjeet, miten niitä käytetään. Tosin joskus niitä kuvallisia ohjeita voi olla hankala tulkita. :D

Vitsi, kun itse ei ole muutamaan päivään päässyt tekemään juuri mitään. Juhlien takia ei ensin ehtinyt paljon ulkoilla ja nyt sitten vauvan flunssan takia ei ole päästy. Ja sisällä en ole saanut aikaiseksi. Se on kyllä ihan omaa saamattomuutta. Pitäisköhän tänään taas tehdä edes jotain. :D

Mä haluaisin soutulaitteen. Salilla mun lempparit oli crosstrainer ja soutulaite. Mä soudan kesäisin mökillä aina mielelläni. Viime kesänä tosin joku köyhä oli vetäny meidän soutuveneen parempaan talteen. Oli nimittäin märkään hiekkaan jääny kengät jälet siinä kohtaa, missä naru meni rannasta puuhun kiinni.. :(

Salillakin olis kiva käydä mutta ehkä nyt eka kokeilen ton uimisen. Käytiin Artsin kanssa just tunnin lenkki ja meikäläisellä vaatteet hiestä märät. Eri tahtiin tuli käveltyä kun kuuntelin musiikkia samalla. Tahdissa on pakko kävellä tai menee jalat solmuun :laughing021

mulla on tosi surkee tasapaino,vaunulenkilläkii meinaan kompastua renkaisii:laughing002,mut mun siskopa meinas kompastua omii varpaisiinsa,sillee ei mulle oo vielä käyny.mut ehkä niin kerkee käydä.

Samoin! Tasapaino on aivan hukassa. Kovasti ei passaa katella edes sivuillensa kun kävelee, että pysyy tiellä :grin

Juu, taisi tämänkin äidin tasapainoaisti jäädä synnytyssaliin... Kuuden kuukauden imetys on kyllä muuten hyvin laihduttanut ja vauvan ja vaunujen nostelu pitäneet lihaksetkin välttävässä kuosissa....

Niin se toisia laihduttaa. Ei vaan meikäläistä. :P Mutta sentään tasapaino pelaa edelleen, ainakin hevosen selässä. Ja luulen, että itse asiassa vatsalihakset on yllättävän hyvässä kuosissa, pitäisi vaan kaivaa ne esiin noiden vararenkaiden alta. Siitä tulikin mieleeni, että hulavanne huutaa tuolla. Voi yääk...

Nyt alko tosissaa reenaaminen! Masentaa kun kaikki ympärillä vaan laihtuu ja kutistuu ja ite ei saa mitään aikaseks :/ Pitkään junnas tossa paino samassa, mutta nyt alkaa olla taas laskusuuntaa... Herkuttelin kanssa välissä, kun sieppas toi junnaaminen :/ Nyt teen lankkuhaastetta ja kyykkyhaastetta, plus joka ilta vauvan nukkumaanmenon jälkeen kotijumpan 45 min :) Ja tavotteena ois myös ne lenkit. Kävely on vaan niin tylsää tuolla maantiellä eestaas :(

Ja kyllä ne lappuhaalarit tulee taas muotiin :D Tosin ne varmaan sopii hieman kapeammille heppusille, kun on niiiiiin tiukan näkösiä :D

kaverin äiti on käyttny noita lappuhaalareita kokoajan,eikä ole mikään pien matami,on meinaan pituutta ja leveyttä.
mut joo,meillä on satanu liikaa lunta joten tän päivän lenkki saa luvan jäädä välistä.onneks on se salipäivä,siellä sitte otettava ilo irti.

Takaisin