Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se on niin totta, että turha stressi vaikuttaa maidon tuloon.
Eikä nyt ole vielä edes tarkotus saada itseään kesäkuntoon, kun kerta imetetään ja vauvelitkin ovat niin pieniä eli pakko ulkopuolistenkin ymmärtää, ettei me vielä voida esitellä niitä treenattuja mahojamme.
Sixpäckeillään sitten ens vuonna :laughing021

Mä oon kans nyt dissannut vaa'an ihan kokonaa. Ajattelin etten hypi siel joka päivä harmistuksissani vaan nyt ihan suosiolla kattelen viikon-kaks ja hyppään vasta sitten..

Must jotenki tuntuu et kiloja vaa kertyy lisää. Tuntuu et maha on enemmän taas tiellä ku aikasemmin, siis kun istuu niin se tuntuu sillee jännältä :rolleyes: Oiskohaa ne kadoksissa olevat menkat alkamassa ku mah ollu tyän päivän kipeeo_O

Mun on pakko hyppiä joka päivä vaa'alle. Jos pidän viikon taukoa, niin en enää uskalla hypätä. Siitä on tullu joka aamuinen tapa, eikä mua ainakaan stressaa yhtään. Enemmän harmittaa, jos ei oo muistanu punnita. Nyt jumitetaan jo toista viikkoa suunnilleen samoissa lukemissa.. mös mös.. ja polvikin on nii paskassa kunnossa, et kyl iha just taivun ja soitan sille lekurille, ettei tästä itsehoidosta kuule tuu yhtään mitään.

Tsempit kaikille! Miun on tietysti helppoa olla välittämättä vaa'asta, kun paino on koko ajan ollut normaalipainossa. Luotan siihen, miltä tuntuu. Painoa on liikaa, jos ei tunnu hyvältä eikä jaksa. Tai no siis, ei sitä edelleenkään minkään BMI:n mukaan ole liikaa, mutta ei ole itselle se ihanteellinen paino. Pitäisi vaan pitää huolta siitä, että tämä sama "kropan tuntemus" säilyy, eli pitäisi myös kuunnella sitä!

Mä en BMI:hin luota lainkaan, niin paljon riippuu ihmisen rakenteesta se et mikä on ylipainoa ja mikä ei. Esim. mun mies painaa n.110kg ja se olis BMI:nä joku 31? jos oikein muistan ja jos miehen paino tippuu alle 105kg niin sit se on kyl jo niin timmis kunnos :) Tosin se on kai jo lääkäritki todennu et BMI pitää enemmän naisil ku miehil paikkansa. Ennemmin ite vaan katon peiliin et miltä näyttää, ku lähen orjallisesti BMI:tä tuijottmaan (siitä tulis mulle vaan paha mieli).

Mä jouduin syömää tahattomasti terveellismmän aamupalan; kaurapuuro oli pääsy loppumaan ja leipääkää ei oo, ku tarkotus ite sitä tänää tehä, ni ei viitti ottaa pakkasesta sulamaa kaupan pussia. Eli aamupalaks sit joutu kurpitsan-,hampun- ja auringonkukansiemeniä sotkettuna raejuustoon, ja porkkana. Ei pitäs valittaa, hyvää oli :grin Mut iski puuroikävä, täytyy tänää käydä ostamassa.

Mä en voi ekana aamusta ees mennä puntariin. Mun vanha vaaka hajos (ei kai sentään mun painosta :D) Siin oli kaikki hienot rasva ja vesiprosentitki. Sit toivoin joululahjaks ihan semmosta normivaakaa, ni sain jonku aurinkokennovaa'an :D Siin ei oo pattereita ollenkaan, eikä se varastoi sitä akkua. Eli toimii vaan, ku on valot ollu päällä jonku aikaa. Oli pakko siirtää se vessaan, ku siellä yleensä päivisin pidän aina valot.

Aika paha, aurinkokennovaaka :grin Mä en ees tienny et sellasii on. Meil oli kas silloin joskus ennen esikkoa sellanen vaaka mikä näytti noi rasva- ja vesiprosentit. Se kans meni rikki, alko näyttää sellasia yli 400kilon lukemia :laughing005 Nyt ei edelleekä oo tullu uutta hankittua, ja haluun kyl ihan sellasen, mikä näyttää vaan kilot ei mitään muuta.

Kyllä, vaaka pitää minutkin kurissa. Totuus läsähtää päin näköö niin ei tee mieli popsia mitä sattuu :grin

Bettie 400kg kuulostaa huimalta, eihän noitten ees pitäs näyttää ku johkuu kahteensataan :D Sillä oli selkeesti joku oma juttunsa menossa :) Meiän vaaka hajos toiseen suuntaan, näytti liian vähän. Ei ois pitäny vaihtaa ehkä kuitenkaan ;)

Tuolla kinectillä on kyl kiva pelata noita pelejä. Pelailin tuossa vähän kinect adventuresia ja nyt on sievä pieni hiki pinnalla ja mukavan lämmin. Polvi ei vaa tykkää kauheasti, kun hyppii kumiveneellä kallion kielekkeiden yli, mut ei se ny tykkää kyl mistään muustakaan. Levostakaan. Ainoa miinus, et toi peli ottaa kuvia aina kesken pelin ja ne on kyl hyvin epäedustavia. Mut hauskoja. Saa vatsalihastreeniä, kun se esittelee ne kuvat... voi häpeys maximus. :D

Mä tykkäsin wiillä pelailla kaikkee. Nyt ei oikeen enää kerkee. Jostain syystä se rakkine hävitti äänetki. Oli pikkasen tylsää se pelaaminen sit :D

Mä ajattelin, että oisin tänää pitkästä aikaa pelaillu wii:llä. Noh, se unohtu sitte kun ystäväni tuli ylläripyllärinä päiväkahville :)

Hyvin taas naiselta tippu kilot Jutan ohjelmassa! Ei paha 4 lapsen äitinä ja imettikin vielä :)
Täällä vaaka rupee pikkuhiljaa näyttää sitä toivottua lukua (vaikka herkuttelinki tänää) kolmisen kiloa niin jos sitten ne pienimmätkin farkut sieltä vaatehuoneen hyllyltä mahtuis jalkaan :)

Huomasin just, että mun tissit on pienentynyt, ne ei enää tursua rintsikoista yli :D. Samalla ne on tyhjät kuin räjähtänyt vesi-ilmapallo.

Päivisin mullakii on sellaset tyhjät lärpäkkeet joista kyllä maitoa tulee. Mutta öisin kun ei enääs yödä niin usen ja ekä syönti menee muutenkin sinne aamuyölle niin silloin mun tissit on ihan kivikovat kalliot :grin

Takaisin