treffipalsta

Helou! Minä oon täällä "etelässä" vielä, joten kun kotiudutaan joskus reilun viikon päästä ni ilmottelen itestäni josko vielä ilman pikkusta treffeille ehtisin :) Hyviä treffejä muille!!

vai siirretäänkö kokonaan parin viikon päähän ne treffit? kyllähän sitä vielä silloinki kerkee, jos vaan liikkumaan kykenee..? [:D]

Nyt joutuu jättämään Hesa miitin välistä. On perse issiaksen takia niin jumissa, että oksat pois. Hyvä kun vessaan pääsee... [:@]

tsadi!
mä tuun, mut ehkä snadisti myöhässä.
yritän just selvittää google map:n avulla et mihin pitää mennä...[8D]

noni! ja täällä tuli taas keskiviikolle este. ollaan menossa miehen papan "maatilalle" rytkylle keskiviikkona kun sinne on huomenna saapumassa helsingin vieraita (tätiä ja serkkua) jotka haluaa nähä ehottomasti kuulema tän mahan!(minustahan ei nii muuten väliksi ole[:D])
vkl ollaan mökillä sitten taas maaningalla kun tää porukka on menossa sinne juhlimaan kesälomaansa ja ens viikon ke on neuvola 13.30. Katotaanko joku toinen aika ?

Kuopio!
Katotaan vaan. Olis kiva, jos kaikki halukkaat pääsis paikalle. Katellaan vaik ens viikolla, josko se Jänökin on sillon jo kotiutunu. (?)

nii just, katotaan sit joku sellanen päivä ja aika mikä sopii varmasti kaikille [:)] mulla on nykyään jo neuvola viikottain ainaki, et pitää sit kattoo mille päivälle se sattuu et sillon en pysty tulee ku neukku täällä juankoskella. muuten passaa mut ennen klo 15 :) 

Helou!! Kotona ollaan, ihanaa!! Mulle käy nyt sit treffit koska vaan ku kotona vaan hommailen juttuja! Joten "kiireisin" saa ehdottaa treffi-aikaa että kaikki pääsee mukaan!  

Mulle käy ainaski! en keksi mitään uutta paikkaa, eli ei mullakaan väliä missä treffit...

KPO

Käypi mullekkin maanantaina. Olisko coffee house tai presso? Pressossa saattais olla vähemmän porukkaa ja näkymät tosi kauniille torille. :D

Maanantai klo 13 käy myös tänne :) oon kympistä pari tuntia eteenpäin kampaajalla ja ehdottomasti tulossa jos kuontalo antaa periksi (viimeksi kun värjäsin ja laitatin kulmakarvat niin piti JUOSTA kotiin ja olla möllöttää siellä pari päivää että otsa oli edes vähän normin värinen ja kulmikset kans (tai musta ne sen pari päivää liian tummat, tasaantu sitte)

JEEE, kerrankin käy kaikille [:)] hienoa! ja CF, presso kuulostaa oikein hyvälle!! Voitais kyllä tavata jo siinä sokkarin kongissa ettei tartte sit etsiskellä siellä kahvilassa?

Kongissa siis. Eiköhän myö vielä toisemme tunnisteta, jos ei muusta niin mahoista. :) Vaikka näitä maha pystyssä menijöitä tuntuu riittävän. Piia hyvä sitten painottaa kampaajaa että nyt täytyy värin pysyä karvoissa eikä valua pitkin naamaa, on tärkeet treffit edessä. ;)

Niinpä, ihan kyllä tuntuu, että joka toinen on maha pystyssä! aaapuva.
minä oon ihan suosiolla nyt jättäny kampaaja haaveet sikseen vähäks aikaa, käyn sit ennen ristiäisiä kun mulla ei pysy värit päässä ollenkaan, ja jos tulee jotain väriä niin ihan väärää..
värjäsin vaaleella sillo alkuraskaudessa nii tuli VIHREÄT, ihana. ja kun sit sen päälle vetäsin punasen niin tuli kulahtaneen ruskea.. olin, että "voee vattuuu..."[:D]
sit värjäsin suoraa mustalla niin tuli tumman ruskee ja tää on päässä ollu siitä asti..

KUOPIO!

Siis tämä on ihan uskomatonta, mutta joudun perumaan taas [:(][:(][:(]  rakas äitini ilmineerasi tulevansa isäpuoleni kanssa huomenna tänne yökylään ja koska huomennakin on vielä lämpöisen puolella, lähtevät, loviisasta siskon luota ajelemaan aamusella mopottimella ettei ole niin kuuma ajopukujen kanssa, ovat siis luultavasti jo silloin meillä kököttämässä kun mie vielä istun kampaajalla, että silleesti tälleesti taas tällä kertaa. Milloinkohan tämä näkeminen minun osalta saa onnellisen lopun? [8|] Sitten vaikka lasten kanssa jos ei kerta ilman kerkeä!

ANTEEKSI TAAS KAUHEASTI...

vähä niinku sama juttu :/ anteeeeeeeks. mullekin tulee huomenna vieraita, enkä voi siis lähteä kuopioon treffailemaan :<
menkää te ja pitäkää hauskaa tai sit joudutaan taas siirtämään. näillä näkymin tulisin sit keskiviikkona, et sillon passais, samoihin aikoihin..

Takaisin