Tsemppiketju kilojen karisteluun

Mie oon kyllä kiltisti tehnyt joka päivä omaa lihaskuntotreeniäkin, mutta pitäisi jaksaa sitä aerobistakin tehdä, että sulaisi nuo rasvat vyötäröltä. Jonain päivänä lopulta. Ehkä. :D Ärsyttää vaan, kun mikään juokseminen tai pomppiminen ei tunnu edelleenkään hyvältä, vaan siltä, että alakerrasta putoaa jotain hetkellä millä hyvänsä pihalle. Pitäisi varmaan taas hulavanteen kanssa pitää treffejä ja nyrkkeillä, saa sitä sykettä nostettua niilläkin. Laiskottaa vaan. :D Ja tuli vedettyä vähän turhan monta palaa brownieseja... Mutta! Pistinpäs loput pakkaseen, vaikka ensin meinasin, että tointaako enää, kun on niin vähän jäljellä. Mutta sitten tajusin, että parempi pistää edes ne pois eikä sitten harmitella, että kun piti nekin vielä napaansa vetää. :D Muuten ruokavalio on pysynyt ja joka päivä on syöty puuroa ja hedelmää. Jee. :)
 
Kolme viikkoa aikaa ekoihin juhliin, eli veljen valmistujaisiin. Ja on onneks jo jotain vyötäröltä lähtenyki. Tosin jos vaik huomisaamuna mittais että mitä. Ja keskiviikkona on Tyynen kasvukontrolli, ni pääsen sitte käymää vaa'allaki, edellisest kerrast on kolme kuukautta. Nyt on tän ja ens kuun ajan hyvä tarkkailla mitä syö, ku joutuu laskeskelee rahoja että riittävät. Ei mitää herkkuja voi siis kauheemmin ostella, jos aikoo ruokaaki syödä.
 
mäkii pääsin salilla testailee niitä muita laitteita,oli niin vähän ihmisiä siellä ni kehtas käydä ihmettelemässä ja testaamassa niitä vekottimia.ens kerralla voi sitte lampsia niien luo ku olis reenanu niillä useemminkii:laughing002
katoin sen eilisen jutan superdieetin ni siinä sillä miialla oli aika sama lähtöpaino ja tavotepaino ku mulla,ihmettelin vielä et miten sen jalat niin kaventu ni nyt sit itekkii viittii salilla painoja nostella ku näin sen lopputuloksen.
 
Meillä ainakin on salin seinällä semmosia julisteita missä on kaikki laitteet, eri lihasryhmät ja miten niitä treenataan. :thumright Paitsi mulle kyllä on antanut eniten rohkeutta se, että on osaavia ihmisiä ollu aina välillä näyttämässä mitä pitää tehdä. Pitäis taas pyytää uutta treeniohjelmaa, josko sais vähän potkua taas treeniin. :)
 
on noissakii laitteissa kuvat ja ohjeet miten tehää mut aattelin et oon ihan hölmön näkönen ku yritän tihrustaa et mitä siinä lukee tai mitä se kuva esittää.niissä joissain laitteissa on semmoset omituset ohjeet,sellaset "liikkuvat",pitää liikuttaa päätä et näkee sen ohjeen,tosi hölömöö.
 
On ne muutkin siellä salilla joskus alottanu nollasta. :grin Mut kyllä sitä vähän tyhmä olo joskus tulee, kun tekee ite hikihatussa jollain painoilla ja sitte joku tulee siihen viereen, ottaa tuplaten ja vasta lämmittelee. o_O
 
1,2 kg vielä välitavoitteeseen. On se tiukassa. Olen joka toinen päivä käynyt edelleen tunnin hölkällä, mutta pitäis jaksaa sitä jumppaakin tehdä. Pitäisköhän se suorittaa kotona jo aamusta? Saisi aineenvaihdunnan kunnolla käyntiin.

Jäde: mulla toimii kahvi juurikin noin, en uskalla juoda aamukahvia ennen kun tiedän, että vessa on vapaana, saattaa tulla muuten housuun :grin.

Jos jättäisi hiilarit pariksi päiväksi niin saisi varmaan muutaman kilon heti pois :p. Vois saada vähän enemmän motivaatiota tähän ikuisuusprojektiin.
 
mä oon ihan pihalla hiilareista ja proteiineista,että missä on mitäkii ja miten paljon.
tänää on kyllä ollu niin kuuma et eipä oo tullu liiemmin syötyä.aamulla kauppareissulla ostin mehujään,hyihyi.
 
JEE! Tänään enää 700g välitavoitteeseen :gen014. Hyvä minä. :gen014On siitä hölkkäilystä näköjään kuitenkin ollut hyötyä. Nyt ollaan pyöräiltykin joka päivä tytsyn kanssa. Tänään pitäis lähteä NL-ryhmän äitejä moikkaan. Saatetaan kyllä myöhästyä kun tyttö vielä nukkaa vaikka yheltä pitäisi olla jo mestoilla :). Pieni unikuula:sleep002.
 
Murr... Kävin sit tänää vaal siel Tyynen neuvolas ja ei ollu paino muuttunu mihkään sitte viime kerran eli 3kk sitte. 77,5kg näytti vaaka. Tosin oon nyt ollu tosi turvoksissa viime päivät, maha näyttää siltä ku raskaana olis ja muutenkin tuntuu olevan nestettä sormis ja varpaissaki. Ja mä tiedän et mun pohkeet ja käsivaret on kevään aikana kiinteytyny ja pari senttiä on lähteny lantiolta (tosin ne oli ne sentit jotka helmi-maaliskuus tuli takaisin).

Mun ongelmana on just toi keskivartalo ja se et mä en jotenkaan saa pitkiin vatsalihaksiin kunnon tuntumaa :angry3 Vinot ja syvät saan kyl hoidettua mut en pitkiä, jos sais teilt jotain vinkkejä mitä vois näin kotona tehdä??
 
Auts auts auts! Rinta-, selkä- ja vatsalihakset ihan murskana! Eilen oli siis semmosta reeniä salilla, jossa lämpöasteita varmaan päälle 30. Tänään oli jalkatreeni ja tiedän, että huomenna ollaan taas ihan jumissa niiden osalta. SILTI vatsaa turvottaa ihan hirveesti joku, tai on turvottanu jo pidemmän aikaa... Vielä ei ihan mahdu päälle farkkushortsit, jotka kokoo 36. Normaalit farkut menee kyllä tosta koosta. :eek: Täytyis nyt vaan jättää tota grillaamista vähemmälle, kun on tässä nyt muutamana päivänä tullu syötyä vähän piffiä. :rolleyes:
 
Tänään katsoin vaa'lle ja olin yllättynyt, kilo oli taas hävinnyt jonnekin. Olin kuvitellut että paino on stabiloitunut. En kyllä välittäis enää hävittää painoa. Pikku hiljaa sitä on lähtenyt. Varmaan tuo imetys kuluttaa edelleen hieman extraa ja ruokavaliollakin on merkitystä, kaikki herkut pois. Jotain positiivista kuitenkin takapuoli on pienentynyt :) Luulenpa että kun lopetan imetyksen palaan entisiin mittoihin ja rupean herkuttelemaan, ei ole enää maitotuotteet pannassa ja kanamunaakin saa käyttää. Tosin en vielä tiedä kuinka kauan imetystä jatkan. Se on niin mukavaa :) Samalla häviää pari kaloria.
 
Luin jostain et imetysaikana naisen kuuluis syödä 500 kaloria enemmän päivässä kun normaalisti. Et ihan kivastihan se imetys kuluttaa :wink
 
Ainakin kätilöliiton sivuilla oli vastaava tieto. Tosin nyt kun tyttö saa muutakin ruokaa niin luulen sen kulutuksen olevan vähemmän tässä vaiheessa jo.
 
Joo sieltä mä taisinkin sen lukea tai sit jostain neuvolan vihkosesta :) Luulen kanssa et kun meilläkin syödään enään vaan n. 4 h välein tisua niin ei siinä voi menettää enään niin paljon kaloreita.
 
Imetys.. Voih haikeus..:sad002 Päätin lopettaa sen lauantai aamuna ja nyt kun tissit ovat pinkeät tuntuu niin pahalta. Siis haikeudesta itkin eilenkin koko illan ja tänäänkin on ollut itku herkässä, kun vaan katsonkin poikaa..
Siis ei noitten aimepien kanssa ollut tätä ongelmaa.. Ihan hienosti tuosta noin vaan lopetin 10kk iässä, kun ei sitä tissiä enää ravinnoksi käytetty. Imastiin vähän ja leikittiin (PURTIIN!). Ja nyt on sama hetki, mutta kk aikaisemmin ja ekaa kertaa sitä korviketta käytetään, jotta poika kasvaa kunnolla.
Kuulun ihan selvästi niihin, joilla ei ole sitä kunnon rasvaista "kasvatusmaitoa". Harmitus vaan, että veljeni vaimolla ja jopa siskollani on juuri sitä.. Lapsi imasee kerran ja pysyy kylläisenä 5 tuntia ja vielä kasvaakin siinä sivussa.. Itsellä on aina ollut paljon tihemmässä imetykset ja silti kasvu on selvästi hitaampaa..
Yksi suuri syy itkuun on se tietoinen tauko mahdollisesta seuraavasta nyytistä.. Mieheltä en saanut empatiaa, kun luuli mun itkevän vauvakuumetta. Sitä se ei todellakaan ole, mutta eiväthän miehet sitä niin ymmärrä, eikä välttämättä osa äideistä, jotka jo ennen synnytystä päättävät käyttää korviketta.. Itse olen melkeinpä tuttipullo vastainenkin, kun lapseni eivät sitä huoli eli tämä korvikkeen käyttö on jo suuri askel.

Mutta kai se jo kuukauden päästä helpottaa.. Tuleekohan nyt sitten vielä 10kg lisää painoakin samalla takaisin :sad010:sad010
 
Mä oon ruvennu taas lenkkeileen... oli tossa pieni tauko kaikesta liikunnasta ku kaikki oli koko ajan kipeenä...
Nyt tietenkin sataa enkä viitti tonne kaatosateesee mennä lenkkeileen...
 
Tänne tuli se uus hevonen viime lauantaina ja sen jälkeen en oo salille kerenny. Silti on kyllä paino pudonnu kilon verran tässä viikon aikana! La ja su pitäis mennä salille ja ens viikolla tulee varmaan uus treeniohjelma, jos sais vähän uutta voimaa treeneihin. Hevoset pitää kyllä aika hyvin liikkeessä, mut mä haluun kunnolla sitä lihasta myös! :wink
 
Takaisin
Top