Tsemppiketju kilojen karisteluun

Pitäisköhän mun Jäde kokeilla tota 5:2 diettiä myös. Mies laihdutti sillä viime vuonna 6 kg. En ole uskaltanut käydä vaa'alla pariin viikkoon kun on tullut syötyä raparperipiirakkaa melkein päivittäin. Löysin niin hyvän reseptin ja raparperitkin löytyy omasta pihasta :P.
 
kyllä se kannattaa koittaa,eilen näin entistä työkaveria joka on samalla paastolla ja oli tiputtanu 4kiloo,mut näytti kyllä paljon hoikemmalta ja luulinkii et oli tiputtanu lähemmäs 10kiloo. en tajuu et miks ite oon ollu kaikenmaailman karkkipäivillä ym ku on näköjää helpompikii tapa tiputtaa painoo,ilman kärsimystä:)
 
Mä olin tolla viiskakkosella pari viikkoa, mutta oli koko ajan päänsärkyä ni lopetin senki. Läski on ja pysyy kun ei mitään saa aikaseks :sad001 Toi maha ahdistaa, on mulla ny muutaki ylimääräistä, mutta ennen mahan sai vetästyä sisään, ni enää ei todellakaan! Toppeja en kehtaa ihmiste ilmoil käyttää :sad001 Saatikka sortsei.
 
mulla ei oo ollenkaa koskenu päähän.en tosin vissiin noudata sitä paastoo ihan oikein,noin niiku ruokien suhteen.syön mitä vaan mut vaan sen 500 kcal.esim nuudeleita se pien pussi ja tonnikalaa yhel aterialla,nälkä pysyy pitkää poissa.toisella aterialla taas nuudeleita ja kananmuna.illalla sit viel pussi herne-maissi-paprikaa.
nyt tosin paino junnannu kahtena päivänä prikullee samassa,mikä on outoo koska luulis et paino heittäis ees muutama sata grammaa johkii suuntaa,mut ei.
 
Voi juma! Oon treenannu niin paljon, että mun selkälihakset on jo kasvanu sen verran ettei mulle mahdu enää vanhat juhlamekot päälle sen takia. :oops: Hupsis, piti vaan vähän laihduttaa, että mahtuis vanhoihin vaatteisiin kunnolla, mut sitä lihasta onkin tullu jo niin paljon ettei mahdu sen takia vaatteisiin. :finger005
 
Jee! Eilen aamulla alitettiin 5 kg välitavoite -800g.:smiley-bounce016. Kutistuu kutistuu. Vielä on matkaa. Nyt ekan kerran olin paastopäivällä. Hyvin meni. Huomenna uudestaan.
 
Huoh, +3kg. Että näin!!

Nyt on ihan oikeesti pakko ottaa itteänsä niskasta kiinni, ja se ei ala huomenna vaan tänää! Iltapäivällä koiran kans pitkälle lenkille.
 
Mä en kyllä nyt edes uskaltais mennä vaa´alle. :grin Sen verran tullu syötyä tota grilliruokaa ja yhtenä iltana otin sitä siideriä. Huomenna taas salille ja ratsastaan, niin eiköhän se siitä lähde. :thumright
 
Tykkään tosta cocacolasta, itse painin tässä ajatuksen kanssa että kipittäisin sitä hakemaan jääkaapista :grin
 
Mun mies tykkää siitä cocacolasta ja mä kiroon aina, että oliko sitä nyt taas pakko kantaa kaupasta. :grin Siis tykkään itekin, mut hampaat siitä menee eli yritän parhaani mukaan välttää kaikkia limppareita.

Eilen olin taas salilla ja täytyy nyt oikein ihmetellä, että kuinka hitossa ne vatsalihasliikkeet lähtikin nyt niin hyvin? :eek: Ei tehny yhtään pahaa ja olisin voinu tehdä niitä vielä vaikka kuinka paljon, mutta kello alko oleen jo niin paljon, että oli pakko lähtee kotiin. Ilmeisesti mulla on ton pienen löllön alla vatsalihakset tallessa! :smiley-ashamed004
 
Sama täällä, mies tykkää kokisesta ja juokin sitä ja onkin pilannut hänen hampaansa. Ja sitte ku sitä on tuolla kaapissa niin vaatii kovaa itsekuria olla hakematta. Tosin nykyää harvoin otan ja olenkin huoannut, että kun juo vettä paljon niin kokis maistuu sen rinnalla todella oudolta ja sitä ei niin paljon halua. Mutta nyt kun on taas muutamana päivänä juonu kokista niin vesi ei maistu niin hyvältä.. Ratkesin, ja hain itselleni lasillisen..
 
Me aina välillä sovitaan, että ei osteta mitään sokerimehuja tai limsoja kaappiin. No sitten, kun tulee jotkut juhlat tai joku pyhä esim. juhannus, niin kaappi oli taas täynnä kokista. Nyt tarvii taas jättää ne kauppaan, eikä kyllä tuu olemaan vaikeeta, kun täytyy aika tarkasti suunnitella mihin rahansa laittaa. Huomasin nimittäin, että mun veroprosentti on ihan hirveen korkee ja kelaan en pääse läpi eli nyt ensimmäinen hoitovapaan raha tulee tosi pienenä tilille. :sad001
 
Junnaa se täälläkin :sad001 Tosin huomasin et ylävatsan kohilla on rasvakerros ohentunu, mut muual ei sit muutosta oo tapahtunukaa.

Mä en hirveesti limuista välitä, joten vaik niit oliski kaapis ni juomatta jää. Samoin mehua menee tosi huonosti. Ja sit ku sitä tulee lapsille ostettua synttäreille ja muihin juhliin, ni loput mitä jää, jää käymään kaappiin :oops: Viime aikoina onkii sit kemuihin ostettu ihan pillimehuja ku ne ei jää juomatta. Ite jos mehua juon, ni pitää olla tuorepuristettua appelsiinimehua tai sit niitä Gefilus-mehumaitoja. Muut ei kelpaa ollenkaa.
 
En minäkää noit limuja juo.. aika harvoin mut kun olin kaupassa niin ajattelin pitää herkku hetken illalla kun poika meni nukkumaan :D Me ollaan ostettu varmaan 2 karkkipussia miehen kanssa tän melki kolmen yhteisen vuoden aikana.. :D Eli ei olla makean perään kumpikaan :)
 
Takaisin
Top