Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tilasin itelleni 3 uutta paitaa. Ja vaan yks näytti oikeesti kivalta päällä, ja ne kaks muuta olis muuten kivat, mut just se että kun ei oo sellasii housuja/farkkuja missä vyötäröltä ei tursuis kaikki tavara ulos, niin näyttää melkee rivolta se makkaramäärä nois paidois. Muuten kaikki paidat olis ihan oikean kokosia, mut tän hetken tilanne on se et ne näyttää hyvältä vain ilman housuja :sad001

Ei mahu mullekaa. Pitää käyttää noit äitiysfarkkuja aina vaan...

Täällä kans äippävaatteet käytössä ja maha on iso niin että itkettää. Joulun jälkeen aloitan minäkin uudella sykkeellä tän painonpudotuksen. Nyt loppui imetys, ja ajattelin että tasaisiko se hormonitoimintaa niin, ettei mieliala heittelis niin kovasti ja sais tasattua tätä oloa. Niin olemisessa ku syömisessäkin.

mie en oo varsinaisesti mitekää yrittäny laihduttaa tmv.
yrittäny vaa vähä kattoo,mitä suuhu pistän.
ja kylässähä ei voi kieltäytyy herkuista kahvin kanssa :oops:
paino on kivasti pysyny suht samois luvuis,mitä se on olluki synnytyksen jälkee,tai no eilen taas mummolla käydessä hyppäsin vaakaan,niin olis paino mukamas tippunu sen 0,7kg,vaikka oltiin just juotu kahvit ja syöty herkut :oops: :)
paheena on ollu yösyöminen,voi herranjestas ku tekee mieli suolasta imetyksen jälkee! ja kyllä mahan seudulla se näkyyki,et yösyömistä on harrastettu..:angry1 nyt oon yrittäny täst viikost lähtii tsempata sen suhteen,että en ota mitään suuhun yöllä vaikka pyörähdän keittiössä juomassa vettä!

ja ei täälläkään mahdu omat housut jalkaan,edelleen jumppahousut jalassa mennään..ja ostin yhdet leggaritki,vaik en niistä niin välitä....
nooh,ehkä kesällä? sit taas mahtuu...

oon täl hetkel käyny 2xvko combat tunnilla ja yrittäny myös skarpata ton vaunuilun kanssa..ollu joteki nii väsy olo aina aamupäivästä,ettei oo jaksanu lähtee,johtuu ehkä tästä flunssastakin...mut nyt yrittäny lähtee joka päivä ulos edes tunniks,jos tää oloki kohenis ja sitä myötä myös kuntoki!

sekavaa postausta,mut kai tätä joteki ymmärtää :grin

nii ja se riittävä lepo auttais kans tos painonhallinnassa,vaan missäpä vaiheessa sais äiti levätä??

Täällä jumittaa myös samassa painossa. Joulun jälkeen olisi tarkoitus stempata noiden herkkujen suhteen.

Tiiättekö, nyt loppu ! Vedin puol pakettia keksejä, vähän toffeeta ja sipsejä. Paino ei nouse, mut olo on niin hirvee. Sovittii miehen kanssa, et jouluun asti on kaikki herkut pannassa. Mul on jääny jotenki sokerikoukku päälle. Nii jouluunhan ei oo ku viikko, mut siitä on sit hyvä jatkaa. Ekat kolme päivää on pahinta, mut sit helpottaa :)

no eipä se paino tunnu laskevan täälläkää,en oo niit herkkuja syöny mut ei laske ei.ennemminkii tullu lisää,sekii varmaa johtuu siitä ku oon ruvennu juomaa normaalisti,aikasemmin en juonu oikeestaa yhtää,vessareissujakii tuli päiväs vaa 1-2. nyt sit pitää taas pihistää jostai et paino laskis.

Juu riittävä uni olis kaiken aa ja oo, mutta eihä äiti ehi nukkumaa tarpeeksi :D sen takii sitä varmaa tulee mässättyyki enemmä hyvää ku on vähil unilla. Onneksi itellä on hieman vähentyny herkkujen syöminen ":D

Voi nyt mun alko tekee miel niit sipsei...
En oo uskaltanu edes mitata vartaloa hetkeen, vaal en oo käyny ja ei vielkää oo sellasta meillä. Mut nyt sit aloin tot mun masuu kattelee ja ihanku noi raskausarvet olis alkanu taas punottaa :confused004 Et oonko mä lihonu niin paljon vai sit laihtunu. Ei kyl olo oo yhtää ainakaa jälkimmäisen puolel...

Pitäs kans ottaa itteensä niskasta kii ku jäbä menee kuitenkin pihalle nukkuu päikkyjä niin miks en lähtisi kärryttelee ku on hyvää ilmaaki... Kovasti haluais vanhoihin housuihin ängetä ittensää mut nää reidet on niinku tukit... Ja maha on kun joulupukilla :D
Mitää herkkuja en yleensä syö mut paino on vieläkin sama kun osastolta kotiin tultiin :smiley-ashamed008

mä eilen treenasin kahvakuulalla ja nyt mikään paikka ei oo kipee!!!tarkottaneeko se sitte sitä että mun vatsalihakset ei oo ollenkaa siellä missä pitäs vai miks ei koske??:confused004

Täälläkin on vielä 4,5kk jälkeen 4 kiloa jäljellä ja istuu tiukasti. Ei nuilla muutamalla kilolla niin väliä, ne vaan tuntuu olevan tuossa eturepussa :) Vaikka ennekin on tässä painossa oltu, niin ei sovi vanhat farkut jalkaan millään. Urheiltua tulee kyllä päivittäin tunti tai pari, mutta tulee sitä vähän herkuteltuakin ja joulukuu on kyllä huonoin aika alottaa dieetti :) Eli loppuvuosikin mennään collareilla.

mä sain tänään joululahjaks 2 suklaapatukkaa:) ja kyllä,söin hyvillä mielin ja yhtää ei kaduta. mä oon niin täynnä tätä laihdutusta ku toi paino ei laske.Tekis mieli jättää siksee mut mies kokoajan vaa urputtaa ja yrittää tsempata...ostamalla itellee vaniliakastiketta et saa syödä sitä jäisten mustikoitten kera.

No tammikuussa sitten. :) Herkuttele nyt, ja sit aloitat ihan uudella innolla kun on jouluähky päällä. :D

Ei mahu omat vaatteet päälle ja kuvissa näkyy kauhea porsas! Uusi vuosi ja uudet kujeet, sit se alkaa! Vaikka toisaalta sitten varmaan löytyy joku toinen tekosyy miksei muka onnistu tiputtaa kertyineitä kiloja..
Olispa tässä naapurissa joku joka repis lenkille tms..

Takaisin