Mä olen kans kokeillut kaikkea mahdollista mm. pudotin sillon 2006 kahden viikon paastoilla ne 20kg, mut sitten en osannut pitää sitä kevyempää olomuotoa yllä eli taas lihoin.
Niin kävi myös riisi-sipuli-omenadieetille, älä syö klo.12 jälkeen dieetille, syö vain raejuustoa ja leipää-dieetille ym.
Ette voi uskoa miten suututtaa, kun en tajunnut aikasemmin tehdä sitä elämänmuutosta, enkä vain laihduttaa!!
Jos olen pari viikkoa nyt lahduttanutkin, niin hitto, painoni pysyy siinä mihin sen tiputin, koska syön ja liikun säännöllisesti. Ei tarvitse herkuistakaan luopu, mikä on ihme ja voi pitää päiviä, että vain makaa..
Itse muistan syödä sillä, kun olen syönyt, niin lasken kolme tuntia siitä eteenpäin eli esim 30minsan päästä on ruoka, kun 10:30 viimeksi syötiin.
Ja sen säännöllisyyden muistaa nykyään paremmin, ku sinkkuvuosina, koska haluaa tarjota lapsille mahdollisimman terveet elämäntavat. Itsellä kun niitä ei ollut. Hyvä jos sai edes yhden lämpimän aterian päivässä lapsena.
Ja voin kyllä kun imetys loppuu testata taas viikon aina välillä jotain dieettiä siihen asti, kun tavoitepaino on saavutettu, mutta palata aina sen jälkeen siihen säännölliseen elämään.
Eli siis se paljon hehkutettu säännöllisyys, jota tuli mollattua teininä oli minun terveyteni pelastus. Tunnen myös olevani seksikkäin ja kaunein mitä olen koskaan elämäni aikana ollut ja se tarkoittaa hyvää itsetuntoa, joka on ollut kauan kadoksissa ellei koko elämän