Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hahaha... Kyllä mä pesin ennen kerrostalossakin nyrkkipyykkiä. Köyhänä opiskelijana.. ei ollu pesukoneeseen varaa ja pesin pitkään nyrkkipyykkiä, ennenku oli varaa ostaa pesukone. Mut kyl se pesukone on korvaamaton.. jos pitäis kaikki ton pienen possunpoikasen vaatteet pestä nyrkkipyykillä, nii ei sitä muuta tarttis tehdäkään... :D

mäkii vaikka vaihan tytön vaatteet päivittäin niin aika kauan kestää et saan niistä sen täyden koneellisen.ja yleensä kaikki tahratkii on sit pinttyny niihin...jospa sitä vaikka rupeiskii pesee niitä käsin..

Mä oon pessyt pojan kuteet alusta sti ihan päivittäispyykin joukossa, mutta käytän vaan pelkkää hajusteetonta pesujauhetta enkä olleskaan huuhteluainetta vaikka onhan niitäkin hajusteettomia. Ainut mikä ärsyttää sit kun pesee kaikki yhessä kun on sit kaikki vaatteet täynnä koirankarvoja. Nooh mut poijalla niitä on vaipassakin aika usein, ja jo ekassa neuvolassa sillon 1kk ikäsenä neuvolatäti sano kun avas vaipan et "jaa tää olikin jo näin iso poika" kun kassit oli täynä koirankarvoja :D

Mä pesen ihan samassa pyykissä meidän vaatteiden kans. Ku käytän meidänkin vaatteisiin miniriskiä, nii ei tarvi erikseen pestä. :)

Nippulalla on välillä mun hiuksiakin vaipassa ja niitä koirankarvoja on suussa ja vaipassa... Lattialta se kerää ne vaatteisiinsa ku siel kierii :D

Meillä pestään lasten pyykit yleensä erikseen, koska niitä sen verran tulee. Ja kun kestojakin käytetään, niin on sitä pissaakin vaatteissa välillä. Lorautan yleensä sekaan sitten etikkaakin hajuja viemään. Karvoja on kaikkien vaatteissa kuitenkin, kuivausrumpu ois varmaan aika jees joskus hamassa tulevaisuudessa. :D

Kylläpä muuten tuli nälkä, kun reilu pari tuntia meni puistoreissulla! Eihän siinä itse tehnyt paljon muuta kuin seisoskeli ja antoi vauhtia keinussa ja vähän siirtyi paikasta toiseen plus tietty lyhyet kävelymatkan mennen tullen, mutta nähtävästi kulutti sen verran enemmän energiaa kuin kotona kyhjöttäminen. Kumma juttu. :D

Mä pesen pojan pyykit yleensä lähes erikseen, koska ovat sen värisiä, ettei mulla ja miehellä paljon ole noin kirjavia vaatteita. Tällä hetkellä pesen pojan pyykit pesupähkinöillä, jos se auttais ihoa. Ne onkin yllättävän hyviä, ehkä jopa parempia kuin oikea pesuaine.

mä kans pesen eriksee just sen takia et ne on niin kirjavia.miehen vaatteet taas ihan paskasia,mun vaatteissa ei oo mitää vikaa...:grin liittyypä taas laihsutuksee....
meijän piti mennä tänään tytsynkaa lenkille,pihassa sit tuli naapuri matkaa niin tulikii sit vaa semmonen epämääränen käppäilylenkki.nyt ois hirvee hiki ja tekis mieli lähtee ulos se hikoilee pois mut kävin jo suihkus ni en viiti.

Mä pesen kaikkien pyykit samassa ja käytän hajuusteettomia tuotteita. Miehen duunivaatteet on mustia ja sen värisiä vaatteita meidän lapsilla ei ole. Paljon sitä pyykkiä tulee! Isompi vaihtelee vaatteita vähän liiankin ahkeraan ja pienempi suttaa ruokailun yhteydessä kun kädet viuhuu joka suuntaan :)

Mä pesen pyykit erikseen, mutta värinkerääjäliinojen avulla kaikki tytön niin valkoiset kun kirjavatkin iloisesti sekaisin :) Ja jos tulee joku vaikeampi tahra, niin esipesen sen vaatteen ennen pesukoneeseen menoa, jos ei heti saa koneeseen..

Onks noi värinkerääjäliinat hyviä? Ja mitä ne sisältää?

Meilki pestää kaikkien vaatteitya samas koneessa. Hajusteettomia aineita käytän ja joskus pesupähkinöitä. Kyl mäki ennen käytin tuoksuvii huuhteluaineita ja hajustettua pyykinpesujauhetta, mut en enää. Ja ärsyttää ku sukulaiset tuo muksuille käytettyjä pestyjä vaatteita, ni must ne haisee niin kauheen pahalle, ku ovat hajusteita käyttäneet. Ja ainaki tohon esikon toppahaalariin se pesuaineen haju jäi vaik pesin sen ite hajusteettomal jälkeen päin.

Niiden ansiosta ei meillä ainakaan ole värit tarttunut toisiinsa. Ja mitä tahroihin tulee ni mä hieron niihin sappisaippuaa ja tähän mennessä sillä oon saanu pois kaikki tahrat mitä vaatteista on löytyny..

sitä sappisaippuaa pitäs hommata itekkii,lähteeköhän sillä tahrat mitkä on jo pinttyny vaatteisii ja käyny siis useemman pesun jo?
tänään salilla reenattu reidet ja perse.juoksumatolla käppäilin yli viis kilsaa/tunnin ja kulutin 354kcal.:)

Mulla taas jää kuntoilu kun menin sairastumaan. Eilen tuli syötyä paljon hyvääkin kun oli miehen syntymäpäivä :oops: On ollu tarkotus itselläkin ostaa sitä sappisaippuaa. Onko se ihan sappisaippua nimellä kaupoissa? Ikinä en oo kuulukkaan mistään värinkerääjäliinoista! En kyllä oo mikään varsinainen kodinhengetär että ei ihme. Mies hoitaa meillä pyykkäyksen :)

no joo,mäkii kävin ostamassa yhen fazerin sinisen,enkä ees patukkaa vaan ihan koko levyn:grin sit on hyvä kattoo klo 16.00 jutan dieettiä:laughing002

Mekin tykättiin Jäde äitini kanssa katsoa Suurinta pudottajaa ja samalla löhötä itse sohvalla ja herkutella jäätelöllä tai jollain. :D Että sillä lailla! Itse puolustelin sitä sillä, että sentään normaalipainossa pysyin. :oops: Viihdettähän ne nuokin ohjelmat on, mutta onhan se jotenkin nurinkurista, jos itsekin ajattelee, että pitäisi treenata tai pitäisi laihtua, ja sitten vaan mussuttaa menemään.

Vielä tunti syömättä, pitäis varmaan vaikka jumpata, niin kuluisi aika ja olisi muuta ajateltavaa kuin orastava nälkä.

:grin no pitäs joo laihtua,siks salillakii käyn,mut pakko on välillä herkutella jos meinaa järissää pysyä:happy119

Kyykkyhaaste suoritettu! :) Huomenna vähän mittaileen ja sit laatiin vähän monipuolisempaa treeniohjelmaa... Mä kun oon hyvä tossa laatimisessa, kunhan joku sen toteuttais :D Tänää läks stadiumista tilaukseen uudet juoksukengät!

Takaisin