Tsemppiketju kilojen karisteluun

just ton takia et laktoosittomat on kalliimpia niin ostan sitte niitä halppis merkkejä.eniten kyllä ottaa aivoo se et vaniliajäätelö(halppis)maksaa noin pari euroo ja sitte lakstoositon(mitä meijän lähikaupas ei oo halppis) ni maksaa sit reilu kolme euroo,ehkäpä lähemmäs neljä egee.tosi rahastusta.ja sama et litran jugurttipurkin saa parilla eurolla ja laktoositon taas sen 3e jos haluu yhtää maustettua jugurttia. :taunt008
 
Mä en eilen syöny mitään herkkuja :smiley-bounce012 Mutta tänääpä sit tuli anoppi kylään ja toi pussillisen tasangon suklaakuorrutettuja piparkakkuja(vai oliko kantolan). Pakkohan niitä oli pari syödä; ja on niin hyviä et taidanpa syödä vielä muutaman(lue koko pussin) lisää :smiley-ashamed008
 
Ja mulla on joulutorttuähkymorkkis :/ Söin eilen kahdessa paikkaa niitä, kun kerran oli tarjolla ja viel tänään perhekerhos. MUR! Onneks sentää kävelin kerhoon... Ja tänää viel me&i kutsut illalla. Ja taas meikäläistä viedään. En osaa kieltäytyä herkuista... :/
 
Täälki on noitten pipareitten takia ähky ja tosi pöhöttyny olo on ollu muutenki muutaman päivän. Pitäs kai syyä/juua jotain maitohappobakteeripitosta jos vaik helpottas. Jääkaapis on purkki AB-piimää. Inhoon piimää, mut jostai kumman syystä sitä oli pakko ostaa uus purkki. Edellinen tölkki oli jotai Lidlin piimää,ihan kamalan makusta; siitä leivoin miehelle piimäpiirakan ja loput tuli sit juotua.
 
Mä söin tänään kahvilassa 2 joulupiparia, yhden kaurakeksin ja lusikallisen tytön lautaselta suklaakakkua. Sitten tein pastaa kotona miehelle ja lapsille ja lähdin tunnin lenkille vauvan kanssa, josta puolet hölkkäsin, kun alkoi poika itkemään :gen113 Kyllä sillä hölkällä varmaan piparit kuluivat :laughing002
 
Bettie ihanaa, kun saat leipoa miehelle jotain makeaa.. Mun mies ei perusta makeasta, niinku en minäkään ja suolaisia leipomuksia ei ole todellakaan niin hauska leipoa..
Ja joku kysyisi miksi pitää leipoa ja vastaus on KUN SE ON NIIN KIVAA!! :hello2
Eli ikävä on lapsuutta, kun teki jotain, niin se hävisi alle 5 minuutissa kiitos 8 pikkusisaruksen :happy7
Katsotaan nyt miten kiroan sunnuntaina jauhot, munat, sokerit ym. jonnekin sinne ja syvälle, kun on nuo megasynttärit :laughing002
 
Mirabella leipominen on tosiaan kivaa :p Ja miehelle saan tosiaan välillä leipoa :) Meillä aina äiti leipo viikotain jotain hyvää, ja sieltähän se halu on mullekin tullu. Ainoo ongelma on se että innostus tulee aina silloin ku pitäs herkutteluu vähentää, ja sit ku leipoo niin kaikki tulee syötyy ja harvoin mitään päätyy pakkaseen asti :smiley-ashamed008

Mul oli kauhee morkkis siitä piparipussista, ni tuli vastapainoks tehtyy kunnon salaatti; punakaali-porkkana-raejuustosalaatti(tuli siihen vähän muutakin lisäks). Raejuustoo jäi sen verran et aattelin huomen minäki kokeilla miltä se siel puuros maistuu :)
 
Mä leivoin kanssa hulluna, että olisin saanut synnytyksen käyntiin :P. Sämpylää, pullaa yms...
 
Mua vähän ihmetyttää. Olen nyt muutaman viikon laittanut ylos syömiset ja liikunnan ja liikun viikossa 6-8h vaunulenkein pururadalla, jossa on paljon mäkiä ja syön yleensä n. reilut 2000 kcal/päivä. Silti tuo paino ei ole lainkaan tippunut. Missä vika? Senttejä on lähtenyt, mutta paino jumittaa.
 
mulla on nyt lähteny kutakuinkii kaks kiloo kahessa viikossa,ja senttejä on kyllä lähteny ihan silminnähen.en kyl oo mikää nero näis ravintoasioissa mut saatko @sukki tarpeeks niitä hyviä rasvoja mistä kellityskin mainitsi?sekii voi saaha painon junnaa jos ei saa tarpeeks rasvoja.

mun tän päivän pöperöt:
kaks maitokahvii
hunajameloni-vesimeloni-kaurahiutale smoothie
makaroonilaatikko,ite tehty salaatti
ite tehty salaatti,sukulaku
kaks ruispaahtoleipää ja mukillinen kaakaota.

puuttuu multakii ne hyvät rasvat,sen takia meinasin niitä omegoita.
 
Mä en oo syöny tänää mitään herkkuja :happy093.Viel ku sais aikaseks ruvweta oikeesti käymää niil lenkeillä. Huomen meinasin käydä ostamas robin hoodist itelle sellasen 1,2kg hulavanteen. Jos vaik sil sais huhkittua vyötärön takasin :smiley-bounce005 Maistoin tänää persimonia, ku ostettii niitä esikolle vaihtelun vuoks ja täytyy sanoo et jos yhtää tekee miel makeaa ni niitä sit popsimaa vaan. Oli meinaa vähän liianki makeaa vaik ihan pienen palan otin. Toi vähän mielee taatelin.
 
paino saattaa jumittaa hetken ennen ku laskee. huomasin ite saman ku laihutin 10 kiloo. tietyssä painossa junnattii parikii kuukautta, sit se alko laskee. :) sinnikkäästi täytyy vaa jatkaa mite ennenki ni kyl se siitä :)
 
Mulla on junnaus vaihe. Maanantaista asti paino ihan samassa kohtaa. Katsotaan nouseeko nyt ylemmäs, kun leipomukset saa tarjolle. Tai sitten juhlat menevät taas sillai, että juoksen paikasta toiseen ja vasta yöllä tajuan etten ole laittanut suuhuni mitään :eek:
 
Meillä ei oo vaakaa vieläkään,joten aina ku mennää johku kylää ni käyn vaal jos semmonen sielt löytyy:)

En ostanuka hulavannetta vaan nilkka- ja rannepainot 1kg miehen yllyttämänä. Kyl se hulaki tulee joskus ostettua.
 
Takaisin
Top