Toukokuun turinat

Niin kai se neuvola laittaa aina aluks 28 päivän mukaan ja tarkentaa sit nt-ultran mukaan.:)
 
Hei onko teillä tietoa onko tällä foorumilla tai jossain muualla miehille omaa keskustelumahdollisuutta? Siis nimenomaan tuleville isille. Mun mies selkeesti haluaisi ainakin lukea kokemuksista miesten kannalta, nää äitipainotteiset foorumit ja ketjut ei ehkä ihan aja samaa asiaa. :grin
 
Muokattu viimeksi:
Tänään poksuu 6+0, ja kyllä on oma mieli myllerryksessä.. huomenna on se päivä, kun helmikuussa alkoi vuoto 6+1.. keskenhän se meni ja kyllä niin tuoreessa muistissa että ahdistaa. Mutta olen silti luottavaisin mielin, tällä kertaa oireet on paljon voimakkaammat, joten ei auta kun pysyä positiivisena :Heartred
 
Hyi kun hais kaupassa pullonpalautusautomaatti, tuntu et se oluen haju seuras läpi kaupan. Tuli muuten mieleen, että ootteko tonne listaan laittanu lasketun ajan neuvolan laskutavan mukaan vai raskauslaskurin?

Mä merkkasin raskauslaskurin mukaan. Mulla ei koskaan oo ollu kierto 28 päivää, jonka mukaan neuvola merkkas (ja vaihtu siten 31.12.2020 2.1.2021 sijaan) pitää odotella ultraa ja kahtoa et muuttuuko :grin
 
Millä viikoilla pystykään dopplerilla kuunteleen sykkeitä?
 
Mä kuulin viimeks 10+0.
Nyt on toisenlainen doppler (toivon että parempi) käytössä niin aattelin kokeilla aiemmin jos varhaisultrassa (8+0) löytyy syke.
 
Mulla kuului viimeksi 8+4, sitä aiemmin en yrittänyt. Mulla oli sellainen sininen raskauskeijusta ostettu doppler mutta möin sen eteenpäin. Mietin vielä ostanko tällä kertaa.
 
Nyt ku me ei mennä varhaisultraan niin just mietin et millohan uskaltais kokeilla. Meiltä löytyy siskolta saatu Angelsounds doppleri :)
 
Apua, mulla alkoi eilen kirkas vuoto. Loppui nopeasti mutta nyt tullut rusehtavaa tuhrua. Ja samanlailla alkoi edellinen keskenmeno... hirveetä odottaa maanantaihin että saa soittaa neuvolaan ja pakottaa ittensä ultraan. Tää on piinaavaa. :grumpy: ja päätin myös että jos tää menee taas kesken niin en jaksa yrittää enää vaan tyydyn olemaan yhden lapsen vanhempi.
 
Tsemppiä, Katruska84!

Minä onnistuin kompuroimaan maastopyörällä viikonloppuna niin, että sarvi osui häpykummulle aika pahasti: huutavan tummanvioletti mustelma todisteena, ja alavatsaltakin löytyy hieman haaleampi mustelma. Nyt tietysti pelkään, että jotain pahempaakin on sattunut, ja keskiviikkoisen varhaisultran odotus on vieläkin piinaavampaa. Minkäänlaista vuotoa ei tosin ole vielä ainakaan tullut, ja olotkin viittaisi siihen että sinnikkäästi se pieni siellä jatkaa kasvuaan, pahoinvointi on nimittäin alkanut. Mutta voitte vaan kuvitella itsesyytösten määrän siinä pöpelikössä maatessani kaatumisen jälkeen, ja siitä eteenpäin myös. Ehkä kuplamuoviin kääriytyminen ois varmin vaihtoehto jatkoa ajatellen. :BangHead
 
Me miehen kanssa tultiin mun äidille pariks yöks, kun huomenna juhlitaan perheen kesken äidin 60v synttäreitä. Tossa se mainitsi että skumppaa käy ostamassa et voidaan kilistää, niin miehen kanssa tehtiin valmiiks sotasuunnitelmaa ettei muut sit huomaa etten minä juokaan :grin Oon kyllä aivan sairaan väsyny ja pahoinvointiki alkaa nostaa päätään et katotaan miten selviin tästä vierailusta :nailbiting:
 
Tsemppiä, Katruska84!

Minä onnistuin kompuroimaan maastopyörällä viikonloppuna niin, että sarvi osui häpykummulle aika pahasti: huutavan tummanvioletti mustelma todisteena, ja alavatsaltakin löytyy hieman haaleampi mustelma. Nyt tietysti pelkään, että jotain pahempaakin on sattunut, ja keskiviikkoisen varhaisultran odotus on vieläkin piinaavampaa. Minkäänlaista vuotoa ei tosin ole vielä ainakaan tullut, ja olotkin viittaisi siihen että sinnikkäästi se pieni siellä jatkaa kasvuaan, pahoinvointi on nimittäin alkanut. Mutta voitte vaan kuvitella itsesyytösten määrän siinä pöpelikössä maatessani kaatumisen jälkeen, ja siitä eteenpäin myös. Ehkä kuplamuoviin kääriytyminen ois varmin vaihtoehto jatkoa ajatellen. :BangHead

Toivotaan et pikkuinen on siellä kohdussa niin hyvässä suojassa ettei mitään käynyt :Heartpink Sun kohdalla kuulostaa kyllä kivuliaalta :nailbiting:
 
Me miehen kanssa tultiin mun äidille pariks yöks, kun huomenna juhlitaan perheen kesken äidin 60v synttäreitä. Tossa se mainitsi että skumppaa käy ostamassa et voidaan kilistää, niin miehen kanssa tehtiin valmiiks sotasuunnitelmaa ettei muut sit huomaa etten minä juokaan :grin Oon kyllä aivan sairaan väsyny ja pahoinvointiki alkaa nostaa päätään et katotaan miten selviin tästä vierailusta :nailbiting:

Onnea väistelyyn, sukulaiset voi kyllä olla aika tarkkakatseisia. :nailbiting: Me miehen kanssa esikoista odottaessa hoideltiin ystäväpariskunnan kosteat häät sujuvasti laseja vaihtaen. :joyful: Jälkeenpäin ihan hauska muisto, vaikka silloin kyllä jännitti että joku huomaa, kun ei haluttu aiemman km:n takia vielä kertoa kellekään.
 
Ärsyttää vähän. Aiemmin kun soittelin neuvola-aikaa, soitti sieltä takaisin oikein mukavan ja iloisen ja nuorehkon kuuloinen terveydenhoitaja, jolle oli mukava jutella, vaikka inhoan puhelimessa puhumista.
Tänä aamuna paikallisesta neuvolasta soitettiin minulle tasan sillä minuutilla kun se aukesi, että se aiempi soittaja olikin varannut vääränlaisen ajan ja sitä pitäisi muutta. Ei siinä mitään, sain uuden ajan samalle päivälle kuin aiempi. Mutta se soittaja oli niin tympääntyneen kuuloinen vanhempi nainen, että ärsytti vain lisää kun heräsin koko puheluun. Toivottavasti se ei ole se ihminen kenet tulen tapaamaan.
Ainoa hyvä juttu on se, että mies saa kuulemma tulla mukaan. Nyt pitäisi vielä siihen aikaan mennessä ottaa selvää missä tämän kaupungin neuvola edes on.
 
Me miehen kanssa tultiin mun äidille pariks yöks, kun huomenna juhlitaan perheen kesken äidin 60v synttäreitä. Tossa se mainitsi että skumppaa käy ostamassa et voidaan kilistää, niin miehen kanssa tehtiin valmiiks sotasuunnitelmaa ettei muut sit huomaa etten minä juokaan :grin Oon kyllä aivan sairaan väsyny ja pahoinvointiki alkaa nostaa päätään et katotaan miten selviin tästä vierailusta :nailbiting:
Minä olen onnistunut selviämään tädin 60-vuotis shampanjoista, äitienpäivä skumpista, omien synttäreiden juhlinnoista jo laseja miehen kanssa vaihtelemalla
 
Mä merkkasin raskauslaskurin mukaan. Mulla ei koskaan oo ollu kierto 28 päivää, jonka mukaan neuvola merkkas (ja vaihtu siten 31.12.2020 2.1.2021 sijaan) pitää odotella ultraa ja kahtoa et muuttuuko :grin
Mä merkkasin kans laskurin mukaan :D
 
Mä sain viimeks joskus oliko 10+3 kuuluun. Olin just käyny oman doplerin silloin hakeen, niin en voinu ennemmin edes kokeilla! :happy: Mut se riippuu niin paljo siitäki, missä asennossa kohtu on ja miten istukka kiinnittyny, et kuuleeko jo alkuraskaudesta vai vasta keskiraskauden puolella! :)
 
@the_catana sinäki täällä! En tiiä muistatko, mut mä olin aluks toukokuisis kans! Se oli se keskeytyny keskenmeno silloin. Saatiin sit elokuinen toukokuisen sijaan..:love017
 
@the_catana sinäki täällä! En tiiä muistatko, mut mä olin aluks toukokuisis kans! Se oli se keskeytyny keskenmeno silloin. Saatiin sit elokuinen toukokuisen sijaan..:love017

Mietin et tutun oloinen nimimerkki, mut en heti yhistäny sua toukokuisiin :):) toivotaan nyt et pienet pysyy kyydissä loppuun asti! :Heartred
 
Meillä oli häät perjantaina ja paikalla oli vaan mun vanhemmat ja miehen isä sekä mun sisko. Otettiin yhet lasilliset skumppaa, "vahingossa" laskettiin väärin ja mulle jäi alkoholiton versio :laughing002:laughing002
Kakunkoristeena oli hääpari pienen lapsen kanssa, siskoki sano et tätähän voi sit vuoden päästä juhlissa käyttää (alkuun suunniteltiin isompia juhlia vuoden päähän, mut menee varmaan pidemmälle ni saan ite kans kunnolla juhlistaa), olin vaan siskolle et joo, niinpä :grin:grin :smiley-angelic006
 
Takaisin
Top