Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja Tiutsi olin koko tammikuun ihan samassa painossa. Meinasin jo luovuttaa, kun sitten lähti taas rytinällä 4kg eli jotain se elimistö tekee siinäkin, vaikka ei vaa'assa näy :thumright

No ei niitä lihaksiaka kyllä paljoo näy :grin ja tuskin ne nyt ihan itestää kasvaa, ku en mitää kuntosalihommmia oo tehnynnä o_O
Josta tulikin mieleeni, että pitäisköhän vkl aikana repästä ja käydä pitkästä aikaa uimassa kilsa. Vanhassa kodissa ku asuttii ni siin vieres oli uimahalli. kävin 2-3kertaa viikossa uimassa vähintää kilsan..

Kyl ne lihakset kuule kasvaa samalla, kun lenkkeilet ja nostelet kokoajan kasvavaa vauvaa. Trust me. :D

Toi kuulostaa tosi hyvältä :happy119 Siis mullakin painon kurissapito ja mahdollinen pudotus riippuu paljolti siitä annoskoosta.
Eilen pidin väkisin lepopäivänkin ja kas kummaa se tiputti taas sen 500g. Siis miksen millään ymmärrä, että mun kroppa kaipaa sitä, kun tuloksetkin tulee vasta makaamisen jälkeen :laughing021
Toi tikka masala kuulostaa hyvältä. Onko se joku mausteseos vai liemi, ku ei nyt tuu muuta mileen, ku Jamie Oliverin naama, ku se sussuttaa jotain Tikka Masalasta :laughing005

Joo siis se on ihan mausteseos.. ei paljon tartte, kun antaa hauskan maun ja sopivasti vähän tulisuutta. Mä oon tehny currya nii siihen laitan sitä maustetta.

Tarkemmin: Spice upin Tikka mausteseos.. se on sellases lasipurkissa ja semmosta töhnää. :)

Mä muuten ostin sinbbu sitä hedelmäsokeria. Se ei maistu musta yhtään miltään. Sit kaiken lisäks luin jostain, et se on epäterveellisempää, ku tavallinen sokeri. Johan nyt on markkinat. Se on kohta lopetettava kaiken syönti :D

Joo niinhän sitä on. Tiiä sit, mikä on hyväks ja mikä ei. Väittäähän ne, et hedelmät itessääki on epäterveellisiä.

Banaani on pahaa paitsi banaanijogurtti. Mä tykkäsin banskusta siihen asti, ku äiti yhtenä kauniina päivänä teki uunibanaania suklaakastikkeessa. Oli niin ylimakeeta et sen jälkee en oo pystyny banaania syömään. Ja siitä on tosiaa joku 10-12 vuotta.

hitsinvitsi,eilen illalla tuli syötyä purkillinen prinkkuja:oops: ja tänään olis tarkotus lähtee laavulle makkaranpaistoo..ei tuu mun dieetistä mitää...

Tiiätkö Bettie... vähän samaa vikaa. Söin kerran jossain ravintolassa jälkkäriksi frittibanaania jäätelöllä ja kinuskikastikkeella. Sain kaksi lusikallista alas ja sit alkoi vatsa tappeleen vastaan... en voinu vuoteen syödä banaania ja vielä tänäkään päivänä en voi syödä kypsiä banaaneja.. mulla siis pitää banaanin olla aika kirkkaan keltainen, muuten en pysty. Nyt oon kyl skarpannu.. vauvalle kuitenkin kannattaa syöttää kunnolla kypsiä banaaneja, muuten ne ummettaa. Eli siis kypsä banaani ei ummeta. Ainakaan niin rankasti, kuin raaempi.

Enpäs oo tommostakaan tiennyt et mitä kypsempi banaani niin sen vähemmän tulee niitä "haittavaikutuksia". No mut sehän on et normaalisti kun jotain tommosia ummettavia yms. ruokia syö niin ei sinänsä pitäis tulla mitään, mutta jos syö vähän isomman satsin kerralla niin sillonhan sen vasta pitäis ummettaa? tosin toki vauvalla eri juttu kun maha vielä niin tottumaton kaikkeen ruokaan :)

Meillä on meinannut tytön maha ummettaa nyt mahataudin jälkeen. Täytyy taas antaa sitä luumua.

Joo, oli kyllä miullakin eilen sellainen herkuttelupäivä, että... Noh, tänään pääsee kotiin taas hulavannekidutukseen ja kotiin en kyllä mitään herkkuja osta! Ja saa mieskin kyllä aloittaa kuntoilun! Nytkin on käytännössä koko hiihtolomansa istunut koneella, sentään on käynyt meidän kanssa ulkona joka päivä, mutta kaiken muun ajan. Hän ei osaa keksiä itselleen muuta tekemistä, mutta nyt olen mie kyllä mittaani myöten täynnä tuota, joten ruvetaan kyllä yhessä keksimään sitä tekemistä! Ja jos ei muuten se koneella istuminen vähene, niin piilotan virtajohdon! :P Itsekin olisi kivempi liikkua, kun olisi kaveri ja tsemppari.

Mutta nyt voisi pari viikkoa olla kummemmin herkuttelematta, sitten on esikon kolmevuotissynttärit! Ja samoilla kahvituksilla menee omat kolmekymppisetkin. Sitten saa taas herkkuja mättää, joten siihen asti yritän kyllä kovasti olla mässäämättä!

Takaisin