Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin on ollu joskus kaks rusettimarsua ja ihan sairasta se meteli kun jääkaapin oven aukas :) Huh huh. Meidän koiralla meni vissiin se häkin pöly silmiin ja sillä oli koko ajan silmät rähmässä ja tulehduksissa. Saivat marsut lähtöpassit.

hah,anoppi oli meil kesällä käymässä,parvekkee ovi oli auki.sit marsu rupes kovalla ja kirkkaalla äänellä huutamaa ni anoppi meni sohvalla kyyryy ja huus et "lokkeja!!"

Marsuja, lokkeja, hamstereita........ kilojen karisteluketjussa? Noh, ei sen väliä. Täytyy kohta perehtyä asiaan tarkemmin.. laughing7

Sinbulaattori: Mammat on valmiita keskustelemaan vaikka marsuista, hamstereista ja lokeista, jos se pitää mammat poissa jääkaapilta. Eli täysin relevanttia! laughing7

Juu vaihdoin näkkileipään. Rouskutan hyvällä omatunnolla, ku on varmasti terveellisin leipävaihtoehto meidän kaappien aarteista.. Mut enpä silti napostele sitäkään 3tunnin välein jatketaa... Huoh.. Joskus tympii..:oops: Tekisi mieli lopettaa koko touhu ja mässätä, ku sika!! :smiley-angry019 Enkä ole vieläkään saanut sitä rullakebabia :disgust

Mä söin rullakebabia viikonloppuna. En oo kyl grilliherkkujen yms tuollasten mättöjen perään, mut se maistui kyl ihan hyvältä.. varmaan siksi, kun niiiiiin harvoin tuollaisia koskaan syön... ny pitäs päästä taas sushille.. slurrrrps...

Mä en niitä syö. Kaikki tommoset on humpuukia. Kyl mä pystyn olee ilmanki syömättä. Tänään on vaan menny oikeen ruuan syöminen harakoille.

Kultashiini se kromi on yks aine mitä meidän elimistö tarvitsee ja sen puutoksen yksi oire on hillitön makeanhimo. Että ei se sinällään ole humpuukia. Tosin kaikki makeanhimo ei johdu sen puutteesta, mut jos se vaan jatkuu ja jatkuu... :)

Marsut ja hamsterit on iha jees.. en silti ottais, mut onhan se söpiksiä. Mut jäniksistä en tykkää.. en siis lemmikkipupuistakaan.. mä en tajuu niitte funktioo. Outoja ja pöljiä otuksia. Villijänötkin on ihan sekoja otuksia.. juoksevat auton keulassa ittesä vaik hengiltä, mut sit ku sammuttaa auton ajovalot nii sit vasta hiffaa painuu pois tieltä... dillet....

Mun elimistö vaatii sitä, ku annan luvan :) Jos joku niistä tableteista saa apua, niin hyvä niin. Mä pärjään kyllä ilmankin :)

Edit. Syykin itse asiassa löyty, menkat ! Muutama päivä, ni hellittää :)

Möhö sentään. Tänään piti taas skarpata tän syömisen kanssa. Ekat kolme tuntii meni hyvin. Join vettä ku paraskin laihduttaja, söin kunnollisen aamupalan ja kaikkea, mut sit ahaa, kaapissa keksejä, minä syön, ahaa, kaapissa limpparii, minä juon... Ja hitto siitä se sitte lähti, kaupasta tarttu suklaapatukka mukaan ja kun en ehtiny lounastakaan syödä ajois ni sorruin kaupasta ostaan pakastepizzan. No, onneks syötiin edes miehen kans se puoliks. Ja mulla on taas järjetön dallaspullahimo. EN KESTÄ!!!!

Nii ja ihminenhän koostuu alkuaineista ja kromi on yksi niistä. Kromia ei myöskään saa ravinnosta kuin niukalti mutta on silti välttämätön hivenaine ihmiselle. Ja sen pitäisi olla apuna laihdutuksessa. Voisi oikeastaan hakea itsellekin tänään purkillisen kromia.

Takaisin