Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noin tämä mamma oli herkuttelemassa syntymäpäivillä.. Kakkua piirakkaa yms.. ja nyt tein juustokakun kun noita vieraita tulee meille kohta... :DD pitää olla pikkusen plösö! :grin

Mä aattelin huomenaamul herätä niin ajoissa et saa Tyynelle tehtyy aamupesut yms. ennen ku vie esikon hoitoo. Voi sit samal raahautuu aamulenkille. Alkaa noit iskistyyppisii kipui tulee lisääntyvis määrin ku ei oo tullu liikuttuu tarpeeks. Ne pysyis aisois jos viittis joka päivä käydä lenkillä, pelkkä esikon hoitomatkat ei riitä liikunnaks (yhteen suuntaa joku 5min).

Miks ne kilot vaan tuppaa lähtee aina vääristä kohtaa. Viimeseks siis just sieltä, mistä ois alunperin pitäny :D

mä siivosin varastosta mun vanhoja vaatteita,vein ne alakerran tytölle,se luultavasti niihin mahtuu mut semmosta dieettiä ei oo keksitty millä mä laihtuisin niin paljon et niihin mahtuisin.koitin mun yksiä housuja mitkä oli mulle sopivat 2011 niin nyt ei noussu polvia ylemmäs:laughing014 viskasin ne sit roskii..:grin

Pidä ne motivoivina vaatteina? Kyllä minusta on ny ihanaa odottaa, et mahdun vanhoihin farkkuihin.. mahduinhan jo siihen kotelomekkoonkin.

Ihan vaan farkkujani unelmoiden... maistelin kaksi palaa äsken tekemääni piimäpannaria... voi slurrrrpsss.. Noh, huomenna neuvolaan pojan kanssa ja lenkki siinä samalla. :D

Njoo,mä syön seksisuklaata:grin lupasin miehelle et se saa seksiä jos mä saan yhen chilisuklaan:rolleyes: halvalla menee mut menköö nyt sit:laughing021

Mä pitkään säästelin farkkuja, mitä käytän sit ku mahun niihin. Ja pah !! Sit ku on laihtunu, pitää ostaa uudet, koska ne vanhat on jo pois muodista ( vaikken muotia seuraakaan) :)

Niin juu muuten se ku valitin, että masennun lauantai aamun vaakalukemasta, ku perjantaina oli niitä kahvivieraita.. No en todellakaan itkenyt päinvastoin; multa oli KILO lähtenyt :excited001
Tiedän, että se on toissapäivän tulos enempi, ku viiveellähän noi herkkutiedot elimistöön tulee, mutta oli kyllä ihana mennä herkuttelun jälkeen vaa'alle ja huomata tollanen tulos. Mieskin nosti peukkua vieressä :happy093.

Niihän se Mirabella menee :) Mäki marmatin, ku koko viikon touhunnu ja mitää ei tapahtunu. No sit ku piti välipäivän, ni kilo hävis täältäkin :)

Juu ku olen miettinyt mitä se tarkottaa, ku urheilijoittenkin pitää pitää se lepopäivä viikossa? Käyn kahtena päivänä jumpassa ja muina päivinä poljen kotona sen 50minsaa ja hiukan kahvakuulailen. Pitäisikö mun siis pitää yksi lepopäivä, ku en tee mitään? En ole tietoisesti pitänyt, koska olen ajatellut, että tää on niin pientä mitä teen.. Mut jos kerta elimistö sitä kaipaa, niin tottakai voisin sellasen pitää :think005

Oisko se sit siinä, et mulla ainakin ku liikun, ni elimistö kerää enemmän nestettä. Tai näin oon asian järkeilly omassa pikku nupissani :D On siinä kuitenki joku juttu. Elimistö käy ainaki ylikierroksilla, jos koko ajan tohottaa menee.

Mulla ei oo paino liikkunu ku muutamalla sadalla grammalla. Periaatteessa olisi vielä joku 5 kiloa tavoite painoo, mutya en usko että siihen pääsee helpolla tai ollenkaan ku on ehkä enemmän tullu tota lihasta mitä oli ennen raskautta.mutta peili on tällä hetkellä motivaattori:D edellee on kuitenki kiinteytettävää. Hitaasti mut varmasti:D

Ainukka on asian ytimessä. Mä kans söin ny viikonloppuna anoppilassa ihan reilut palaset täytekakkua ja suklaasuukkojakin sekä hieman karkkia. Otin rennosti, enkä käynyt lenkillä. Silti tänä aamuna -200g viime perjantaina mitatusta painosta. Täytyy sanoa, et tympäsee, et miten hitaasti tippuu, mut parempi vaan et sentään tippuu. Sais tässä tän toine 5kg jossai vaihees tiputettua, nii ois onnellinen.. se ois kymppi sit pudotettu ja helposti vielä voi pudottaa toisen ja vähä päällekin.. että sitä onkin plösööööö...

Mä päästin itteni lihomaan jo ennen raskautta.. stressaava työ ja karkkipussit suurinpiirtein ainoa lohtu.. kiukuttelin sit sen sokerinkin tuoman huonon olon takia. Onneksi mies jaksoi. <3

Mulla on tippunu paino kahdessa viikossa kolme kiloa. Vielä seitsemän välietappiin matkaa. Ja siis mainitsin vahingossa aikaisemassa viestissä sanan dietti kun eihän tämä mikään dietti ole. Mulla on kans kerran viikkoon huilipäivä liikunnasta ja syön normaalisti mutta pienempiä määriä ja useammin. Nyt on hyvä muistuttaja tuo poika, kun hän syö niin minäkin syön :) Eilen söin salmiakki aakkosia ja oli tajuttoman hyvää! Mutta en saattanu syödä paljon vaikka normaalisti menis pussillinen tosta vain.

Takaisin