Heti alkuun, myöhästyneet Ystävänpäivän terveiset kaikille!
Nyt on flunssa kestänyt viikon. Nenäliinat kulkee ainakin jo automaattisesti mukana, mihin ikinä meneekin.[:D]
Kiva kuulla, että KELA:lta hakemusten käsittely sujuu nopeasti. Toivottavasti oon osannut täyttää kaikki kerralla oikein, ettei tarttisi uudelleen alkaa niitä täyttelemään.
Maam80, olit hankkinut sisähaalarin. Just mietinkin, että jonkinlainen keväthaalari/välikausihaalari pitäisi varmaan olla. Suomen kesän tietäen [:)] ja tietty muutenkin. Äitiyspakkauksen haalarihan on aikas paksu, talvihaalari enemmänkin, eikös?
Meilläkin on kovin nimeä mietitty. Kerroin isälleni nimiehdotuksen ja hän sanoikin, että joo hyvä nimi. Ainut vaan, että kuuli nimen väärin. [:D]
Sikkara215, aikas jännä, että sut on ohjattu sokerirasituskokeeseen. Onneksi se ei susta tuntunut kuitenkaan kamalalta. Joko sait tulokset?
Shutinaa, kurja juttu, että ultrakäynti meni "vähän niin kuin liukuhihnalla".
Mä soitin Jorviin tällä viikolla ja pakko sanoa, että mua ei kyllä kuunneltu yhtään. Jäi vähän sellainen tyhmä olo, vaikka tosiaan kyllä mulla asiaa oli ja on vieläkin. Kätilö vaan luki mitä koneelle musta oli kirjoitettu, vaikka kyllähän mä ne itsekin tiesin. [8|] Siksihän sinne soitinkin... Olisin vaan seuraavaa käyntiäni aikaistanut, mutta ei.... Kysyin vielä kaveriltanikin, että olinko hölmö, kun soitin, mutta oli se hänenkin mielestään ihan perusteltua. Odotellaan... ei tässä muukaan auta.
Toukomasu, mulla on toinen neuvolalääkäri reilun 2 viikon päästä. Tajusin just, että helmikuussa ei ollut neuvola-aikaa lainkaan. Pitikö se olla joka kuukausi?
Hemilia, sun laskettuaika on sattunut hienolle päivälle.
Tulipa taas tekstiä [:D]
Hauskaa sunnuntaita kaikille!