Tsemppiketju kilojen karisteluun

mekii käveltii sen takia lyhyempi reitti ku näytti siltä et rupee satamaa,no ei sit satanu mut kohta voi sataa.
ah autuutta,tytsyn sain unille ni pakko kohta mennä itekkii sängyn päälle lukemaa kirjaa:)
 
Määki kävin sittenkin minilenkillä... ihan pientä piskoa tuli ku lähettii mut loppu aikalailla samantein... mut vieläkin noi pilvet on aika raskaan näköset :eek:
 
Täällä kans hitaasti, mutta varmasti saatu pidettyä jo viikon kilo laihempana itseni ja olen saanut syödä suht normaalisti.
Lenkkeilen sen 6-7km päivässä. Eilen jätin väliin, ku oli kylätalkoot ja siivottiin tienreunoja ja maamiesseurantalon pihaa, mutta kai se haravointikin jotain kulutti. Makkarat ja munkit jätin lapsille, mutta ettei muut mammat olisi katsoneet murhaavasti maistelin pikkupalaset kaikista herkuista.:smiley-ashamed004 En yleensä yleisellä paikalla kieltäydy, mutta eilen oli ollut viikottainen kahvilaherkuttelu jo päivällä ja klo.18 jälkeen en yleensä syö mitään, vaan juon mustaa teetä, niin en halunnut pilata yötäni mässäämällä mahaani täyteen :confused:

Toissapäivänä kävelin (ja juoksin kotiin kamalan kusihädän takia) 13km. Mulla oli kylän mamma seurana ja hänen koiransa, mutta loppumatkan kävelin yksin, ku toinen mamma tuli rotikkansa kanssa metsässä vastaan. Iso ja pieni koira alkoivat tappelemaan ja kun koirat saatiin lopettamaan pikkukoiran suusta valui veri. Naapurin mies tuli hakemaan koiran ja mamman kotiin traktorilla ja minä lähdin kotiin. En kehdannut edes heidän vessassa käydä, kun itse olin shokissa myös, niin jouduin soittamaan toiselle naapurille, joka oli matkan varrella ja kysymään heidän vessan lainaamista. Tuli meinaan hieman juostua. Olen aina ollut kävelyihminen, mutta tosi paikan tullen sitä vauhtiakin näköjään irtoo :laughing021

Juu jaaritin taas mitä sattuu :smiley-ashamed005

P.s.. Pikkukoiralla luultavasti katkesi hammas ja suuhun tuli reikä eli luultavasti selvittiin säikähdyksellä ja pikku haavoilla..
 
on siinä ollu näky kun on pitkin kylän raittia juostu kusihädän kourissa:).
kävin sit eilen siellä salilla,ei oo kyllä mitää hajua paljon siellä kulutin,en tiiä et mitä se yks crossin tapanen laite laskee,kaloreita vai kilokaloreita..mä laskin ne joka tapausessa mukaa ja siitä ja kuntopyörästä olis tullu yhteensä se 1000kcal,mut kuten sanoin niin en tiiä mitä se laski.tsemppas kumminkii kovasti.
no joo,ei se puntari aamulla näyttäny ku 100g vähemmän ku eilen aamuna,mut muutaman kahvikupillisen jälkee olinkii 300g kevyempi.saa nähä mitä se vaaka huomenna näyttää.
 
2 tuntia ja 7 kottikärryllistä kiviä kärrätty pois meijän takapihalta! :D näin tasapainotan tän urheilusuoritukseni kun ukko hakee kebabbilasta pizzaa mulle :DD
 
Mullakin oli tänään kilo vähempi painoa. Ai, että nyt vaan maltilla huomisille Me&I-kutsuille ja serkun synttäreille. Pitää toivoa, että pöydissä ei ole mitään hyvää syötävää tai sitten pidän taas sallitun herkkupäivän :happy112

Leivoin tänään mutakakun Ericin kummitädille ja otin pakkasesta herkkuja, mutta niin kiva olo on, ettei tehnyt edes mieli nuolasta sormia leipomuksia tehdessä. Tytöllä on kylläkin suklaat naamassa kulhon siistimisestä :rolleyes:
 
Eiks tee aja saman asian, kun kahvi? Oon ainakin ite ollu aina siinä uskossa. En nimittäin juo ollenkaan kahvia, mut teetä kylläkin.
 
ja tyhjentää suolen:rolleyes:
njooh,tekis ihan älyttömästi mieli fazerin sinistä,ihan vaa sen suklaapatukan verran.harmi et pidin karkkipäivän eilen.yritin miestäkii seksillä lahjoo et tois mulle kaupasta sen suklaapatukan,no eihän se tuo ku se tsemppaa mua mun laihiksessa.mut ei sekää saa sitä seksiä.:grin
 
Tänään sain takapihalta kaikki ylimääräisen pois! huomenna jos kerkeis kunnolla tasotteleen tuon mullan ja kerään loput isommat kivet pois mullan seasta... hitto ku toi takapiha on täynnä noita kiviä ihan sama kuinka syvälle kaivaa! :eek:
 
mua taas ei kiinnosta seksi niin yhtää.
näyttäs tulevan hyvä ilma,pääsee siis lenkille,eilen ei käyty missää.
puistossakii vois käydä,mut ärsyttää kun toi meijän lähipuisto on tosi suosittu ja sit siellä ei oo ku yks vauvakeinu,ja se on aina varattu.
 
Ihana pikkuveli, kun soitti tänään, että nyt sitte läski salille sieltä. :grin Oli kyllä tarkotuskin mennä, mutta vasta illalla. No tuli sitten tehtyä heti aamusta hyvä jalkatreeni ja nyt tarttis alkaa keitellä synttärikahveita mummuille. :thumleft
 
Takaisin
Top