Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
aih ja voih:p. pyysin miestä tuomaa kaupasta levyn suklaata,ja siis fazerin sinistä.toi sitten extra suklaata 100grammaao_O se siitä hyvästä sitte mut meni nekii kyllä alas ilman ongelmia :grin

Jaahas, saas nähdä kui akan käy!
1,5h tuntia aikaa vetää naamarii kaikkea moskaa :) Huomenna loppuu mässäily, ku arki astuu kuvaa muutenki. (jotenkin niin koha uho päällä, että tää uhoominen loppuu varmaa heti huomen illalla suklaata mässäillessä :oops:)

Tänään merkkasin vaakalukeman kalenteriin. Joka aamu määrät ylös, mitä tippunu/noussu. Toivottavasti siis tippuu, eikä nouse. Karkkilakko alkaa tänään. Joulukarkit on siis syöty, joten nyt alkaa. Nyt juodaan vettä tai syödään omena makeen nälkään. Saa nähdä, tuleeks tästä mitään. :D

tuli mieleen et jos tekee oikeesti kovasti jotain makeeta mieli niin miksi ei söisi vauvoille tarkoitettuja omenasoseita, mangoa yms...? minä ainakin vetelen niitä.. Maistuu makealle mutta ei ole niin kaloripommi kuin joku makeinen ;)

Mä juon mehukeittoa tai syön hedelmän makean nälkään. :) Myös porkkanat on mukavia napostella.

Mä söisin paljon mielummin hedelmiä kun makeeta mutkun oon allerginen porkkanalle, omenalle, sitrushedelmille ja kiiville..eli kaikille makeille vihanneksille ja hedelmille -.- saan syödä sitrushedelmiä vaan pieniä määriä ja jos omenaa tai porkkanaa pistän ääntä kohti niin turpoo kaikki paikat.. päärynöt on ainoita mistä ei tuu mitään ja ne maistuu ihan hyvälle, mut mielummin valitsen karkin kun päärynän :D

Mä syön aamuisin ja iltaisin puuron kanssa nykyään goji-marjoja. Ai, että on hyvää, ja JOS napostelisin, niin ne olisivat hyvä siihenkin :wink

Saako goji-marjoja muuten syödä imettäessä? Enkuksi kun googlaa ni käsketään välttään... tuli vaan mieleen, kun kaikki luontaistuotteet oli vissii kielletty. Itteä sieppas se merileväkielto, tarkka kun oon ni en uskaltanu imettäessäkään syödä sushia. Edelleen tulee säpsähdeltyä erinäisistä ruuista kunnes muistaa ettei enää ole mitään rajoitteita :)

Mä juon yrttiteetäkin. Tervettä maalaisjärkeä voi käyttää ja sanon sen yleisesti kokemuksella :laughing002 Söin muutaman kerran maksalaatikkoa ja maksamakkaraa raskausaikana, kun eihän sitä maksaa niissäkään juurikaan ole mistä tulisi se A-vitamiinin vaara, mut esim. energiajuomat ja liiallinen kahvi on mielestäni vaaraksi, kuten alkoholi ja tupakka. Tuntuu, että ne ohjeet ovat sellaisille, jotka eivät osaa suhteuttaa ja ottaa asioista kunnolla selvää, kun ei kaikkea viitsitä niin tarkkaan erotella.

Mut siis pitää ottaa selvää, kun en tiedä tuota gojin ja imetyksen laitaa, kun kerta nyt vasta kyseistä marjaa aloin käyttämään. Kiitos vinkistä :)

Paistoin eilen kokeeksi erikoisia ohukaisia. Radio Novassa vissiin sen Vapun ohje alunperin. 1 banaani ja 2 kananmunaa ja survoo sen tasaiseksi massaksi. Sitten vaan paistaa pannulla. Itse paistoin voissa. Helposti hajoavat käännettäessä, joten kannattaa paistaa hyvin pieniä, niin saa käännettyä. Aluksi ajattelin, että nehän on banaanimunakkaita mut itseasiassa olivat tosi herkullisia sitten. Ainakin terveellisempiä, kuin perusletut.

Mä syön omenoita ja porkkanaa yleensä jos tekee mieli hyvää.. ananas on yks mitä syön jos on kauhee herkkuhimo..nyt on joulun jälkee ehtiny syömää säännöllisemmin niin ei oo tullu niin pahoja herkkuhimoja :)

Takaisin