Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, toki se banaani ummettaa, jos tuppaa olemaan sellanen masu, et herkästi menee ummelle tai sekaisin. Mut tosiaan, mitä kypsempi banaani, niin sitä vähemmän se ummettaa. Kypsempi banaani myös sisältää enemmän antioksidantteja. Kypsissä banaaneissa ei myöskään ole tärkkelystä niin paljon, koska se on muuttunu sokereiksi. Eli helpompi vatsan sulattaa. :) Jos ny ihan oikein muistan.

Mä en taida koko ens viikkona mitenkään herkutella (tai ehkä perjantaina vähän, jos vieraita tulee niinku on alustavasti sovittu) ku on noiden 3 viime pävän ajan tullu syötyy liikaa suolasta ja liikaa makeaa, ni on nyt ihan hirvee olo, ja viime yönä oli niin huono olo et mietti pitääkö mennä oksentamaa. En sit menny ku pelkäs et herätän muut sit sillä.

Ai nii, se laskiainen, ehkä sit tiistaina on kumminkii pakko saada laskiaispullaa :rolleyes: Tosin söin sellast jo eilenä ni kattoo ny. Eihän täst herkuttomuudest tuu mitään ku aina on joku tekosyy herkutella:mad:

Mä syön tänään laskiaspullan, koska on laskiaissunnuntai ja toisen joko tiistaina tai säästän herkuttelun keskiviikon kahvilaan. Olen ollut syömättä minkään näköisiä herkkuja koko viikon ja eilenkin jaoin ilman mitään ongelmia karkkia lapsille ja miehelle, ku oli karkkipäivä (kromi siis auttoi) Kiitti Jäde vinkistä :happy112.

Vaakakin sanoi iloisia lukemia eilen ja nyt ku imetys on vähentynyt eikä tarvitse olla koko ajan tissi paljaana, niin sain päälleni syksyllä ostetun ihanan sinisen hupparin, joka on sellanen timmi.
Kyllä tuntui hyvältä, ku mies sekosi ja sanoi "Siis sähän näytät niin pieneltä!" ja sain vastata "En näytä vaan OLEN oikeasti xD". Sitten mies halasi ja sanoi "Eikös meillä mene nyt aika hyvin, ku sä sait itsesi pienemmäksi ja mä lopetin tupakoinnin?". Sitten tajusin, että melkein 7 vuotta noi ovat olleet meidän tavoitteina "parempaan elämään ja itsetuntoon" ja nyt ne ovat saavutettu tai no mulla melkein, ku on vielä reilu 10kg pudotettavaa.
Eli nyt voin hymyillen sanoa Olen onnellinen. :smiley-angelic003

Hyvä Minkkis! Ja poitsit sun miehelle, että se huomasi :P. Mun tarvii ajaa pääni kaljuksi enene kuin oma mies huomaa muutosta. En tiedä huomaisko edes sitä.

ei meilläkää mies huomais vaikka kaljuks pääni ajelisin,se ehkä vaa ihmettelis miks mun hiuksia ei löydy voirasioista ym. toissapäivänä se ihmetteli mikä mussa oli niin erilaista,se epäili että olisin meikannu(ai mä vai?no en!) ku olin sit pistäny pitkähihasen päälle,normi hupparin sijasta:laughing002 siinä sille meikkiä ja parturia:laughing021 mut huomas se et jotain outoo on...

Mies osti mulle kaupasta ihan tavallista lakua, se on vähän kevyempää ku toi jatkuva nallekarkkien ja leivonnaisten syönti :happy119 Saa edes vähän jotai hyvääki :) (sen laskiaispullan lisäks :smiley-ashamed008 ) . Tänää sit mies tekeeki laihisruokaa eli kasvissosekeittoa, nam :p

Tekee mieli porkkana keittoo sipulin kera mut taidan jättää sen nyt tekemättä. Jos sais makuaistinsa takas :D

Mä alan kohta tekemään ruoaksi uusimman Pirkka-lehden sitä texmex-kiusasta. Hain kellaristakin ennen lasten kerhoa perunaa ja ajattelin ekaa kertaa kokeilla 6 vuotta vanhan monitoimikoneeni niitä teriä. Yhtäkö olen 6 eri vaihtoehdosta käyttänyt ja silläkin vaan jauhanut manteleita. Tajusin viime viikolla, että saisin sillä kermaperunat ym. tosi kätevästi tehtyä. Tyhmä minä :smiley-ashamed005

Mulle muuten jumpassa sano eilen se habanainen, että "Nyt olet ylläpidolla jo vai mitä?" Vastasin, että reilu 10kg pitäisi vielä pudottaa, ku en ole indeksin mukaan vielä edes ylärajalla normipainossa ja näytin läsäkohtiani mm. reisiä, mahan seutua, alleja.. Ja eiku ihan kauhistuneena nainen sanoi "Nyt lopetat ettei tarvitse kiviä tuoda reppuun!". :eek:Kauheasti yritin vakuutella, että terveellisesti tässä mennään ja terveeseen tavoitteeseen olen menossa.
Vähä sieppaakin, ku tullaan sanomaan "Nyt riittää jo" vaikka on selvästi kropassa ylimäärästä. Hah luuleekohan se habanainen, että saa kilpailijan musta :laughing021

Takaisin