Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mur! MUa turvottaa niin paljon, että 1,5 kg on tullut takaisin. Pitäisi käydä siellä keliakiavasta-ainekokeissa. Mulla on lähete, mutta sinne on vaikea päästä aamulla, kun mies lähtee töihin.

Mie saan ainakin nyt hyvän alun herkuttelun hillitsemiselle, kun on vähän flunssaa! Eipähän edes tee mieli leipoa mitään. Pitää nimittäin oikeasti saada joku järki omaan syömiseen, vaikka painon puolesta huolta ei olekaan, vielä. Tulee se 30 täyteen ensi kuussa, niin kyllä se aineenvaihdunta vaan rupeaa hidastumaan. Tai no, ainakin kulutus vähenee, kun ikää tulee lisää. Kohta alkaa kiloja kertyä, jos ei tee jotain. Nyt kyllä pidän pääni, enkä ostele tai syö herkkuja ennen kuin on synttäripippaloiden aika! Sitten saa edes vähän leipoa. Meillä on ensi kuussa kuitenkin kahdet synttärit, omani ja esikoisen, että ihan hyvin sietää nyt olla hetki ilman. Ei edes ole pitkä aika sinne enää!

No kohta tulee kesä, ni saa nähä kuin käy laihiksen täällä. Grilliherkut on vaan niin hyviä :) Pitäs olla tyytyväinen, ku paino on vähemmän, ku ennen raskautta. Siltiki haluais muutaman (lue: kymmenen) kiloa poijes. Ois parempi olo sitte :)

"homer kuolausta" Grillikylkee omnomnomn ja salaattia kylkeen... äh nyt mullekki tuli ikävä kesää :D

Mulla on kans sama, ku Sinbulaattorilla, että ennen raskauksia jo keräsin ihan kiitettävästi kiloja.
Laihdutin normipainoiseksi -06 ja sitten tapasin mieheni ja hups! Kamalalla vaivalla pudotetut 20kg tulivat takaisin hetkessä. Tämänkin tiedän vain kuvista, ku en muista lihavuuttani saati sitten mieskään.
Sitten tulin raskaaksi ja en todellakaan välissä tiputtanut painoa, ku jo tuli toinen ja sitten oli "välivuosi", mut eihän siinäkään tullut mitään tehtyä, ku oli sellanen laskimus ja sitten tulikin tämä kolmas raskaus ja yksi sokeriarvo ekaa kertaa hieman koholla. Jotenkin suutuin siitä ja halusin näyttää, että en todellakaan ole mikään surkimus ja en saanut siis yhtäkään raskauskiloa.
Siitä sitten tietenkin synnytyksen jälkeen olin selvästi laihempi ja kovalla kurilla pidin vieläkin syömisiä ja lisäsin liikuntaa eli paino laski todella hyvin.
En tiedä olisinko tässä kohtaa nytkään ellei olisi tullut tota ärsyttävää pientä koholla olevaa sokeriarvoa. Se taisi olla minun pelastus :happy119

Minkkis: mulla sama homma. Tiputin n 15-20 kg ja sitten tapasin mieheni. Ennen raskautta olin kerännyt takaisin n 10kg ja nyt raskauden jälkeen vielä toiset 10 kg lisää. En ole vaan löytänyt tuota starttia tähän elämäntapamuutokseen vaan sorrun aina uudestaan herkkuihin ja pitkittyneisiin syömisväleihin.

Synnytyksen jälkeen todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja nyt tutkitaan keliakiaa. Jospa sen motivaation saisi kohdalleen kun ensin selviää, onko kaikki muuten kunnossa.

Kuulostaa ikävältä @sukki, mutta totta sekin, että sitten vasta tulee se mielenrauha, ku kuulee miten asiat ovat ja sen jälkeen voi aloittaa "puhtaalta pöydältä" :smiley-angelic003

Ihmettelin vähän aikaa, et kuka hiton Minkkis :D

Äh, kauhee nälkä, mut ei voi rapistella. Murrr.... Ei tääkään nyt hyvä tapa oo kiloja pudottaa...

Tsemppiä sukille, toivottavasti saat vastauksia pian. Mä olin tosiaan vuoden keliaakikko (piiiitkä juttu), mut ei sitä sit ollukaan.

nälkä mullakii,viimeks syöny aamulla puuroo.nyt jos rupeen jotain jääkaapista ettimää ni marsut rupee huutaa ja sit tyttö herää.joskus kyllä kiroon noi marsut alimpaa he*vettii.

Mä en oo koskaan tykänny marsuista (ei siis millään pahalla) Must ne pitää vaan outoja ääniä. Mul oli itellä kolme luppista joskus, ihan ku niistäkään mitään seuraa ois ollu. Kakkivat ja pissivät vaan joka paikkaan. Oli ne ihan söpöjä kyl :D

Jos mun koira asuis täällä, ni se kyl kans kuulis joka jääkaapin narauksen :D

Mä rakastan marsuja, mutta olen pitänyt itseni kurissa ja päättänyt ottaa sitten vasta taas sellaisen, ku on kunnon tila talossa sille. En voi sietää jotain edestakas seilaavaa häkkiä tai sitä jossain nurkassa mihin se ei kuulu. Jospa sitten, ku saatais toi laajennus...

Ja Minkkis vaihtui, ku edellinen nimimerkki oli hieman liikaa oma nimeni :happy112 Ja okei oikea syy oli, että näin painajaisia miten joku mun tuttu tuli lukemaan näitä juttuja ja kertoi mulle jaja.. :schocked028

jää noikii mun viimesiks,tai siis jos päästää tästä kämpästä nyt tän vuoden puolella muuttamaa ni kaks marsuista annan pois ja kolmas lähtee piikille.noi marsut on ruvennu haisee ihan kuselle,vanhin marsuista kusee mökkiisä ja nukkuu sit siellä.joka päivä joutuu putsaa noita häkkejä.

liittypäs taas laihdutuksee..:grin

Joo en mäkään haluais, et kukaan tuttu täältä tunnistaa. Tosin on sillä ainaki muutamaks viikoks sit lukemista :D

Tässä se muuten nähtii, mitä kävi, ku en syöny tarpeeks aamiaista. Epätoivoissani halusin jotain makeeta, ni vedin leivontasuklaata. Onneks sentään tummaa :D

Iiihanan söpöiltä kuulostaa.. Tykkään marsuista just siks, ku ne juttelee.. Ekat marsut mulla oli -07 kaks urosta.. Sitten 2kk päästä ne sai kolmannen kaverin eli huomasimme ettei ne tainneetkaan olla poikia tai sitten homoilla on eläinten keskuudessa mahdollisuudet lisääntyä.. :happy112

Te juttelette hamstereista ja mä suklaasta :D Nyt on kyl niin kotimamma olo. Oon vieläki pyjamassa ja kello on yks :D

Takaisin