Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo...täälä on menny herkkuja sillon tällöin makeen nälkään ostanu jonkun snikker patukan...Sitte päätin et viel vähemmälle jätän makean kun erehdyin täs yks ilta hyppäämään va´alle...meinasin saada sydärin...paino oli pompannu ylös....Nooo eipä siinä..viime viikolla ystävällisenä naapurin pyynnöstä siirsin vastapäisen naapurin postit pois laatikosta kun olivat viikon mökillä...mummo sanoi et hyö maksaavat siitä sitten..ja mie tietenkin kuvittelin "setelin kuvat" silmissä vilkkuen et maksavat rahalla...VITUT!!! tulivat mökiltä ni mummo kantoi kassissa meille kaks keksipakettii,fazerin suklaalevyn,kahvipaketin ja tulppanikimpun..Noi jälkimmäiset ihan kivoja mut miks hemmmmmmmmmetissä noi keksit ja suklaa :D....pääteltiin et haluiskohan naapurin mummeli tulla lässyttää meijän tytön luo mut mulla nousee pelkästä ajatuksesta karvat pystyyn :D...en sentään niin hyväks naapuriks rupea...Ja jos ootte kattoneet joskus telkasta britti sarjaa Pokka Pitää niin se Hyacinth on ihan niinkö toi meijän naapurin mummo :D...jees tulipas taas hölötettyy...:D

Meillä on koko sarjan kaikki kaudet tossa kirjahyllyssä dvd-pakettina :D Aivan mahtava se Hyacint, vähän ku joku salkkareitten Ulla Taalasmaa :DD

Mulla tulee siitä Hyacintistä aina mieleen mun mummo. Ne on kuin kaksi marjaa niin ulkonäöltään kun käytökseltään :)

No tuo meidän naapurin mummo on tosiaan kun toi Hyacinth...just pitää olla melkein joka ruohon korsi oikeeseen suuntaan nurmikolla..pari kesää taakke päin..ostivat ison kaasugrillin..ei ne sitä oo kertaakaan käyttäny :D..Pitin vaa saada prameilla naapureille...sit sitä kuulemma ärsyttää kun ei tientoisella puolen asuvia uusia naapureita tunne :D...
Ja ainakun sitä näkee saa säätiedotuksen joko loppu viikolle tai seuraavalle viikolle :D.....on se vaan hassu mummo mut välillä niin ärsyttävä kun aina se jostain puskasta hyppää kun yrittää vaivihkaa mennä ohi :D :D

Me on nyt taidettu löytää "se" tontti. Jos sitä pääsis jo vuoden päästä rakenteleen niin pääsee eroon tosta lahopää deeku naapurista joka viskoo risut meidän pihalle ja uhkailee juristeilla.

meijän naapuri ei oo mummo mut on muuten vaa kaikkitietävä horisko,kertoo mulle jo sen aikasemmin kertomat asiat ja ne asiat on tapahtunu eilen tai toissapäivänä.ja siltise on kertonu sen saman jo kaks viikkoo aikasemmin...

Btw, mies toi sunnuntaina suklaalevyn. Säin siitä puolet ja eilen puolet. Tänää on tissit ollut ihan piukeena maidosta. Tätä piukeena oloa ei oo toviin ollutkaan, ei edes aamuisin vaikka jätkä ei enää öisin syö. mutta tänää on taas ollut niin Dolly-olo :grin täytyy varmaa ruveta syömää suklaata säännöllisesti ni maito lentää, ainii mutta on se aikaisemminkin riittänyt pojalle :p

Heh.. Jäde sul sit todella kiva "horisko" naapuri..me kun muutettii tähän taloon apöyt 9 vuotta sitte..Näin pari päivää myöhemmi toisen naapurin miehen ni se tarjoutu heti siirtämään meijän postin taloon sisälle asti jos me lähettäs jonnehi reissuun...katoin vähä aikaa sitä suu auki et NO NO :) Tiutsi..meil on ollu perjantaista asti jääkaapis suklaalevy..pari palaa vaa menny :O joka on harvinaista :D..Mie taidanki huomenna viettää aikaa soffalla sen aikaa ku tytsy nukkuu ja kattoo Hyacinthii dvd:ltä....hieman omaa aikaa ja pyyhkiä päivän askareet pois mielestä siks aikaa :D...
Sunnuntaina ois miehellä "koettelemus" edessä..tilasin itteleni hemmottelu hetken ja meen ottaa kynnet :D..miehen pitäs noin 3 tuntii olla tytsyn kans..JA ÄISKÄN EROSSA NII KAUAN...hui...:/

Täälki on tullu herkuteltuu laittoman paljon, mut onneks tän viikon esikko menee varahotioon, ja sinne on paljo pitempi matka ku tohon sen omalle hoitajalle, ni tulee väkisinki vähä paremmin liikuttua.

mulla tänään salipäivä:dance011 jos vaivautuis tekee siellä muutakii ku kävelemää juoksumatolla.

Mie oon yrittänyt nyt joka päivä tehä ees jotain pientä jumppaa täällä kotona. Vaikka 30 vee ei muuten vanha olekaan, niin lihakset kyllä ainakin miulla vaatii jo vähän jotain pysyäkseen vetreinä. :D Ei sitä silloin parikymppisenä vielä vaivannut mikään. Nyt rutisee hartiatkin siihen malliin, että huhhhuh! Pitäis potkia tuo mieskin tekemään edes jotain, haluaisin, että lapsille annettaisiin kuitenkin sellainen terveellisen elämän malli, johon kuuluu silloin myös se liikunta! Eli kunhan tästä vähän herään, niin aloitan vaikka sillä keppijumpalla. Tekis mieli sanoa, että blaah, mutta se on väärä asenne! :D Sanotaan, että jee!

Tänää ku tultii esikkoa hoitoon viemästä, ni kävelin reippaammin kotimatkan. Vaik aika hyvää vauhtia ton esikonki kans pääsee kävelemää :) Ja kotona tein pienen jumpan, otin myös Tyynen siihen mukaan pariin liikkeeseen. Lyhyt jumppa oli, mut sen verran kuitenki tein et on koko kroppa hellänä.

Nyt olis kyl pakko skarpata tässä asiassa. Mittanauha lantiolta näytti +3cm, joten huono homma :confused: Osittain on turvotustaki mut en usko et kaikki :sad001 Millä ihmeellä sitä saiskii ittesä kuriin.

Ja sitä mun piti kysyä et mitä ne lankku ja kyykkyhaasteet on? Muaki kiinnostais.

Googlaamalla löytyi esim. tällainen sivu. Tuolla on muitakin 30 päivän haasteita. Ite oon aloittanu ton kyykkyhaasteen ja oon pyrkiny tekemään myös lankkua päivittäin, tosin en ton haasteen mukaaan, mutta piru vie, kun unohdan joinakin päivinä. :D Ihan oikeesti unohdan.

Ja mie taidan aloittaa tuolta tuon "rantakuntohaasteen". :D Pitää nyt jotenkin saada itseään niskasta kiinni! Jospa tuo vaikka auttais. Ois ainakin selkeä ohjelma, jota noudattaa, ja kun tuossa ei treenata vain yhtä lihasryhmää. Saahan sitä lisäks tehä muutakin. No ni, tuumasta toimeen! Day 1! laughing7

Ai kauheeta, enhän mä pääse tolla tavalla kyykkyy! Mun pohkeet ei taivu ollenkaa :sad001 Täytyy kait ruveta niitä sit venyttää jollain kumman konstilla. Mä joskus kokeilin karatea harrastaa ni sielki se vetäjä sano et on ihan liian kireät pohkeet, sit jäiki sen takia muutama liike tekemättä ku en ois pysyny pystys, ku en päässy riittävän alas ja aina nous kantapäät maasta vaik ei sais. Tosin siihen se harrastuski jäi :oops:

Takaisin