Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, mulla ei onneks kauheesti tee makeeta mieli, mut vois minimoida sen vähäisenkin herkkuhimon. :)

ei munkaa enää läheskää niin paljoo ku ennen.enpä ois uskonu et voin vierottautua suklaasta,mut onnistuinhan mä luopumaa pepsistäkii,sitä meni ennen n.3 litraa päivässä,mut se oli maxia:rolleyes:

suosittelen.tosin mä otan sitä aina kaks tablettia vaikka ohje onkii et yks,mut yhellä en todellakaa tuu pärjämää,ainakaa näin alussa.

siitä se saattais johtua.mäkään en enää kauppareissuilla osta sukaata koska ei tee mieli.tai jos ostan ni yhen patukan,ennen ostin kolme:grin

Juu ja tää "himo" on siitä ärsyttävä, ku ei mene sillä vedenjuonnilla pois ja tekee niin vaikeata. Lopulta pyörin ympyrää keittiössä ja kaivelen kaappeja, mutta mitään en laita suuhuni.. Sitten itken miehelle, ku on tosi paha olo sen takia :oops:

Eli vk-loppuna, ku haemme sen rullakebabin ja lapsille pizzaa, niin kromi tulee mukaan kans. Onko sitä Kromisania ihan normikaupassa vai apteekissa?

On sitä ihan mun mielestä kaupoissakin.. mä syön kans imettäjälle tarkoitettua multivitamiinia ja kalkkia, mut haen kans kyl kromia. Itekin tulee joskus koluttua kaappeja, et voisko napostella jotain, mut en sit kans pistä mitään suuhuni. Suklaapusutkin sai olla kaapissa, kun mies osti niitä ihania joulusuukkoja alesta. Mä aina kuolasin niitä, mut jätin syömättä. Kyllähän mä tiedän, miten hyviltä ne maistuu joten ei tarvii kerää niitä lanteille.. :D

ei munkaa enää läheskää niin paljoo ku ennen.enpä ois uskonu et voin vierottautua suklaasta,mut onnistuinhan mä luopumaa pepsistäkii,sitä meni ennen n.3 litraa päivässä,mut se oli maxia:rolleyes:

Härrekyyd! 3 litraa! :confused2 Mulla menee toi määrä mitä tahansa limpparia ehkä puolessa vuodessa... noh.. mulla saattoi mennä yhteen väliin karkkipussi päivässä ja suklaalevy yheltä istumalta.. et en mä mitää tuomitse.

Mä juon alkoholittoman bissen saunajuomana. En oikeestaan välitä bissestä, mut ihan älyttömän kylmänä, lähes jäähileisenä se on kyl jotenkin hurjan herkullinen saunoessa. Ja harvoin.. viikonloppuna just join 0.33 alkottoman öölin saunassa joten ny ei voi taas kuvitellakaan et koskisi moiseen. Ja voi sitä maidon loiskuamista seuraavana yönä.. :D

Yyyök kaljaa.:sick009. En mäkään perusta yhtään limpparista ja meidän kaapista sitä löytyy todella harvoin, koska onneksi mieskään ei siitä pidä. Olisi meinaa sellanen rahareikä kans :eek: Ja lasten hampaat.. Tulee mieleen vanhan työpaikan hoitopoika, jonka maitohampaat olivat mädäntyneet puoliväliin ihan ruskeiksi liiasta herkusta ja limsasta :scared001

kalja on tosi pahaa:sick009, nimimerkillä ennen meni kaks koria viikonlopussa.
meijän naapurillakii on sokerin pilaamat hampaat,hyi.

Mä en syö täl hetkel mitää monivitamiinivalmistetta. Esim. raudan, magnesiumin ja mangaanin saannin turvaan noil kurpitsan ja auringonkukan siemenil. Sai niist muutaki, mut en enää muista mitä. Sit juon sitä sitruunamehuvettä ja sekotan sen vehnänoraan siihen. D-vitamiinia pitäs ottaa päivittäin, mut en aina muista, ja omegatki mul on tuol kaapis,vaan taitaa kerran viikos niitä tulla napsittua ku en vaa muista. Sen oon päättäny et sit ku koulu alkaa ni mä alan syömää niit "muistikapseleiks" tituleerattuja kapseleita fosfojotain en siis muista sen nimeä :smiley-ashamed008 Nokkosen lisään kans jossai vaihees ja hampunsiemenet. Kuha saa aikaseks niitä joskus mennä ostamaa.

Mulla on tossa pöydällä multivitapurkki mikä piti ostaa kun tuli raskaaksi. En oo enään imetys aikana paljon muistanu niitä napsia. Jätin aikoinaan e-pilleritkin kun en minä niitä muistanu napsia joka päivä :schocked028

Me on käyty nyt kahtena viikonloppuna peräkkäin metsässä kaatamassa puita ja hiki on virrannut vuolaasti kun niitä puita kantelee. Parasta liikuntaa ikinä! Saa samalla polttopuita :) koivet on vaan aina viikonlopun jäljiltä ihan mustelmilla mutta se on pieni paha. Ens viikonloppuna uudestaan.

Hirveenä tekis mieli hyvää ja tuolla kaapin päällä ois after eightejä. Pitääkö mun heittää ne roskiin ennen ku minä hotkin koko paketin??! Voi ristus tätä hommaa :BangHead

Mä oon tääl mussuttanu suklaadigestivejä ja lidlin tiikerikakkua. Eilen kävi vieraita ja ku laiskuus ja väsy iski ni en jaksanu ite leipoa. Nyt tänää sit oon yksinäni tuhonnu jämät noist eilisist herkuist :oops: Nytki väsyttää vaan kovasti ja ei huvittas tehä mitään.

Siis voittomerkki puuhommille TInka86 ei herkuille kaapissa :laughing002

Söin äsken kummallista soppaa ja nakersin näkkäriä. Kuudelta olisi jumppa ja saa taas riuhtoa gymstickillä. Se on tosi kivaa, ku tänne perämettään tullaan yleensäkin pitämään jumppaa ja sitten ohjaaja viitsii rahdata välineitä.. On ollut keppejä, kuminauhoja noita gymstickejä, palloa.. Viime vuonna ei meille tuoto oikein muuta ku kahvakuulia ja tankoja eli käytimme omaa kehoa vastuksena enempi, se oli raskasta, mutta varmasti tehokasta :happy112

Takaisin