Minkkis
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mä syön herkkuja perhekahvilassa kahvin kanssa joka keskiviikko
Ja ei se paino ole niistä mihinkään pompannut, kun se on vain sen yhden päivän. Ja viime viikolla oli keskiviikon lisäksi lauantaina serkun valmistujaiset missä söin voileipäkakkua, täytekakkua ym. Ja ei sekään mitään saanut aikaan.
Ehkäpä se johtuu mun kohdalla myös siitä, kun nämä herkuttelut osuvat ruokailuaikoihin. Eli mulla pysyy silti se 3 tunnin välein syönti.
Eli ei mun mielestä tarvitse kieltäytyä, varsinkin, kun omista tuttavista moni loukkaantuisi, jos ei ottaisi kahvin kanssa jotain. Ei sitten vaan jatka kotona sitä herkuttelua
Ja olisi se nyt kurjaa tehdä isälle herkkuja ja katsella vierestä, kun se yksin niitä mutustaa
Ja ei se paino ole niistä mihinkään pompannut, kun se on vain sen yhden päivän. Ja viime viikolla oli keskiviikon lisäksi lauantaina serkun valmistujaiset missä söin voileipäkakkua, täytekakkua ym. Ja ei sekään mitään saanut aikaan. Ehkäpä se johtuu mun kohdalla myös siitä, kun nämä herkuttelut osuvat ruokailuaikoihin. Eli mulla pysyy silti se 3 tunnin välein syönti.
Eli ei mun mielestä tarvitse kieltäytyä, varsinkin, kun omista tuttavista moni loukkaantuisi, jos ei ottaisi kahvin kanssa jotain. Ei sitten vaan jatka kotona sitä herkuttelua

Ja olisi se nyt kurjaa tehdä isälle herkkuja ja katsella vierestä, kun se yksin niitä mutustaa

ja ku ne on nii viel sydämmen muotosii...nyyyyyyyh....

Mies teki possupaistia ja sen kans oli riisiä ja pannulla käytettyjä kasviksia. Jälkkäriks kahvit ja piimäpiirakkaa. Selvis et se miehen haluama piimäkakku tarkottikin piirakkaa eikä kuivakakkua.