Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viime kesänä pelkäsin, et eläinsuojelijat tulee kopterilla, verkottaa mut ja heittää takaisin merelle.. kattovat, et valas parka rantautunu. Nyt tänä kesänä pelottaa, et mua aletaan pompottaan rannalla kuin rantapalloa.

joku rantaleijona kattoo et pallosta lähteny ilmaa kun on niin tyhjentyny ja tulee puhaltamaa ilmaa lisää.

Hahhaaa... ai kauheeta. Toivottavasti on sit ainakin raamikas rantaleijona.. nähny sellaisia rantamerileijoniakin.. hih.

Oon mieki rantakunnossa. Ihan omin jaloin jaksan siirtyä rannalle sitten kesällä! Mutta tuossa haasteessa vaan on kivasti sekaisin erilaisia harjoituksia. Ettei tarvii toistaa yhtä ja samaa koko 30 päivän haasteen ajan. Mutta vitsi, että mie inhoan lankkua... Typerin harjoitus ehkä ever. :p

Kyllä kyllä... on nii pysähtyny painon lasku. Mut jos toi polvi ois kunnossa nii onnais liikuntakin paremmin. Noh.. onneks kohta on lekuri.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mie kyllä luulen, että se pyöriminen ois aika sopiva muoto kesällä liikkumiseen. Kummasti sitä tulee ahdettua kesällä sitä ruokaa ja herkkua napaansa. Vaikkei meillä edes niin grilliruokia mätetä, kun ei lihaa syödä, mutta vastaavasti sitten jätski ja jätksi. Ja jätski. Sentään myös tuoreet marjat, vielä kun niitä sais omasta pihasta, ni ei tulis niin turkasen kalliiks niiden ostaminen.

Se on kyllä ikävää, jos jokin paikka reistaa niin, ettei pysty kunnolla harrastamaan liikuntaa. :( Ite yritän itteäni patistaa liikkumaan nyt, kun ei vielä mikään sitä estä. Ainakaan pahemmin. Kaikki flunssat saa kyllä meikäläisen hengityksen pihisemään, jos yhtään reippaammin jotain tekee, se on kyllä todella ärsyttävää. Välillä on tuntunut, että koko talvi menee pihistessä. Ei kiva. Kun henki ei siis kulje normaalisti. Välillä on käynyt mielessä, ettei nyt mitään rasitusastmaa pukkaisi tai muuta. Mutta välillä on hyviäkin hetkiä ollut. Mitään allergioitakaan ei tietääkseni ole, eikä ole ollut tarvetta tutkia, kun ei sellaisia oireita ole ollut. Vähän kyllä jänskättää, onko sitä vanhemmiltaan jotain vaivoja perinyt. Koska alkaa reistailla selkä tai polvet.

Muokattu viimeksi:
meijän äiskällä ei ollu muutaku yskä ni se sai astma-diagnoosin.tupakoinnillahan ei oo asiankaa mitää tekemistä...

Kannattaa Kellitys varata aika astma-hoitajale, äkkiäkös ne tutkii josko ois tarvetta piipulle. Iteki pitäs mennä ku noi flunssat menee välist niin pahaks et käy henkee, ja flunssia varten oon ventoline-piipun saanu. Meil viel sukurasite toi astma muutenkii, ni jännitän et koska mulle se iskee.

Tämä talvi on mennyt kyllä ihmeen hyvin, ei ole ollut kuin tosiaan flunssan yhteydessä vähän sitä pihinää. Sekin vain kerran ratsastaessa tuli. Eli siis ei tarvitse olla mitään hirveää hikijumppaa tai juoksemista, että alkaa pihistä. Mutta tänä talvena ei tosiaan ole tuon kummemmin ollut, niin siksi en ole lähtenyt sitä vielä tutkituttamaan. Meillä ei ole astmaa suvussa kuin äidin äidillä, jolle se tuli vasta eläkeiällä. Onneksi on henki vielä kulkenut, mutta ei se tietysti miusta ihan normaalia ole, että yksi talvi ihan vaan vaunuja lenkillä työntäessä alkoi hengitys pihistä ja olla työläämpää. Tavallinen hengästyminen on kuitenkin eri asia. No mutta jos tuota vielä ilmenee, niin pakko kai se on käydä tutkituttamassa. :)

eilen salilla tuli taas rehkittyä.tänään(kohta) pitäs lähtä lenkille et ei toi twixin himo pääsis enempää yltymää.:p mä saan varmaan jonkun vierotus päänsäryn siitä twixin vierotuksesta.:schocked028

Takaisin