Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kanssa käytössä tällä hetkellä koko 42-44. Meniskin koko 38, se olisi tavoitteena.

nytte ku imetys loppuu nii pelkään että ne kilot pomppaa muhun takas kaikki :/ täytyy vaa yrittää ettei syö enää ihan samalla tavalla ku imetyksen aikana :///

Mulla ei ole imetyksen aikana lähtenyt kokoamaan. Heti kun imetys loppuu niin lähden juoksulenkeille ja aloitan vhh ruokavalion ja karsin sokerit. Nyt uutena vuotena olisi tarkoitus jättää herkut koko tammikuuksi.

Mä alotan pudottaan painoa. Katselin eilen telkusta Jutta ja duperdieetit ja juku kui yks kolmen lapsen äiti sai painoo putoon. Minä en salille mene, mutta kai sitä täällä mettässä jotain keksii..

Mä liikun aikapaluon. Lähes joka päivä.. kolme kertaa viikos ryhmäliikunta tunneillaja sit ku en käy siellä niin lenkkeilen.. kotona teen sillointällöin lihaskuntoa ja pienillä painoilla käsii.. syömistä täytyy rupee kattelee paljon tarkempaa nyt.. kaikki hiilarihötöt pois ja sokeri.. kerta viikkoo herkkuja.. jos ennenki oon pystyny nii kyllä pitäs nytki :D toivotaa että kaikilla onnistuu "suunnitelmansa" ja pääsis tavoitteeseensa

Mä oon kans lukenu noista superdieteistä ja kaveri sellaisella olikiin, ja kuulemma paino tippu ja tuntu ettei tehny muutaku syöny.
Itse olen laihduttamista pelännyt nyt sen suhteen ettei vaikuttais maido tuloon. Siis dietit ja liikunnan lisääminen. Siinä on varmaa yks syy miksi oon vähän himmaillu sen suhteen. Mutta nyt olisi ajatuksissa, että kun loppiaisen jälkeen arki astuu kuvaan (ja herkut kaapeista syöty :p ) niin vähennän huomattavasti herkkujen määrää (kokonaa en pysty lopettaa kuiteskaa), käydää säännöllisesti kävelyllä ja vois taas aloittaa tuon wiin tasapainolautaliikunnan.
Ja mun täytyy kiinnittää huomiota siihen mitä syön päivän aikana, monesti käy niin että syön aamupalaksi pari leipää ja sitte vedän vaan vettä ja kauhee nälkä ku mies tulee töistä ja viiden aikaa syödää ruoka, jota täytyy sen nälän takia vetää rekkamiehen annos.. Joten pitäisi osata varata itselle päiväselle jotain sapuskaa, salaattia tms..

Me päätettiin miehen kanssa (tai minä päätin että me aloitetaan ja mies suostui loppujen lopuksi myös) että pidetään herkuton tammikuu :)
Huomenna käydään kumpikin vaa'alla ja katsotaan onko mitään vaikutusta :)
Nyt sitten mässäillään kaapissa olevia joulukarkkeja ettei olisi houkutuksia vastassa...:grin

Täällä alettiin ei herkuille "kidutus" :D..Mies tokaisi pari päivää sitten et pitää ruveta laihuttamaan kun olo tuntuu punkerolta..Vaikka ei se oo punkero! :) . Miekin sit hyppäsin samaan kelkkaan eli nyt sit ei syyä herkkuja vaikka mieli halajaa helkkerin paljon herkkuja :). Lenkkeily alotettu lupaavasti tuossa just äsken tulin pitkältä lenkiltä ja meinasin hyytyä vielä ..innostuin liian pitkälle lenkille. Mut kerrankin pari astetta pakkasta eikä aina tota vettä losota tuolta taivaalta nii mikäs sen ihanampata kävellä tuolla ulkona..nii ja siis oon parina aikaisempanakin päivänä käyny kävelemäs kun ilima on sallinut :D. Jeps nyt pitää rientää taas :)

Mä en lupaa itelle herkutonta tammikuuta ku tiedän etten pysty olemaan, mutta miehen kaa sovittiin että lauantai on herkkupäivä. Muuten ei tarvi olla mitään hyvää.. tuntuu että maha on ruvennu vaa enemmä pömpöttää joulun jälkeen :///

on muutes känkkis herkuttelun lopettaminen paaaaaaljon hankalampaa ku tupakoinnin.nimimerkillä tupakoinnin lopettanut,herkkulakossa epäonnistunut.

Sama täällä, polttamatta ollut muutaman vuoden eikä tee ees tiukkaa. Mutta sitä suklaan mussuttamista ei vaan pysty lopettaa, kuulen oikein kuinka ne huutaa mun nime.. Tai jätski. Tai sipsit.

Äh, nyt on hirvee kiire syödä kaikki herkut pois että tiistaina loppuis tää mässäily. Ihan hirvee kessi keskikeholla :(
pitäisköhän pistää omakuva, sellain oikea ruma ja läski kuva lompakkoo että joka kerta ku meinaa ostaa niitä herkkuja ni se pomppais naamalla ja ehkä herkut jäiskii kauppaa :confused:

Nyt alkaa tiukka lauantain karkkipäivässä pysyminen. Tänään saa siis vielä napostella joulusuklaata, mutta huomenna ei enää. Lisäks mehuja en osta kun korkeintaan viikonloppuisin aamupalalle ja siirryn käyttämään ruisleipää, kun vauvakin rupee sitä näköjään paremmin sietämään. Mies rupesi karppaamaan, joten itsekin tulee syötyä vähemmän hiilihydraatteja muutenkin.

Mä herkuttelin joulun pyhät, niin että olin todella kipeä ja toissapäivänä uskalsin lopulta mennä peloissani vaa'alle. Oli vain 4 kiloa ja risat tullut painoa takaisin eli olo helpottu kummasti. Nyt on sitten lähtenyt sen jälkeen 1,5 kiloa, kun palasi takaisin normaaliin rytmiin. Tavoite olisi päästä sen 80kg alle ennen 25.päivää, kun mennään teatteriin miehen työkavereitten kanssa juhlimaan pikkujoulua. Äää.. Vähä jännittää onnistuuko!! :excited001 Ja mies odottaa ihan sikana sitä Jutta ja superdieetit uutta kautta :D Ollaan katsottu kaikki ja sen takia mieskin sai juttukaverin kerran työmaalla, kun sinne tuli se yksi laihduttanut perheenisä asentamaan jotain :laughing002

Mä ajattelin, että tästä joululomasta on tullut kiloja ihan hirveesti lisää.. Mutta tänää uskalsi vaa'alle ja olin positiivisesti yllättyny kun ei vaaka näyttänykkää kuin 1,5 kiloo enemmän..

Mua ärsyttää, kun mies voi syödä ihan mitä vaa ja kuinka paljon vaa ja oikeestaa haluais muutaman kilon itselleen lisää. Ja mies on meillä se joka tekee yleensä sen päivän "pääruaan" eli sehän sitte monesti on juuri sen oloisesti tehty että mitään ei säästellä. Tänää esim oli ruokana perunamuussi ja kastike, satuin sitte kattoo ku mies teki sen muussin johon mun oli pakko todeta, että "laitatko oikeesti sinne noin paljon voita?!" Mies siihen: "no pitäähän sen nyt hyvälle maistua" ... Joten ne miehen haluamat kilot tulee mulle!

mä en oo uskaltautunu vieläkää hyppää vaakaa,ootan suosiolla et mies on viikon verran käyny töissä ni ite oon sit kerinny normaalii ruokarytmii ja toivottavasti siis laihtunu.mut saa nähä,nyt muutamana päivänä oon syöny vaa ruisleipää arkijuustolla ja suklaata,hups:p

Liityin jutan kitiohjaukseen. Hirvittää nää kilot. Vuosi reilu polttamatta ja mässäilyä senkin edestä. Toivotaan että musta on siihen. Kerran 18kg laihduttaneena. Tuli takas ku lopetin polton ja tulin raskaaksi. Tosin mun vauva ja savuton elämä on joka kilon arvoinen! Tosin nyt annetaan niille kyytiä.

Mäki mietin just et pitäsköhää ostaa vaaka. Mut sen rahan taidan täl kertaa kuluttaa uusiin tissiliiveihin, ku nää mitä mul on, on auttamattomasti ympärysmitaltaan liian suuret ja kuppikooltaan liian pienet...

Takaisin