Toukokuun turinat

Juu vielähän on tosi aikaista. Mullakin pitäis menkat alkaa vasta lauantaina. Mutta yleensä ne alkaa tuhrulla dpo11, tänään dpo12 eikä vuotoa näy.
On tässä nyt pari kuukautta semmosta suurimman riskin aikaa.:nailbiting:
 
Juu vielähän on tosi aikaista. Mullakin pitäis menkat alkaa vasta lauantaina. Mutta yleensä ne alkaa tuhrulla dpo11, tänään dpo12 eikä vuotoa näy.
On tässä nyt pari kuukautta semmosta suurimman riskin aikaa.:nailbiting:
Mulla on ”kai” menkat nyt myöhässä reilu viikon. Ajattelin tänään olevan 5+2, kerta eilisessä ultrassa ei vielä näkynyt juuri mitään. Varasin jo muutama pv sitten varhaisultran 12.5. Ja ajattelin sinne mennä vaikka viikot saattaa olla sinne vielä aika vähän (6+1). Mutta jos sais ees jotain varmuutta tähän raskauteen.
 
Varasin tänään ekan neuvolan, se ois 10.6 ja sillon 8+5. Aattelin vielä varata varhaisultran ennen sitä.:)
 
Mä toivon että saisin varhaisultran neuvolan kautta kun imetän kuopusta ja kierto ei ole vielä kunnolla edes käynnistynyt.

Äitiyspakkauksesta, kahdesta ekasta otin, kolmannesta en kun paljon jäi käyttämättä ja tärkeimmät kuten makuupussi tallessa. Tällekään en ota jos kyydissä pysyy. :)
 
Meinaan ottaa äitiyspakkauksen kun tää on meidän eka vauva. Oon jotenki ihan säälittävän innoissaankin siitä:woot:
 
Meinaan ottaa äitiyspakkauksen kun tää on meidän eka vauva. Oon jotenki ihan säälittävän innoissaankin siitä:woot:
Saa olla innoissaan tottakai.
Kyllä se sillon ekan kohdalla varsinkin oli jotenkin niin konkreettinen juttu tähän odotukseen. Se oli jotenkin niin ihmeellistä että nytkö tää on mun pakkaus, kun aiemmin päässy ihailee vaan toisten paketteja.
 
Meinaan ottaa äitiyspakkauksen kun tää on meidän eka vauva. Oon jotenki ihan säälittävän innoissaankin siitä:woot:

Todellakin siitä kuuluu olla innoissaan ainakin eka kohdalla:love7 Itse olin vielä toisen kohdalla, tällein kolmannella kerralla ei enää jaksa:grin raha kuumottaa enemmän...:cool:

Ja onhan se äitiyspakkaus ihan kansallisylpeyden aihe, niin ihana keksintö:Heartpink
 
Muistan kanssa kun esikoista odotti niin oli niin ihana saada se paketti ja hypistellä niitä vaatteita! Ja kun ekat vaunut kotiutui, nekin piti koota ja rullailla onnessaan pitkin kämppää :joyful:
 
Varasin tänään ekan neuvolan. Samalla varattiin nt-ultra juhannuksen jälkeen maanantaiksi. Olin pettynyt, koska haluttaisiin kertoa juhannuksena muille. Pelottaa jos sitten saisikin ultrassa huonoja uutisia. Joten taidetaan mekin mennä kesäkuussa varhaisultraan.

Äitiyspakkaus on tosi ihana, mutta me taidetaan jättää väliin. Kaikki on valmiina esikoiselta. :)
 
Joo äitiyspakkaus on kyllä ihana keksintö! Ja jotenkin ihana ajatella, että tämän vuoden pakkaus on vihdoin se, mikä saadaan. Oon monta vuotta seurannu aina uuden pakkauksen julkaisua ja ajatellu, että saataiskohan me nyt sitte tää pakkaus. Nyt sitten on meidän aika! :Heartred


Miten se salainen puoli toimii? Ja mikä sen ideana on? Ollaanko siellä siis ihan omilla nimillä vai miten?
 
Joo äitiyspakkaus on kyllä ihana keksintö! Ja jotenkin ihana ajatella, että tämän vuoden pakkaus on vihdoin se, mikä saadaan. Oon monta vuotta seurannu aina uuden pakkauksen julkaisua ja ajatellu, että saataiskohan me nyt sitte tää pakkaus. Nyt sitten on meidän aika! :Heartred


Miten se salainen puoli toimii? Ja mikä sen ideana on? Ollaanko siellä siis ihan omilla nimillä vai miten?

Samoilla nimimerkeillä ollaan siellä, mut niitä keskusteluja ei pysty lukemaan muut kuin ne tämän lasketun ajan ryhmän käyttäjät jotka sinne siirtyy. Näitähän voi lukea kuka vaan täällä forumilla.
 
Se on kyl kiva se salainen puoli, helpommin pystyy jutella vähän henkilökohtasenpiakin asioita kun ei kaikki nää.
 
Meille tulee äitiyspakkaus

Odotan kovasti myös sen yksityisen ryhmän aukeamista
 
Minä ajattelin, etten äitiyspakkausta ottaisi, kun vaatteita on kuopuksen jäljiltä tallessa enemmän kuin riittävästi mutta katsellaan vähän lähempänä, että muuttuuko mieli.
 
Mäkään en oo vielä ihan varma otanko äitiyspakkausta. Meiltä löytyy viime vuoden pakkaus ja se oli myös kiva. Mut tykkään tänkin vuoden vaatteista.:) Jos meille olis tyttö tulossa niin haluisin varmaan ite ostaa kukkaa ja röyhelöä hänelle.:grin
 
Melko varmasti saattaisin äitiyspakkauksen ottaa, koska tällä hetkellä ei ole mitään mahollista ensimmäistä tulokasta varten hankittuna. :shy:

Jänskättää kyllä 26.5. tuleva neuvolakin, mutta ompahan jotain mitä oottaa seuraavaksi. :wink
 
Me otetaan kans äitiyspakkaus, ku ei meiltä löydy yhtään mitään vauvajuttuja valmiina, ku ensimmäinen olisi tulossa :) kunhan mukana pysyis! Täällä kans jännityksellä odotetaan ekaa neuvolaa, joka ois 18.5. :smiley-bounce013
 
Nyyh! Oon haaveillut koko viikon croisanteista, kun toivoin niitä äitienpäiväaamiaiseksi. Oli vissiin aika monen muunkin idea. Kaupassa oli hyllyt tyhjänä. :wink:arghh:
 
Takaisin
Top