Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle on tullu varmaa "kymmenen" kiloo lisää täl viikol. Koko viikko menny herkutteluks ku vierait on ollu maanantaina, keskiviikkona ja eilenä. Ja eipä oo tullu mitää muuta sit tehtyykä ku siivottuu ja siivottuu vähän lisää :smiley-ashamed004 Kaiken lisäks esikolla on ens viikko lomaa, ni ei toivookaa et pääsis aamul lenkille. Täytyy kuitenkii yrittää ottaa ittee niskast kii ja koittaa mennä vaik keskel päivää sit vaik en siihen aikoihin tykkääkä lenkille mennä.

Jos ilmat pysyis nyt tällaisina keväisempinä, niin olisi itsellä ehkä toivoa päästä vähän reippaammille lenkeille, kunhan esikoinen oppii pyöräilemään. Tänään aloitettiin harjoittelut, ja kyllähän koko perheen voimin päästään nyt jo ihan oikeasti lenkille. Päivisin vaan yleensä on käyty tyttöjen kanssa keskenämme, niin en kyllä minäkään mitenkään voi työntää rattaita ja pyörää ja taluttaa koiraa samalla. :D Tietysti sellainen koheltaminenkin voisi kuluttaa jokusen ylimääräisen kalorin. ;) Joo-o. Vissiin pitäisi vaan otella sen hulavanteen kanssa taas. Tai tehdä ees jotain. Suklaanmussutus ei taida tässä kohtaa auttaa. :D

mä tänään reenasin hullunlailla salilla,toivottavasti huomenna olis ees joku lihas kipeenä.tosin hirveesti ei sais koskee et kykenen menee huomenna uudestaa salille.siel on kyllä tosi kivaa.

Siun pitää treenata eri lihasryhmiä eri kerroilla, ni pystyy seuraavana päivänä treenaamaan, vaikka ois kuinka kipeet lihakset edellisen päivän treeneistä. Voi vitsi, mieki haluun!

tänään tein vatsoja eikä missää vaiheessa tuntunu missää vatsalihaksessa.mulla ei vissii vatsalihaksia ookkaa.
nii sitä se mieskii sano et yhtenä päivänä yhtä mut emmä,kyllästyn sit puolessa tunnissa koko salii.

Sit se ei auta muu kuin kestää ne kivut. :D Suosittelen myös kuntosaliohjaajan tekemää saliohjelmaa, jos siulla ei jo ole. Mie ainakin tykkäsin myös, kun oli siinä ne laitteet ja liikkeet, jotka piti käydä läpi, ja kun siihen myös merkitsi painot ja vastukset, niin näki myös, miten on kehittynyt. Alkuun miullaki oli sellainen ohjelma, jossa käytiin kerralla läpi kaikki lihasryhmät, mutta sit jaettiin kahteen osaan, kun kunto oli kohentunut ja vastukset lisääntyneet. Et toisella kertaa yläkropan treeni (+ keskivartalo) ja toisella kertaa alakropan (+keskivartalo). Taidan antaa tänään tuolle kahvakuulalle kyytiä, saa silläkin jotain treeniä aikaiseksi, vaikkei ihan kuten salilla. Mieki halluun lihakset kippeiks! :D

Harmittaa kun meidän lenkit jää niin lyhkäsiksi kun pojalla menee hermo rattaissa istumiseen. Yleensä lähdetään liikkeelle herran päikkäri aikaan mutta kun ne päikkärit kestää vaan päälle puoli tuntia ja sitte se herää ja venkoilee loppumatkan o_O

meillä keritää kävelemää jo puol tuntia ennenkun tyttö ees nukahtaa.sit se nukkuu osan lenkistä tai koko lenkin,riippuu tietenkii lenkin pituudesta.ja jos se herää niin yleensä nostan selkänojaa et se näkee edes vähän maisemia.

Meillä Kiira viihtyy kyllä todella hyvin rattaissa. Monesti se nukahtaa rattaisiin jossain vaiheessa, vaikka olisi vasta nukkunut päikkäritkin. Ja jos ei nuku, niin liikkuvissa rattaissa kyllä viihtyy katselemassa. Mutta paikallaan olevissa alkaa kyllä mutkuta heti. Joten siinä mielessä lenkeille kyllä pääsee hyvin. Se on tuo esikoinen, joka hidastelee. :D

Mutta tänään aloitin päivän jumpalla! Hyvä minä! :D Onkin tullut vähän laiskoteltua viime päivinä. :oops: Nyt ajattelin ruveta imuroimaan, sitten Kiira päikkäreille, sitten tiskit ja sämpylöiden leipominen, puistoreissu ja kaupassa käynti ja sitten ehkä niitä soseita väsäämään. Tänään ei paljon ehdi löhöillä, mutta eipä ehdi ainakaan mässäillä herkkujakaan tai ylipäätään mitään ylimääräistä. :D

mun pitäs kans ruveta imuroimaa,oon vähän luistanu siitäkii hommasta ja nyt sen kyllä huomaa.sen jälkee olis tarkotus kipasta lenkillä ja takas tullessa kaupassa(mikä ei oo hyvä juttu ollenkaa).jotain pöperööki pitäs tehä tälle päivälle...

Meilläkin Poika viihtyy hyvin rattaissa, joko ihmetellen tai nukkuen. Kyllä se usein jossain kohtaa lenkkiä silmät lupsauttaa kiinni, vaikka oiskin kunnon päikkärit nukkunut.

Mullapa oli tänä aamun tippunut paino. Siis ihan jo silleen, että sen huomasi! :) Tiedä sitten oliko syynä uimisten lisääminen viikkoihin vai se, että mun maha on jotenkin tosi sekaisin. Oon miettinyt, että johtuuko se tosta uimahallin kloorivedestä. Kun harmikseni joka kerta, kun hengitän nenän kautta sisää ni joku tekee niin ison aallon ohi mennessään, että vettä menee sisuskaluihin. Ja seuraavana päivänä on maha aivan sekaisin ja pitää ihan hirveetä möyrintää ja meteliä :sad001 tai sit muhun on iskenyt keliakia... Tänään ois uintipäivä, mutta mietin tässä että pitäiskö mun antaa ton mahan rauhottua. Siis mitää muuta vaivaa ei ole, ja olo on ihan hyvä. Ei satu eikä kolota, mutta ikäväähän se on rampata vessassa. Tai ne ajoittuu aina parin tunnin setteihin ja sit taas hetkeks rauhottuu, ja sit taas alkaa parin tunnin setti ku saa rampata vessassa..

Mä touhusin eilen.. imuroin, tein sämpylöitä, pesin pyykkiä jne. Meinasin pestä ikkunatkin mut en löytäny avaajaa. Sit kun mies tuli kotiin, poika leikki lattialla ja mä pelasin tabilla yhtä peliä, nii mies kysy, et ootsä meinannu pestä ikkunoita täällä, kun on vehkeet pöydällä. No jep, mut en löytäny avaajaa nii luovutin ja aloin pelaan. :D Se naureskeli ja meni juomaan kahvia. Kohta kuulu keittiöstä loiskintaa.. se oli alkanu peseen keittiön ikkunaa siellä. :O Ei vitsi, mikä mies...

muoks... joo piti rattaista sanoa, et meillä kans poika yllättävän hyvin viihtyy. Se nukketeatterireissu ja sen jälkeen shoppailukierros todisti sen, et poika istui ja ihmetteli vaan kiltisti rattaissa. Pienempänä sillä meni heti hermot, jos ei nukkunut vaunuissa.

Mä pesen mielelläni nyrkkipyykkiä järvessä... on pikkasen pehmoset ja ihanat vaatteet sen jälkeen. Ja lämpöisenä kesäpäivänä pyykin jälkeen on ihanaa pulahtaa itseäkin pyykkäämään sinne järveen.

Takaisin