Bettie: Siis en allekirjoita tuota, että sitä EI saisi käyttää, mut tämä "
HUOM! Maca tasaa hormonitoimintaa, joten sitä ei suositella käytettäväksi minkään hormoniperäisen syövän hoidossa tai jälkeen eikä myöskään raskauden tai imetyksen aikana." lainaus jäi kummittelemaan mieleeni, jonkun artikkelin yhteydessä, mutta ei tuokaan lukenut, joka sivulla. Perheeni ja tuttuni ovat luontaistuotteiden erittäin aktiivisia käyttäjiä ja jos tuotakin macaa (josta en ollut ennen kuullut) käyttäisin, niin ottaisin selvää ihan jostain muualta, kun netin syövereistä, ennen ku teen mitään lopullisia päätöksiä
Tiutsi: Parempi itsekuri on nyt vasta tullut, kun tuloksia sain 6 vuoden jälkeen taas aikaiseksi. Vaikka sillä hetkellä, kun herkku on naaman edessä ja siitä kieltäytyy, harmittaakin, niin kyllä se sauraavana päivänä palkitsee. Mulla on NIIIN kamalat morkkikset aina, kun laitan "ilman lupaa" jotain hyvää suuhuni, että tekisi mieli itkeä eli yritän välttää sitäkin oloa.
Eilen söin pitkästä aikaa makaronia parikin annosta päivän aikana ja harmitti jo etukäteen, kun olin ihan varma ettei kahvakuulan nostelu ja pyöräily tasaa kulutusta ja energian saantia, kun nyt pari päivää on paino pysynyt ihan samassa lukemassa.. Mut tänään olikin kilo tippunut mikä osoitti, että voisin ruveta antamaan itselleni hieman enemmän armoa
Sinbbu: Aivan normaalilta kuulostaa toi sun painon pomppiminen. Et arvaa kuinka ärsyttää itseäni nämä junnauspäivät. Eka saat painon putoamaan tietyllä tavalla pari päivää ja sitten, vaikka teet ihan samalla tavalla, niin yks kaks se paino ei laske yhtään taas parina seuraavana päivänä tai viikkona. Tällä kertaa en itse lannistunut kyseisestä asiasta, johon yleensä painonpudotukseni stoppaa ja seuraus on ihanan paljon kevyempi olo niin fyysisesti, kuin henkisestikin