Toukokuun turinat

Tsemppiä, Katruska84!

Minä onnistuin kompuroimaan maastopyörällä viikonloppuna niin, että sarvi osui häpykummulle aika pahasti: huutavan tummanvioletti mustelma todisteena, ja alavatsaltakin löytyy hieman haaleampi mustelma. Nyt tietysti pelkään, että jotain pahempaakin on sattunut, ja keskiviikkoisen varhaisultran odotus on vieläkin piinaavampaa. Minkäänlaista vuotoa ei tosin ole vielä ainakaan tullut, ja olotkin viittaisi siihen että sinnikkäästi se pieni siellä jatkaa kasvuaan, pahoinvointi on nimittäin alkanut. Mutta voitte vaan kuvitella itsesyytösten määrän siinä pöpelikössä maatessani kaatumisen jälkeen, ja siitä eteenpäin myös. Ehkä kuplamuoviin kääriytyminen ois varmin vaihtoehto jatkoa ajatellen. :BangHead

Tästä selvittiin säikähdyksellä, pikkutyypillä kaikki hyvin varhaisultrassa tänään. Oon niiiiiin helpottunut ja onnenkyyneleet vaan valuu! :love7
 
Pakko huokasta täälläkin; käytiin tänään varhaisultrassa ja siellä pieni kellui ja sydän löi. :love7 olin hyvin skeptinen mennessämme kun vuotoja ja pahojakin kipuja on ollut, mutta ilmeisesti tää nyt vaan on sit tämmöinen raskaus. Laskettu siirtyi 15.päivästä kahdeksanteen. Toki voi vielä muuttuakin. Toivon todella että tämä pysyisi mukana loppuun asti :Heartpink
 
Oliko pähkinöiden syömiseen joku rajoitus tällee raskaana ollessa...
 
Takaisin
Top