Toukolahjat

Heippa!
 
Ja hyvää Uutta Vuotta kaikille! Tänään on sitten tasan puoliväli menossa ja innolla odotetaan rakenneultraan menoa, joka on 14.1. Välillä tulee sellaisia potku sarjoja että kyllä masussa taitaa olla kaikki hyvin, mut ihana nähdä taas pitkästä aikaa ultra kuvaa...Ja sukupuolikin kiinnostaa...[:)]
 
Heippa,
Melkein voisin kysyä, että mitä, oliko Uusi Vuosi jo? Mun kohdalla vuosi vaihtui, niin kuin mikä vain päivä. Uni tuli normaaliin tyylin: ajoissa ja ne suurimmat raketit jäikin näkemättä. [:)]
Vielä siitä raskaudesta kertomisesta töissä; ehkä sen vielä tajuaisi, että mies jolla ei ole lapsia, ei kommentoi mitään, ei ehkä löytäisi sanoja, mutta tällä mun pomolla (mies) on lapsia. Siinä mielessä luulisi kyllä jotain osaavan sanoa, mutta ehkä meidän välit on huonommat kuin mitä oon osannut ajatellakaan.  
Päivä päivältä tässä mennään, niin töissä kuin muutenkin. Oon hiukan malttamaton; musta olisi kiva ostella jo kaikki vauvajutut valmiiksi.
 
Juu, rauhallisesti vaihtui vuosi meilläkin :)
 
Käytiin kyllä nakkeja syömässä apeilla, ja valamassa tinaa, sain "merihevosen", mitäköhän mahtaa tarkoittaa? Valvoin väkisin klo 12 asti, ja olihan ne raketit ihan hienoja. Oli muuten ensimmäinen uusi vuosi varmaan 10 vuoteen, kun en ole nukkunut tai sammunut  ennen 12. (Turhan railakkaasti tullu vieteltyä kai..[:-])
 
Onneksi on mieli pysyny tasaisena, kuulemma poikkeuksellisen tasaisena.. Miehen mielialat vaihtelee omia paljon enemmän! Tänä aamuna "se" suuttui kissalle kun kehräsi sängyssä, ja meni sohvalle nukkumaan! Mitenköhän mahtaa jaksaa kun vaavi valvottaa... [:o]
 
 
 
 
 
Hei vaan kaikille ja tosiaan oikein ihanaa tätä vuotta! [:)] Tämä vuosi onkin sit varmasti sellainen mikä muistetaan [:D].

Nyt on rakenneultra käytynä ja kaikki oli aivan niin kuin kuuluukin. Vauveli on nyt vajaa 400 g ja kova liikkumaan [:)] On se ihmeellistä miten niin pieneltä pääsee näkemään aivot, sydämen, selkärangan jne... Ja oli se tunne mahtava kun lääkäri totesi lopuksi että kaikki on kunnossa ja raskaus aivan normaali. Ja sukupuolenkin kertoi mutta piti kyllä luennon myös siitä että se ei ikinä ole 100% varma vaan aina veikkaus kun tässä väiheessa aletaan sukupuolta "arvailemaan". Eli ei tosiaan kannata sen mukaan ostella sinisiä/vaaleanpunaisia vaatteita [;)]. Toukokuussa sitten selviää pitikö tämän lääkärin veikkaus paikkaansa, aika varmalta kyllä kuulosti [:D].

Niin ja tuosta pomon suhtautumisesta.. Itsellä kävi onneksi niin hyvin että pomo otti asian todella hyvin, onnitteli kovasti ja kehoitti hakemaan sairaslomaa heti jos tuntuu ettei töissä jaksa jostain syystä olla. Nyt on aina kysynyt että miten oon jaksanut kun nähdään. Mutta tiedän kyllä monia pomoja mitkä ei asiaa näin hyvin ole ottanut.. Mikä on kyllä tosi kurjaa [>:]

Mutta nyt täytyy lähteä valmistautumaan tulevaan iltavuoroon.. Rauhallista viikonloppua kaikille! [:)]
 
Tervehdys,
 
Toukomasu, eikö ollut jännä kuulla vaavin sukupuoli, vaikka arvaus onkin?
 
Meille kätilö sanoi, että hän näki sukupuolen aivan selvästi. Antoi jopa mukaan kuvan, josta pitäisi sukupuoli näkyä. En kyllä erottanut yhtään mitään, mutta muutenkin oli vaikea pysyä mukana mitä kuvaruudulla tapahtui [8|]. Elelen sen tiedon mukaan, sen siis mitä valmiiksi vaatteita/tekstiilejä ajattelin hankkia. Eihän se muuten mitenkään vaikuta...[:)]  
 
Maam80 Aivan, kyllähän miehetkin varmasti kokee suuria tunteita raskauden myötä ja mielialat voi vaihdella. Voisi melkein luulla, että ovat helposti enemmän pihalla, kuin me naiset, koska eivät fyysisesti ole mukana raskaudessa. En ole oikeastaan edes ajatellut koko asiaa. Siinä mielessä voin omasta puolestani sanoa, että ehkä enemmänkin oon pyörinyt oman napani ympärillä. Täytyykin oikein alkaa miettiä...
 
uus vuos vaihtui ihan kuin joku normaali päivä..tosin raketit oli erilaista mitä normaali arkipäivänä.. =)
meillä kans mies ei oikein tykkää et kissa kehrää ja mouruaa..varsinkin kun nyt kissalla on kiima aika.. :D

mulle kans sanottiin ultrassa että aika varmalt tämä sinäsä näyttää kumpi on tulossa ja sain myös kuvan jossa näkyy kumpi se on...
eilen sitten vedin lahjakkaasti lipat.. mä oon niin taitava siinä ja heti kauhee pakokauhun vallassa... ei onneks ole ollut mitää kipuja eikä vuotoja.. jalka on vaan kipee kun siihe tuli nirhamia... '
kävin kumminkin sairaalas niin ne kuunteli vauvan sydänäänet jotka sielt kuului ja sitten leffan aikana kumminkin vauva potkiskeli ..
nyt tossa aamulla kans onneks hieman tuntunu niitä liikkeitä mutta tuntuu ettei niit sillee koko ajan tunne eikä pidäkkään.. mut niin.. huoli on.. ah. olis vaan toukokuu jo = )

kuinka moni jo tuntee selvästi liikkeitä kädellä?
 
Olihan se hieno hetki kun lääkäri kysyi että halutaanko tietää kumpi on tulossa [:)] Vähän aikaa piti ihan miettiä että halutaanko ihan oikeasti vai pidetäänkö sittenkin jännitys loppuun asti.. Mutta uteliaita kun ollaan niin olihan se kuultava [:D]. Ja mieskin sanoi että heti tuli tippa linssiin kun lääkäri sukupuolen kerto. Niin ja kyllä tämä lääkäri aika varma "veikkauksestaan" oli mutta varoitteli kuitenkin että aina se ei paikkaansa pidä. Saa nyt nähdä.. Eikä meille kyllä ole mitään väliä kumpi sieltä tulee.

Meinaatteko kertoa muille sukupuolta vai pidättekö ihan omana tietonanne? Itse kerroin parhaalle kaverille niinkuin mieskin kun tiedetään että näihin ihmisiin voi luottaa ettei tieto lähde leviämään. Äitini oli kovasti pahoillaan ja pettynyt kun en kertonut hälle.. Ollaan aina kaikki asiat jaettu ja ihmetteli kun en tätä asiaa paljastanut [;)].

Pikkuinen on viime päivinä enempi potkinut ja käteenkin yksi ilta muutaman potkun tunsin [:)]. Mies ei vaan vielä ole ehtinyt kokeilemaan.. Mutta ei varmaan kauaa mene kun sitäkin potkaisee [:D].
 
itse kerroin siskolle ja äidille..muut ei siitä tiedä..taitaa sittenki miehen puolelt äiti tietää..mutta tietää että ne osaa pitää asian salassa jottei ne kerro asiast enempää..
itel kans sama kumpi tulee kunhan on terve. näihän se taitaa olla kaikkien kohdalla..
mies ei ole minullakaa viel tuntenut liikkeitä itse pari kertaa sattunut tuntemaa.. ja olishan se kiva jos niitä hyvin jo tuntisi... =)
kauhee pakkanen.. -20... :D
 
Aamua,
Oon ajatellut, että voin sukupuolen muillekin kertoa. Vanhan kansan uskomuksia, ainakin mun on, tässä kohdin aika turha noudattaa, koska en niitä kuitenkaan kokonaan tiedä. [8|] Mulla on alkanut mahassa tuntua niitä "kuplia". Yleensä on tullut samaan kohtaan muutama "mojaus" ja ollaan ehditty saada mies tuntemaan myös liikkeitä. Huomasin vaan, että heti jos liikkeissä on enemmän taukoa niin alan miettiä, että onhan kaikki hyvin... Niin kun just eilen; pyörin kaupoissa melkein koko päivän ja kotiin päästyä olinkin jo kummissani, kun mitään ei ollut tuntunut oikeastaan koko päivänä. Koti-doppleria en hankkinut just sen takia, kun arvelin tai tiesin, että mulla sen käyttö voi sitten vaan mennä vähän yli [:)] Te joilla koti-doppleri on, käytättekö sitä usein?
Meillä täällä melko etelässä mittari näyttää -15. Olisko sekin jo hiukan liikaa...  Puhumattakaan Anihanin mainitsemasta -20:stä. Huh!
 
Huomenta!
 
No minulla tuntui liikkeet jo viikko sitten niin selvästi että mieskin tunsi kädellä :) Pieni on nyt kuitenkin pitänyt taukoa tuossa pitkään, ja vain harvakseltaan mätkäisee vatsaan potkun.
 
Niin, 13.1 on se rakenneultra, ja meinataan kysyä sukupuolta kyllä. Muille ei taidetakaan kertoa, tai no, saa nähdä pystyykö salaamaan sitten, heh.
 
Miten te muut olette muuten liikuntaa harrastaneet? Mietin tässä että olen ehkä ottanut turhankin rauhallisesti, ja ehkä voisi aloittaa jonkin harrastamisen taas. Olen ollut koko tämän ajan kauhean väsynyt, ja raskaushan on hyvä "syy" ottaa iisisti.. Neuvolatädin mukaan paino noussut juuri kuin pitää, alkuhumpsahduksen jälkeen, mutta tuntuu että kunto on vähän rapistunut...[8|]
 
Moi!
Minä olisin myös halunnut tietää sukupuolen ja olen sitä kahdessa ultrassa kysynytkin. Mutta kummallakaan kerralla sitä ei ole saatu selville[&:]. Ensimmäisellä kerralla vauvalla ainakin oli jalat ristissä. Toisella myös sellaisessa asennossa ettei "sinne" kunnolla näkynyt. Harmittaa kyllä aika lailla, varsinkin kun tuntuu että kaikki muut ovat saaneet sukupuolen selville. Moni ystäväni on sanonut, että on itse nähnyt sukupuolen ultrassa täysin selvästi ennenkuin lääkäri on asiasta sanonut. Kaikille on tullut poikia. Onko ne pojan vehkeet sitten niin selvästi nähtävissä ettei voi erehtyä[:D].
 
Huii.. Täällä näytti mittari äsken -17 ja tuntuu kyllä tosi kylmälle. Toisaalta on aivan ihanat maisemat ikkunasta kun taivas on sinipunainen ja puut ihan valkosia [:)]. Onneks on vapaapäivä niin ei tarvii heti näin aamusta liikkeelle lähteä.

Tänään oli eka aamu kun herättiin pienokaisen kans yhtä aikaa, ainakin pienistä potkuista päätellen [:)]. Tai itse taisin herättää kun aloin silittelemään ja juttelemaan mahalle (ulkopuolisesta varmaan aika koomisen näköstä [:D]). Ja niinhän sieltä mahasta vastattiin. Myönnän kans itse olevani sellainen et hätäännyn jos liikettä ei tunnu vähään aikaan.. Mutta eihän tämä huoli taida loppua ikinä, taitaa kuulua äidin rooliin [:D].

Maam80, oon itse ainakin liikuntaa pyrkinyt harrastamaan niinkuin ennenkin mutta kuitenkin hieman tahtia hellittänyt. Kuntosalilla olen vähentänyt painoja tuntemusten mukaan ja suoria vatsalihaksia en ole pahemmin uskaltanut tehdä. Kuntosalilla käyn n.2xvko, siitä olisi hankala luopua kun ollut rakas harrastus melkein yli 4 vuotta [:)]. Bodypumpissa olen käynyt myös kerran viikko ja ohjaaja ainakin sanoi että voin tehdä niin pitkään kun hyvältä tuntuu ja hän yrittää keksiä vaihtoehtoliikkeitä jos jotain en voi tehdä. Ja sitten ihan perinteistä lenkkeilyä silloin tällöin yritän harrastaa mutta se on vähemmälle jäänyt kun töissä tulee oltua niin paljon jalkojen päällä ettei lenkki enää houkuta..

Kirpeää pakkaspäivää kaikille! Taidan nyt pientä siivousta tehdä (tietysti heti vapaapäivän kunniaks [;)])..
 
joo mulla itsellä kans on kauhee paniikki iskee jo heti jos koko ajan ei tunne liikkeitä tai on tosiaan se pidempi tauko ettei tunne liikkeitä..kuten eilen illalla ja yö menikinn murehtiessa jos ei olekkaan kaikki hyvin.. no murehdinta jatkuu .. tosin kai tunsin aamuyöll liikkeit,en ole varma kyll kun en muista ollenkaa.. valvoin koko yön melkein..ah...
 ehkä tässä pitää käyä makoilee ja tunnustelemaa ja lepää... :D
enkä ole itsekkää dopperia hommannu..huolestuisin vaan koko ajan enemmän ja enemmän jos en kuulisi mitää.. ja nyt on onnneks -14.. sais pakkanen lauhtuu huomattavasti..en tykkää ollenkaa tolllasist pakkasista...
mä itse olen suunnitellu jos alkaisi taas kävelyy harrastaa mutta ei tule vaa lähettyy..kauhee väsy ja laiskuus painaa päälle.. kerran jopa uimaankin mennyt mut uimapukukin ahisti liikaa niin en sitten oo kehannu sitäkää nyt tehä...
jos ulkoilisi ja kävelisi aina kavereille..mutt tuo pakkanen hieman.. estää ;D

minulle tosiaan lääkäri ei sanonut sukupuolt eikä edes kysynyt haluanko tietää..piti itse kysyy kun niin kärsimätön oon.. :D
mutta taidan mennä tästä hieman lepäilemää ja höpöttämään asukille... =)
 
Hihii... yövuorossa kökötän ja odotan et aamu tulis.. 7.pv. mulla on vihdoin se rakenneultra josta kaikki puhuu, nyt määki pääsen sinne  [:D]
Me ollaa mun miehen kans päätetty et jos Mönkerö suostuu oleen sopivasti niin kyllä halutaan tietää sukupuoli!!
Nyt ei vaan jaksais yhtään odottaa!!
 
Ultran jälkeen onkin sitten reissu edessä, lähdemme 15.1 Mexicoon pariksi viikoksi, nyt kun masu on vielä siedettävän kokoinen..
 
No, Sikkara onkos laku-salmari kuuri auttanut[;)]
 
 
 
Heips,

kyllä se tämä aika rientään... kohta tammikuu puolessa välissä[:D]. Onneksi tuo pakkanen hellitti, pääsee takaisin kävely lenkeille. Itsellä ei paljon muuta liikuntaa tule harrastettua.. . thai nyrkkeilystä oli pakko ottaa taukoa.
Töissä kyllä väsyttää, aika fyysistä tämä mun työ, selkä on todella kipeä päivän jälkeen, ajattelin hankkia tukivyön, auttaa kuulema hyvin selkä kipuihin.
Liikkeitä tulee tasaiseen tahtiin, mutta illalla enemmänkin ja käteen olen jonkin verran tuntenut. Kyllä se heti huolestuttaa jos ei vähään aikaan kuulu mitään.
On ehkä aikasta tässä vaiheessa, mutta oletteko jo synnytystä ajatelleet? Oletteko menossa valmennukseen? itse en eka raskausessa käynyt, poika syntyi ulkomailla, vaikka oli mahdollisuus. Nyt olen lukenut paljon ja kyllä ajattelin tällä kertaa mennä.
Onko joku käynyt 4d ultrassa? itsekin haluaisin,vaan on niin kallis täällä(180).
En ole vieläkään ostanut mitään vauvan vaatteita, jos tulee tyttö niin sukulaisilta saisin paljon vatteita...ja onneksi saan sieltä myös muita tarvikkeita,  jospa siinä viime ultrassa sais varman tiedon kumpi on tulossa.
kiki81, ihana reissu sulla tiedossa... oispa kiva itsekin lähteä tätä lunta pakoon. Pidä hauskaa!

 
Oooo, Kikillä onkin kunnon loma edessä. Hauskaa reissua! 
 
Mulla on liikunta jäänyt. Toisinaan teen melkein kuolemaa, kun kävelen vain portaita. Jumppia ja muita kuntoiluja, niistä voi vain haaveilla [:)] Yritän kyllä kävellä, mutta tosiaan ei sitä taida mun kohdalla oikein voida liikunnaksi sanoa.
En tiedä miten täällä meillä on valmennukset järjestetty. Nekin taitavat vaihdella paikkakunnittain. Olikohan se kevätmassuissa, kun joku kirjoitti, että esim. Tampereella niitä ei järjestetä lainkaan. Onhan siitä varamasti apua. Neuvolassa varmaan asia otetaan esiin.
Tuli tästä mieleen, onko muuten kukaan ajatellut tai onko jollain jo tiedossa, että keisarinleikkaus olisi edessä?
 
Heippa hei taas!
 
On kyllä ollut ihania kelejä, kun pakkastaon riittänyt ja luntakin on hiukan maasa. Tää on niin harvinaista herkkua täällä etelässä, mä etenkin tykkään. Ja meidän koira on kans aivan innoisaan, se on semmonen lumimöyhö! [:)]
 
Oltiin viime perjantaina taas neuvolassa ja kaikki oli hyviä. Kovin Toukka potki neuvolatätiä ja doppleria, kuperkeikkaakin tais heitellä. [:)] 
Saatiin rakaustodistus ja muitakin lappuja. Seki lappu pitää nyt täytellä, johon tulee lapsen nimiehdotukset. HUH! Apua, kun aika on mennyt niin nopeasti! Just eilen kuulin, et äitiyslomakin alkaa JO 28.3... sit mä vaan oon kotona. Ihmeellistä, en yhtään osaa kuvitella! [:-] Miten sitä osaakaan olla... oi voi. Paree sit vaan nauttia näistäkin työpäivistä, joita on jäljellä!
 
Mä olen yrittänyt liikkua hyvin, mut kyllä täytyy myöntää, että laiskuuspeikko täälläkin vaivaa. Koiran kanssa oon yrittänyt olla liikenteessä päivittäin ainakin puolen tunnin reippaan lenkin. Ja töissä joutuu olemaan aika paljon jalkojen päällä. Ajattelin kokeilla äitiysjoogaa ja sit sellaista NIA-tanssia. Tai NIA ilmeisesti on yhdistelmä joogaa, tanssia ja itämaisia kamppailulajeja, jossa sit jokainen saa tehdä omaa tahtia ja soveltaen. Harvoin sitä raskaana ollaan, et tarttee varmaan kokeilla jotain hiukan erikoisempaa! [:D]
 
anihani: Itse ainakin olen tuntenut kädelä selvästi liikkeitä jostain viikolta 18-19. Mies tuntia ensimmäisen potkun juur joulun alla, ja saikin siitä mukavan joululahjan [:)]. Nyt viime viikkoina on liikkeet selkeästi voimistuneet ja tuntuu möyrintää tosi kovin ja usein. [:)] Yhtenä iltana, kun istuin sohvalla, Toukka potki niin kovaa, että kun paitaa nostin, näin vaan kun mahanahka pomppi! Se oli aika hauskaa! Ja nyt hän on tehny sellaista, et kädet ja jalat käy yhtä aikaa eri suuntiin. [:D]  
 
Huh, tulipa taas sepustusta. :) Oletteko kaikki muuten töissä hyvin jaksaneet?
 
Moikka moi!
 
Joulun pyhät ovat sitten ohi ja taas koittaa arkinen aherrus - joka tosin ei minullakaan kestä kauan. Lähdemme sunnuntaina mieheni kanssa Teneriffalle reissuun. Eipä se ole mikään eksoottinen kohde, mutta on sielläkin takuulla lämpimämpi kuin Suomessa. [;)] Sitä ennen olisi vielä monta jännittävää etappia.
 
Tänään töiden jälkeen menen neuvolaan. Jokohan minäkin saisin raskaustodistuksen ja muita lappuja, joita Toukka oli jo saanut. Tosin luin jostain, että todistuksen saa kun on 154 pv takana...ovatkohan ne tosissaan niin tarkkoja noiden päivien suhteen - minulla on päiviä nyt hieman vajaa 150 takana, joten joudunko silti vielä odottamaan seuraavaan neuvolaan asti saadakseni todistuksen. Haluaisin jo niin kovasti saada todistuksen, että voin anoa Kelalta äitiyspakkauksen kotiin hypisteltäväksi! [:)]
 
Perjantaina on myös toinen jännittävä päivä. Pääsen silloin rakenneultraan. Näin viime yönä unen, jossa olin ollut ultrassa ja minulle kotiin lähetettiin kirje, jossa sanottiin, että lapsi on 5 %:n todennäköisyydellä poika. Ihmettelin, että miksei kirjeessä sanottu, että se olisi mitä todennäköisimmin tyttö. Äh näitä unia. [8|]
 
Ja unista puheen ollen..olen ryhtynyt nukkumaan kyljelläni, koska selällä ja mahalla maaten (aikaisemmat lempinukkumisasentoni) ei enää ole hyvä olla. Laitan illalla tyynyn jalkojeni väliin ja menen kyljelleni. Ihmettelen miten hyvin se toimii, sillä herään aamulla kyljeltäni, tosin yksi juttu vaivaa - toinen korvanlehteni on joka aamu kipeä, sillä se kai painautuu jotenkin ikävästi tyynyä vasten koko yön ajan.
 
Kiki kyseli, onko salmiakkikuuri tehonnut. No ei ole. Päivittäiset mittaukset ovat noin 103-108 yläpaineessa ja 53-58 alapaineessa. Sydän pomppii jatkuvasti noin 90 kertaa minuutissa, eli tekee extrahommia, jotta veri ja happi kiertäisi. Täytyypä kysäistä asiasta tänään neuvolassa.
 
Ai niin...uutena vuotena valvoin yli puolen yön nähdäkseni raketit. Olin todella yliväsynyt mennessäni nukkumaan - ja aamulla heräsin migreeniin ja oksensinkin muutamaan otteeseen (normaalisti migreeni ei aiheuta minulle oksentamista). Mutta totesin jo raskauden alussa, että jos olen todella yliväsynyt nukkumaan mennessäni, voin olla varma, että oksennan seuraavana päivänä. Kaipa kehoni kertoo, että lepäämään pitäisi mennä silloin kun siltä tuntuu.
 
Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
 
Hei taas!
 
Nyt kyllä huolettaa... en ole tuntenut kunon liikkeitä yli 1,5 vkoon. :( Onneksi ultra kohta. Sydänäänet kuulu dopplerilla hyvin, mutta mietin että onkohan pikkuinen ihan normaali.. Yyyh!
 
Töissä en ole kun opiskelen, ja nyt oli 2 vkon loma. Tänään jatkuu, ihan ok olen siellä jaksanut. Motivatio tosin vähän hakusessa, kun tiedän etten keväällä voi osalliistua työharjoitukseen jne. Ajatukset "hiukkasen" muualla ;).
 
Ilmoittauduttiin miehen kanssa perhevalmennukseen neuvolan kautta maaliskuulle, 5krt tulee olemaan ennen syntymää, ja sitten vauvan kanssa jotain tunteja. Ensimmäinen krt on tarkoitettu äideille ja iseille erikseen, mitäköhän siellä tapahtuu.. Miehet pääsee vertailee siellä vaimoja että "mun vaimosta on tullu ihan hirveen laiska sotanorsu, mun syö suolakurkkuja kesken lenkkiä, jne" HAHA [;)]
 
Heheei!
 
Täällä taas yksi toukovaavia odotteleva mama ilmottautuu joukkoon mahtavaa! Olen 28v ensimmäistä lasta odottava mama Espoosta! Löysin tänään viimein tän foorumin ja koko työpäivän käytinkin siis teidän viestejä lukiessa. Mahtais pomo olla tyytyväinen jos totuus paljastuis :P. LA mulla on 28.5 ja rakenne ultraan oon menossa 14.1, jeee!
 
Mulla alkuraskauden pahoinvointi oli normaalia rankempaa ja oksentelinkin päivittäin 6- 10 kertaa.. Just ennen joulua sit onneks alko helpottaa ja nyt tullut vain pari ykää enää :) Paino mulla siis tippunut jotain 3-4 kiloa alkululemista, mut nyt tuntuu että suunta on jo oikea ja vatsa pyöristyy onneksi hyvää vauhtia!
 
Noin viikon ajan olen tuntenut selviä potkuja ja se on kyllä parastunne ikinä!! Ihanaa huomata että ootte miettineet samoja juttuja kun mäkin. Joskus kun masuasukki on pitänyt hiljaiseloa pitempään oon ollu huolesta soikeana ja käynyt kuuntelee sydänääniä...
 
Mitään en oo oikeestaan vielä hankkinut pikkuiselle.. mutta sormet kyllä syyhyäis kovastikkin kauppoihin! :) Vaunuja käytiin vähän vertailee kaupoissa heti uuden vuoden jälkeen, mutta ota niistä nyt selvää kun vaihtoehtoja on miljoona!!! No kyllä tässä on onneks aikaa vertailla vielä noita vaihtoehtoja..
 
Liikunta mulla rajoittunut koiran ulkoilutukseen, mutta kovasti hinkuis jotain mamajoogaa tms. kokeileen. en vaan oo saanut aikaseks!
 
Nyt taitaa olla taas aika laittaa koira remmin jatkeeks ja lähteä pakkassäähän tallustaan! mukavata Iltaa kaikille!!
 
Takaisin
Top