Tsemppiketju kilojen karisteluun

Mä haaveilen, et saisin kunnolla taas aloitettua juoksuharrastuksen. Toissapäivänä kävin jo juoksee, mut eilen sit päätti iskeä flunssa, niin katotaan nyt, mitä tästä tulee.
 
Mul on täl hetkel täysin luovuttaja-fiilis, syynä se et vaikka oon jumpannu ja jumpannu niin silti toi maha vaan näyttää vauvamahalta, on sellanen pinkeä vielä et se näyttää muittenki mielest vauvamasulta. Mä en tosiaanka tiedä mitä mä pistän niihi huomisiin valmistujaisiin päälle, ku mikään vaate ei piilota tota palloa. Eniten vituttaa se et on kamala maha-kuume ja mä onnistuin kehittää itelleni kaikki raskausoireetki siitä huolimatta et menkat tuli ja meni. Ja kaks testii oon tehny ja yhtää negatiivisempaa ne ei vois ees näyttää :smiley-angry017
 
Niin ja se maha siis on vasta alkanu pallottaa kunnolla...
 
Mulla ei tipu, tuntuu että teki mitä tahansa niin oon jämähtänyt tähän. Ainakin 20kg enemmän kuin silloi ku aloin odottaa esikoista :smiley-angry007
 
Kuin laiha sä Tiutsi oikein oot sit ollu.. profiilikuvasi nähneenä oot kyl minun mielestä tosi hoikka nytkin. :)
 
Hmm, jotenkin miekin olin jo vähän paremmassa kuosissa jonkin aikaa ja nyt sit taas... :oops: Miun pitäis niin kieltää itseltäni kaikki leipominen ja myös näköjään yhtään minnekään ajelu, koska on kehittynyt huono tapa mussuttaa ajaessa jotain, vaikkei ois ees nälkä. Muuten olen pysynyt uudessa ruokavaliossani eli aamuisin puuroa ja enemmän menee noita hedelmiä, joten edes jotain hyvää! Että voikin niin repsahdella... Ja nyt kun olen saanut ne uudet bikinitkin ja ne on tosi kivat, niin voisi rannallakin lasten kanssa olla enemmän, niin ei tarvitsisi sitä etureppua nyt kasvatella. Olisi vaan mukavampi olla kuitenkin. Nyt vaan tuo flunssa vaivaa, niin ei uskalla mitään tehdäkään. Pitäisi viikonloppuna olla kunnossa, jotta pääsee kissanäyttelyihin, niin en kyllä riskeeraa nyt. Eipä se rehkiminen nyt kyllä hyvältä tuntuisikaan.
 
Tän hetkinen profiilikuva on otettu, ku esikoinen on ehkä 2kk ikäinen :grin lisää siihen noin +15kg ni on tän hetkinen tilanne :grin

Kaloripitoisempaa.. Hmm, tarkottaako se suklaata ja karkkia? :angel11
 
Muokattu viimeksi:
Nii mullakin.. siks pitää ottaa pikkusen yläviistosta kuva.. muuten näyttää Jabba the Hutilta...
 
No mutta toisaalta miksi mennä läskejään piilottelee, kyllähän ne sitte näkyy jos joku kadulla tulee vastaan..

Mulla on muuten eräs ystävä, joka on pyöreä. Siis todellla pyöreä. Ihannoin häntä, kun hän ei niitä piilottele ja pitää todella kauniita vaatteita ja näyttää hyvältä, vaikka onkin aikamoinen kannettava keskivartalolla.. Ja ei hän le siitä moksiskaan. Nytkin kesäheteillä vaan sortsit jalkaan ja toppi päälle ja menoks, ei musta tuntuu etten voi edes pelkkä toppi päällä lähteä mihinkään..

Viime kesänä oli ihanaa, kun sai ihan rauhassa olla läski :cool:
 
Näkeehän ne joo.. mut on kiva ees joskus näyttää sievältä kuvassa.. :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mutta onhan se niin, että kyllä itsevarmuus on ihan paras pukine! :) Kaunistaa kyllä heti, kun uskaltaa olla oma itsensä koosta ja tyylistä huolimatta. Ja hymy on paras asuste.
 
Mä kyl uskaltaisin.. ei mua häiritse nii paljon nää kilot. Mua häiritsee edelleenkin se psoriasis, jonka mä oon suht hyvin onnistunut hyväksymään vihdoinkin, mut kyl se mun itsetuntoa syö. Mä esim kerran sanoin ääneen yhdelle lekurille, et jos mä olisin laiha, nii ei ois mikään ongelma esittää ihoa maailmalle. Voitteko kuvitella? Heti, kun olin sen ääneen sanonut, nii jäin miettiin, et näinkö mä oikeasti ajattelen.. noh.. ei kai siin ku laihduttas, mut ny mä keskityn pitään painon tässä, mihin sain sen tiputettua. Jatkan hoikistelua sit, kun polvi kuntoutuu.. jos kuntoutuu...
 
Mua taas välillä mietityttää mitä muut ajattelee kun oon jo vähän liiankin hoikka. Ihan vaan sillä, että aatteleeko kaikki että oon tarkotuksella laihduttanut tännäköseksi itteni tai tyyliin että tolla on kyllä varmasti anoreksia yms.. Onneks imetys loppuu kohta niin ei kokoajan paino vaan tipu ja jämähtäis vihdoinkin paikalleen. Mä oon kyllä ollu aina tämmönen riisitikku ja aina alipainonen, painoindeksi hädin tuskin 17. Raskausaika oli niiiiiin ihanaa senkin takia kun olin ekaa kertaa elämässä painoindeksin mukaan normaalipainonen! Heti ku poika oli pihalla niin olin taas oma itteni, RIISITIKKU!!! :/
 
Voi jozzuuh... ikävä se tietysti noinkin et on turhankin hoikka tahtomattaan.. antaisin sympatiasydämen mut täl kännyl ei voi.. joten tykkään mut se on sit sydän! :wink

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top