Tsemppiketju kilojen karisteluun

mulla oli nilkkapainot mut ei niitä lenkillä voinu käyttää,ei ne mahtunu lenkkareitten kanssa jalkaa :laughing002
 
Mä meinasin ihan sisäl käyttää, ku tekee jotain muutaki samal. Vauvan hoito noitte rannepainojen kans ei kyl onnistu eikä tää kirjottaminenkaan. Ja sit ku noi on just tollaset halpis versiot ni on aika muhkeet. Mietin et jos vaik jossai vaihees hankkis vähän paremmat jostai "oikeest" kaupast :grin Tiiän et on litteempiiki olemas.

Tänäänki menty herkuttomal linjal. Tai melkee. Ostin ison kasan maitorahkaa ja raejuustoo, et riittäs useemmaks päiväks. Ja yhen annoksen söin tänää niin et laitoin lisäks tota kaapis olevaa karviaishilloo. Oli muuten tosi hyvää:p
Ja näyttäs seuraava himon kohde olevan toi raejuusto... Rainbowin raejuustoo ostin ja oli yllättävän pehmeä maku.
 
nyt on taas kävelty siihen mallii et on nilkat/kantapäät verillä:dance011millonhan sitä viittis ostaa uudet lenkkarit??
 
Voiku iteki vois sanoo samaa. Tänääkää muuten tullu liikuttuu, ku mitä nyt asioilla kävi päivähoidon toimistossa, ja sielt sitte pikavauhtii esikkoo hakee hoidosta. Vähän huonolta kuulemma näyttää ens syksyn päiväkotitilanne. Sanoivat että eskareita tulee niin paljo et ne vie suurimman osan paikoista. Mä niin toivon et kävis tuuri ja sais nää molemmat samaan paikkaan.
 
Oon muuten kovasti yrittäny etten söis enää yheksän jälkee mitää, mut taas venähti iltapala. Oli niin paljo muutaki tekemist et en ehtiny määräaikaa mennes syömää :sad001

Joku muuten kyseli miten ruokavalion muutos on vaikuttanu maidontuloon. Ja tääl ainaki toistaseks tää maidon tuotanto on räjähtämäs käsistä. Tosin mä lisäsinki aika paljo proteiinia mun ruokavalioo (rahka-raejuusto) niiden suklaan,karkki,kakkuherkkujen tilalle. Et varmaa siinä onki se syy.
 
Huoh... Juhlat takana.. Perjantaina aloitin aamulla leipomaan ja siivoamaan 9 aikoihin ja istuin vain kun imetin. Vieraat tulivat illalla klo. 17 ja jalkoja särki koko yön.
Sitten lauantaina aloitin klo.8 järjestelyt vieraat tulivat klo,13 ja porukkani vain olivat ja olivat ja lähtivät puol 1 yöllä kotiin...
Veljeni perheineen jäi yöksi, vauva herätteli, eino-myrsky valvotti eli taas huonosti nukutun yön jälkeen 7 ylös ja siskoni tupareihin klo. 13.
Eilen oli aamusta hammaslääkäri, vein lapset naapurille hoitoon jäin sinne tullessa kahville, tulin kotiin huhkin, ku hullu ja kilahdin parkumaan, kun koira kusi juuri pesulasta tulleelle matolle. Mies sai heti olla purkaukseni kohteena ja samalla oven avauksella, kun tuli kotiin menin vauvan kanssa tuulettumaan.
Tänään sitten oli parempi aamu, kun kamalan painon nousun pelossa menin vaa'alle ja herkkujen ym. syönnin jälkeen paino oli laskenut 1,5kg :excited001
Tänäänkin on huhkittu sämpylöitä leivottu, banaanikakkua ja pannaria samalla uunin lämmöllä, siivottu lastenhuone kakaroitten jäljiltä, pyykkiä pesty, kun esikko pissas sänkyyn ja muuten vaan hoidettu taloutta.
Tänään on myös onneksi jumppa ja naapurilta saimme lainaksi kuntopyörän eli ei tarvitse enää välttämättä mennä kaatosateessa ulos huonon omatunnon takia :smiley-bounce022
Tänne on ihana luetalla mitä on tehnyt ja purkaa hermoja, kun tunnin päästä tulee mies kotiin ja taas "arvostaa" kaikkea mitä olen tehnyt... :smiley-chores020:smiley-angry016
 
No sullahan on ollu kiireinen viikonloppu. Mä oisin omille porukoille jo tos vaihees näyttäny ulko-ovea viimestää kaheksalt illalla, jos eivät ite ymmärtäis lähtee.

Mul näyttääki tänää olevan herkkupäivä, ku mies toi kaupasta Isoäidin mustikkapiirakan, nam. Yhtää en tiiä onko paino laskenu/noussu ku en oo päässy vaalle. Mut ens viikon keskiviikkoa on Tyynen neuvola, joten siel viimestää pääsen tuomiolle (siis joudun).
 
Täällä sataa vettä joten tänään ei sitte lenkkeillä,ihan hyvä vaan.meni eilinen ilta ja yö vähän huonosti kun tytöllä oli ilmaa mahassa ja sitte meillä ei nukkunu kukaa, niin en kyllä jaksais lenkille lähteekkään.Äsken heräsin päikkäreiltä ja tyttö vielä jatkaa unia.mä oon ihan poikki eikä toi sateinen harmaa ilma piristä mua yhtää :sleep011
 
Oon alkanu nyt tekeen lihaskuntotreeniä lattialla innoissani kun olen huomannut miten poika tykkää katsella. Tuossa se makoilee leikkimatolla ja silmät pyöreenä katsoo kun teen vatsalihaksia ja poljen jaloilla samaan aikaan :)
Teen vatsat, selän, askelkyykkyä ja tavallista kyykkyä. Hiki hatussa ku samaan aikaan selitän vauvalle tohkeissani, että mitä äiti nyt tekee ja mikä liike tulee seuraavaksi :)
Lisäksi hyvällä säällä pyrin käymään reilun tunnin lenkillä.
Siitä tullut nyt joka päiväinen tapa ja innolla odotan kun alan näkemään tuloksia masussa :)
 
Ääh.. Menin sitten syömään pari tortillaa liikaa.. On kauhea ähky, mutta enpä ole pitkään aikaan sellaisia syönyt. Tein texmex-pataa, jonka lisukkeeksi suositeltiin riisiä tai tortilloja.. En osannut päättää eli tein molempia ja mies tykkäsi. Koska kun tortilloja meillä syödään se alkaa durumjauhojen laittamisesta kulhoon.. Tein kerran itse tortillat ja sen jälkeen ei ole kaupan pohjia syöty. Joskus olisi ihan kiva maistaakin niitä, mutta mies ei suostu, kun tykkää vaan omatekoisista. Toisaalta olen otettu, mutta toisaalta herkkua on sitten vain pari kertaa vuodessa sen vaivaamisen takia :gen113.
Toivotaan nyt ettei paino nouse yhdessä yössä takaisin pilviin :smiley-bounce005:laughing002
 
IceCream On sentään lähtenyt!! :happy093. Muista, että normaalipainon lasku olisikin vain n.0,5kg-1kg viikossa siis kunnon laihdutuksella. Olet pienen vauvan äiti eli älä sure:smiley-angelic003
 
no onhan se saavutus,tietenkii.kaikki mikä lähtee niin on hyväks.enempi kyl jurppis jos tulis 3kiloo lisää.
joskus sitä haaveili et kun laihtuis ees kilon,nyt on kumminkii lähteny se 3. :)
 
Voi kun sormii napsauttamalla lähtiskin nää kilot tai pelkällä ajatuksen voimalla...Pientä mielen hallintaa vaatii ainaskin mulla,mut nyt sit lipsahdin kun kerkesin täs aamulla JA pääsin yksin käymään kaupassa..Ruokaahan mie lähin ostaa ja ostinkin mut erehdyinpä herkku hyllyille kans..:) Nyt sit on munkkeja ja nuita pirullisia Wilhelmiina keksejä + hetki omaa aikaa..tyttö nukkuu ulkona vaunussa ja mies lähti iltavuoroon töihin. Jotain kotiaskareita vissiin pitäs tehä mut ei aina jaksa olla ahkera..Uloskaan ei huvita lähtee vaunulenkille kun on loska keli..Eilen satoi vähän lunta ja nyt sit vesisade sulattaa ne :sad001 siispä sisällä olla möllötän..Mie olen haksahtanu ostamaan kaupasta sellasta (huijaus) juomaa kun Fat burn..Ei tuolla varmaan mitään läskiä saa lähtee mut oon huomannu et jotenki mulla ehkä vähentää imelän syöntiä :D.Pari päivää täs ollu ilman tota ni jo herkut pyörii silmis..Mut nyt lopetan täältä tähän murmatukseni :D
 
mä tein havainnon et niinä päivinä kun syön enempi(kuten eilen) ni painoo tippuu enempi.vissii joku kalorivaje saa ne läskit tarttumaa muhun tiukemmin.:happy119
 
Mulle raskaus aikana paasattiin josta otinkin sit vinkkii eli päivän mittaan syö välipaloja jugurttii,leipää tai muuta terveellistä :D niin ei sit tule sitä mahti nälkää iltapäivällä..että mättää sit 2:n edestä..tosin nuita lipsahduksia käy kieltämättä mut yritän kuitenkin päivän mittään jotain välipalaa ottaa...lukuun ottamatta nyt näitä lipsahduksia :).
Ei sitä vauvan kans kerkee nin tosta rytmistä pitämään aina kiinni..:)
 
Ei ole lähtenyt kilot ei. Viime viikolla lähti 700g, nyt se on tullut takaisin. Menee hermot, annan kohta periksi ja unohdan koko homman.
 
Aina, kun meinaan lipsahtaa, niin juon ton 0,5l lasin vettä ei meinaan tee mieli enää mitään ja yrittää varmaan alitajunta välttää mielihalut, ettei joudu taas juomaan kamalaa määrää vettä :laughing002
Jahas 4 tunnin päästä naapurissa synttärit.. Tasan viikko sitten huhkin esikon synttäreitten takia.. Toivottavasti siellä on mauttomia herkkuja, niinkun parissa muussa talossa meidän kylällä, niin ei tekisi mieli ottaa lisää :happy112
Huomenna mennäänkin sitten sinne Tampereen keskustaan ja koitetaan mennä RAX:iin pitkästä aikaa, jos vaikka nyt olisi siistimmät lattiat ja vähemmän porukkaa.. Mmmhh... Lauantai.. Turha luulo :laughing014
 
meillä ei onneks oo kotona mitää hyvää mihin vois repsahtaa.ootankii et mies tulee töistä kotia et pääsen kaupasta ostamaa hedelmäsalaatti vermeet :smiley-angelic002
 
Joo-o jotkut voi syödä vaikka mitä vaan ja kuin paljon herkkuja eikä tunnu eikä NÄY missään :D..Ans ku ite näät jonkun pullan tahi keksejä ni jo miltei kilot plopsahtelee kuin plussa pisteet pelkästä herkun näkemisestä :D
 
Takaisin
Top