Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä, että voitte paremmin. Mitä tulee tähän foorumin juttuihin, ni ei tääl taida kukaan enää olla kärryillä. Ei huolta siis :D

Joo, täällä jos pääsee kärryille, niin vauhti on niin kova, että putoaa kuitenkin taas hetken päästä. :D

Kilojen karistuksesta. Pari tuntia tarvottiin metsässä. Matkan pituus ei päätä huimannut, mutta kun tamppasin edeltä meille polkua, niin kyllä siinä hyvää lihaskuntotreeniä jaloille sai. :) Ei sentään ihan umpihangessa tarvinnut tampata, kun oli sentään joku hevosella käynyt sitä polku menemässä, mutta vielä oli jäänyt runsaasti hommia miulle. Piti kuitenkin kunnon polku avata, että esikoinenkin pääsi etenemään. Oli kyllä mukavaa, oisin itse voinut pidempäänkin olla, en tajunnut, että oltiin noinkin kauan jo oltu. Vauveli nukkui suurimman osan ajasta tyytyväisenä repussa. Eikä tuullutkaan pahasti, niin ei tarvinnut pelätä kaatuvia puita! :D

Jos on muuten ollu paska päivä niin näitä teidän juttuja lukiessa kyllä rupee naurattaan. :grin toi kalevan juttu oli ihan uskomaton!! :laughing021

Noniin! Mie repsahin!!! Söin nyt tänään sitä kuivakakkua mitä eilen tein, kaks palaa. Enkä kerenny tekeen kovin pitkää lenkkiäkään. Näin se laadriperse leviää...:taunt005

Mut jos se oli kuivaa kakkua, ni ei siinä voi olla mitään rasvasta (haahaa, oon puujalka/puupää) Ihan oikeesti, tänään on kyl maailman huonoimmat jutut. Sen lisäks oon sekoillu ihan kivasti. Tein pullia, ni unohin niistä kananmunat. Tulipa pehmosia.

Mut joo, ei sitä mun mielestä tarvi itteään ruoskia. Repsahduksia tulee itse kullekin. :)

Ihan tyhmä nimi koko kuivakakku :grin Kun osaiskin olla ruoskimatta ittiään tollasista. Vaan voi jehna että oli hyvää! Ehkä se oli mun tämän viikon herkku. Muuta ei sitten :smiley-ashamed005 Suosittelen kyllä tuota kinuskikissan sitruuna kahvikakkua kaikille! Nams. Mutta tullaanko mun perään nyt kirveet heiluen kun huutelen tällasia kilojen karistelun tsemppiketjussa??! :scared007

Ei tulla, on täällä ennenkii höpötetty herkuista ja siitä mitä kukakin on syöny :grin

Mäkin mietin @sukki sitä Jutan hommelia, mutta ei siitä mitään tulis kun en tykkää rahkasta (jos ei saa laittaa kermaa sokerii marjoi joukkoon ;)) enkä raejuustosta enkä voi syödä puoliakaan niistä vihreistä vihanneksista. Alotin tänään 5:2 dieetin. Tai siis eilen alotin mutta tänään oli eka paastopäivä. Huonon päivän valitsin, kun oli säbätreenit tänään, nyt pää jomottaa... :/

semmonen missä ollaa kaks päivää dieetillä/paastotaa.ja viitenä päivänä syödää normaalisti

Toivottavasti toimii se dieetti! Uskon ite enemmän vaan liikuntaan ja terveelliseen, säännölliseen ruokailuun. Mulla putoo hitaasti ny kilot. Oon jumittanu samassa jo neljä päivää. Noh, ihan sama. Periksi en anna. 7kg lähteny ny siitä, kun aloitin loppiaisena tän laihiksen. Ja eikös ne sano, et hitaasti pudotetut kilot pysyy varmemmin poissa. :)

Tulis ny vaa paremmat lenkkeilysäät.. onneks kohta on maaliskuu.

Ei kuulosta kauheen terveelliseltä mun korviin. Tosin dieetit yleensä ei ookaan. Mut en kritisoi, oon aikani kokeillu jos jonkinmoista vippaskonstia. Tehokkain on kuitenki aina ollu, et liikkuu ja syö vähän useesti. Vielä ku osais noudattaa tota :D

Dieteeissä, kun siis puhutaan laihdutuskuureista, on yleensä se vika, että niillä kyllä putoaa paino, mutta se tulee sitten takaisinkin. Kun pitäisi tietysti sen laihiksen jälkeen jatkaa terveellisiä elintapoja eikä palata niihin vanhoihin. Siksihän se olisikin hyvä vaan muuttaa elämäntavat terveelliseksi, laihtuu hitaammin, mutta kun on muuttanut ne tapansa, niin ehkä se paino pysyykin poissa. Miunkin pitäisi nyt opetella nämä terveellisemmät elämäntavat oikein kunnolla. Kun alkaa ikää olla sen verran, että ne kilotkin tarttuu herkemmin. Nyt jos jatkan samalla linjalla kuin aiemmin, niin olen kohta sen kymmenisen kiloa painavampi. Tähän asti on ollut suht helppoa pysyä melko samoissa lukemissa, mutta pitää nyt tiedostaa se, ettei se jatkossa ehkä niin helppoa ole.

Mutta ehkä tämä tästä. Ainakin tuntuu, että jo nyt olen saanut lisää energiaa. :) Maistuu esim. kotityötkin paljon paremmin, kun energiaa on enemmän. Ja liikkumaankin lähtee mieluummin. Tiedän kyllä, että jossain kohtaa vielä tulee se, kun tuntuu tympeältä ja kehtuuttaisi, mutta aion olla sinnikäs. Täytän ehkä pian 30, mutta aion olla elämäni kunnossa vielä tänä vuonna! :D

Mä olen kans kokeillut kaikkea mahdollista mm. pudotin sillon 2006 kahden viikon paastoilla ne 20kg, mut sitten en osannut pitää sitä kevyempää olomuotoa yllä eli taas lihoin.
Niin kävi myös riisi-sipuli-omenadieetille, älä syö klo.12 jälkeen dieetille, syö vain raejuustoa ja leipää-dieetille ym.
Ette voi uskoa miten suututtaa, kun en tajunnut aikasemmin tehdä sitä elämänmuutosta, enkä vain laihduttaa!!
Jos olen pari viikkoa nyt lahduttanutkin, niin hitto, painoni pysyy siinä mihin sen tiputin, koska syön ja liikun säännöllisesti. Ei tarvitse herkuistakaan luopu, mikä on ihme ja voi pitää päiviä, että vain makaa..
Itse muistan syödä sillä, kun olen syönyt, niin lasken kolme tuntia siitä eteenpäin eli esim 30minsan päästä on ruoka, kun 10:30 viimeksi syötiin.
Ja sen säännöllisyyden muistaa nykyään paremmin, ku sinkkuvuosina, koska haluaa tarjota lapsille mahdollisimman terveet elämäntavat. Itsellä kun niitä ei ollut. Hyvä jos sai edes yhden lämpimän aterian päivässä lapsena.
Ja voin kyllä kun imetys loppuu testata taas viikon aina välillä jotain dieettiä siihen asti, kun tavoitepaino on saavutettu, mutta palata aina sen jälkeen siihen säännölliseen elämään.
Eli siis se paljon hehkutettu säännöllisyys, jota tuli mollattua teininä oli minun terveyteni pelastus. Tunnen myös olevani seksikkäin ja kaunein mitä olen koskaan elämäni aikana ollut ja se tarkoittaa hyvää itsetuntoa, joka on ollut kauan kadoksissa ellei koko elämän :wink

Noista dieeteistä tulee hyvin äkkiä sellasta jojoilua. Mies ei välitä, vaik oonki tämmönen pulleropallero. Itte ei vaan viihdy kropassaan. No kuhan toi jötkä kasvaa ja sille tulee kiinteet ruoka-ajat, ni se on otettava itteä kii niskasta ja syödä samaan aikaan. Kohtahan se alkaa hiffaa herkutki. Ois tekopyhää syödä niitä piilossa (varmaan kyl välillä sortuu), mut jos yrittäis olla ilman :)

Takaisin