Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mistähän johtuu et aina kun nään ton tinkan kirjottaman kuivakakku-kohdan niin luen aina korvavaikku?!joo,siis korvavaikku kakkuahan se tekee,juu.
mut joo,me ei olla keritty tänään ees lenkille kun oon siivonnu,oon saanu jopa pestyä vessan ja olohuoneen lattian kahtee kertaa.nyt en sit uskalla tehä mitää ku tyttö nukkuu,ettei se vaa herää :grin no on se jo tunnin nukkunu ni kaipa tuo kohta herää..sit voin jatkaa siivousta.

Meillä kans poika nukkuu ja sillon en uskalla siivota enkä tehdä mitään... se herää heti muuten. Täytyy kyl ehdottomasti taas siivota.. kantautuu nii paljo paskaa vaunujen ja kenkien mukana, et joka päivä saa imuroida ja pari kertaa viikossa luututa.. mua ärsyttää, jos jalkapohjiin tarttuu jotai pikku roskia..

Mä imuroin ehkä kerran viikossa ja luuttuan kerran kuussa. Taidan olla hieman laiska. Kattelen kyllä aina, ettei lattialta löydy mitään suuhun pantavaa vauvalle vaan nypin sellaiset roskat ohimennessä. Täytyy ehkä tehdä muutos siivousrutiineihin, kun vauva oppii ryömimään eteiseen kun siellä on kyllä pieniä hiekotuskiviä, jotka kenkien mukana kulkeutuu.

En mäkään tällee huseeraa aina.. mut ny jotenkin tulee tavallista enemmän paskaa kokoajan sisälle.. se on kai, ku on ollu tällainen löysä talvi ja melkein kokoajan märkää nii kaikki paska kantautuu sisälle.. jos ois pakkasta ja lunta, nii ei ois läheskään samanlainen tilanne. :)

Huoh, tääl on nyt tullu syötyy sitä epähyytynyttä hyydykekakkua ja on kyllä tuhti olo. Jos sitä vaik yrittäs kävästä ulkona noitten muksujen kans vielä tänää, ja huomen ku esikko menee hoitoo ni vois taas aamulenkillä samal kävästä. Jotenki on tosi väsyny olo, se on rankkaa ku käy vieraita :smiley-ashamed004 :laughing002 . Oli sellanen pieni pyörremyrsky tääl sisäl ku kaks 3vuotiasta ja yks 5-vuotias pisti tuulemaan:laughing014

Juu en mäkään mitään hurjaa dieettiä jaksais edes noudattaa. Tolla on vaan hyvä antaa vähän boostia tälle alkupudotukselle. Tavotteenahan mulla ois se, että oppisin syömään terveellisemmin ja olemaan herkuttelematta JOKA IKINEN päivä. Ja tää 5:2 on sentään inhimillinen, kun paastopäivinä saa syödä 500 kaloria. Tänäänkin söin kolme lämmintä ateriaa (2xpuuro ja 1xkaalilaatiikkoa) ja toisena dieettipäivänä 2xpuuro ja 1xrucolamunakas. Nälkä ei ylly niin kovaksi kun noitten lisäks juo vettä, light-mehukeittoja ja syö salaattia. Musta tää on paljon terveellisempi kun se mun korvaa ateriasi suklaapatukalla (tai muutamalla) -ruokavalio. Ja tosiaan viitenä päivänä viikossa normiruokaa.

Tolleen alkuvaiheeseen ne varmaan onkin ihan hyviä nuo eri dieetit. Saa vähän itseään niskasta kiinni ja sen herkuttelu- tai muun kierteen katkeamaan. Mikä se nyt sitten onkin, mikä kullekin niitä kiloja kartuttaa. Sitten aloittaa ne terveellisemmät elämäntavat, jotka on tarkoitus pitää kans.

Miulle on arvoitus, miten tossa vyötärönseudulla voikin olla niin paljon läskiä. Eilen kävin ratsastusvarusteliikkeessä sovittamassa parit housut, niin myyjäkin vaan ehotteli miulle niitä pikkukokoja. Takki kivasti peittää keskivartalon, niin tikkujalkojen perusteella jos housuja valitsisi, niin vetoketjua ei kyllä kiinni saa. :D Ärrinmurrin. Kesä tulee, eikä sitten takki päällä aina ratsastella. En haluaisi tursuta kauheesti yli ratsihousuistani. Omat tosin menee sentään kiinni! Ovat varmaan sen verran jo venyneet. :D Mutta kyllä nuo vartalonmyötäisemmät paidat paljastaa kauniit vyötärömakkarat.

Mul on kyl nyt jotenki lähteny lapasesta tää mässäily. Mies ei hirveesti kyllä oo auttanu asiaa. Eilen toi hesestä kerrospurilaiset...no en kyllä kieltänykään :/

Jihuu! Täällä on alitetty ensimmäinen 5kg tavoite 500g:lla :happy093. Parasta tässä dietissä on se, että ei ole lainkaan nälkä.

Jäde, mie taas ihmettelen, miten vähän painaisin ilman tota läskiä, koska vaaka näyttää sen verran "kevyitä" lukemia kuitenkin nytkin. :D Minne miun lihakset on kadonneet? Ei ne koskaan mitkään suuret ole olleet, mutta no... Kuitenkin edes jotain!

Hienoa, että @sukin painonpudotus sujuu hyvin! :) Kyllä mieki oon sentään tänään jumppaillu jo ihan kivasti. Sallin itseni istua aina hetken koneella ja sitten pitää jotain lihasryhmää treenata väliin. On tääkin tyhjää parempi! :D

Tuntuu et mäki saan heittää hyvästit haaveille laihtumisesta, tuntuu et kaapissa ei oo mitään muuta ku herkkuja, ja juustoa mun tekee mieli ihan armottomasti :oops:

Juusto se on minunkin herkkua... nyt sentään jääny aamupalasta se juustosämpylä pois ja kaurapuuroa tilalle. Iltapäiväkahvin kanssa sallin itselleni juustosämpylän. Nyt ois -7,5kg loppiaisesti saldo. Eli toinen 5kg on puolessa välissä. Hitaasti, hitaasti, mutta toivottavasti varmasti.

Tekasin tuossa äsken vadelmakiisselin. Luulis olevan suht terveellinen, ku ei oo ku vettä, pottujauhoo, hedelmäsokeria ja kasa vadelmia. Puuron kanssa ja jos pikkumiehellekin maistuisi... :)

Mä mittailin äsken senttejä. Olen siis kirjannut ylös 27.11.13 omia mittojani ja voitte uskoa mikä järkytys oli, ku mä olen ihan OIKEASTI pienentynyt.
Mun ongelma-kohdasta eli reisistä on huvennut 5cm ja kaikista muista mitoista vähintään 3cm. Olen aina pitänyt tota mittailua turhana, mutta nyt syön sanani se oikeasti sopii tälläselle epäilijälle, joka ei usko edes omaa peilikuvaansa :laughing002
Tänään syöty: Aamulla neljänviljan-puuroa maidon kera, lounaaksi muusia ja makkarakastiketta+näkkileipää ja äsken oli välipalaksi mikromunakas, kuppi teetä ja näkkileipää. Mitäs esim. Sä Sinbbu olet syönyt? Olen utelias ja en voi oikein kenenkään muun kanssa realy-maailmassa jutella tämmösiä :smiley-ashamed005

No eilen söin aamupuuron pienen voinokareen ja maidon kans. Mun puuro veteen tehty ja ilman suolaa, eikä mitään sokeria.. hyihyi. Sit söin banaanin välipalaksi. Lounaaksi söin eilen riisi-kukkakaali-kanamössöö, jonka maustoin tikka masalalla. Itelleen ku teen, nii en jaksa hienostella. Sit välipalaksi kahvia ja juustosämpylän ja illalla verigreipin ja puuroa jälleen maidon ja voisilmän kera. Joinakin päivinä syön vähän kevyemmin ja joinakin saatan sit vähän herkutella. Viikonloppuna teen kinkku-juustopihvejä kermassa ja pottumuusia miehen mieliksi. Täytyy vaan syödä pienempi annos, kun on tanakampaa evästä. :)

Mä ihan oikeesti kattelen syömisiäni, ja mielestäni en syö laisinkaa niin huonosti kuin viime vuoden puolella. Tottakai syön toisinaa niitä herkkujakin, mutta en ahmimalla niinkuin aikaisemmin enkä joka päivä. Liikunkin mielestäni säännöllisesti, ja vaunulenkkeilen ahkerammin. Mutta silti musta tuntuu, että paino ei ole pudonnut 1,5kk kuin 1-2kg. Miksi!?! Onko tämä siis aivan turhaa hommaa.. o_O

Toi kuulostaa tosi hyvältä :happy119 Siis mullakin painon kurissapito ja mahdollinen pudotus riippuu paljolti siitä annoskoosta.
Eilen pidin väkisin lepopäivänkin ja kas kummaa se tiputti taas sen 500g. Siis miksen millään ymmärrä, että mun kroppa kaipaa sitä, kun tuloksetkin tulee vasta makaamisen jälkeen :laughing021
Toi tikka masala kuulostaa hyvältä. Onko se joku mausteseos vai liemi, ku ei nyt tuu muuta mileen, ku Jamie Oliverin naama, ku se sussuttaa jotain Tikka Masalasta :laughing005

Takaisin