Toukokuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Salaisella puolella on aika hiljaista keskustelua :D nyt äkkiä sinne lisää ihmisiä!

Tää on ihan hassua kun täytyy varta vasten koittaa keksiä kirjoittamista, että pääsee sinne salaiseen ryhmään :wideyed:

Mä muuten näin jo unta edellisyönä, että tein testin ja sain kaksi viivaa. Sanoin miehellekin sen. Aika vahva aavistus oli jo muutenkin kun menkat oli sen verran myöhässä, kun yleensä lyhyt kierto.

Mä heräsin just kaameeseen painajaiseen. Esikko syntynyt sectiolla ja tässä unessa olin aika pitkällä tässä raskaudessa koska oli jo ihan kunnon maha, leikkausarpi ratkesi ja lääkäri sairaalassa sanoi vaan "miksette odottaneet sitä vuotta mikä piti, näin siinä käy" :-o *-:-)

Minkälaiset suositukset nykyään on kahvin juonnissa? Oliko se pari kuppia päivässä vai ei ollenkaan? :D

Mä heräsin just kaameeseen painajaiseen. Esikko syntynyt sectiolla ja tässä unessa olin aika pitkällä tässä raskaudessa koska oli jo ihan kunnon maha, leikkausarpi ratkesi ja lääkäri sairaalassa sanoi vaan "miksette odottaneet sitä vuotta mikä piti, näin siinä käy" :-o *-:)
Mua vähäsen hirvittää just se et kun toi yks ens viikolla täyttää sen vuoden vasta et jos kohtu repee tai jotai. Mut uusimmassa vauvalehdessä oli juttu perheestä jolla oli 2,5 vuodessa 3 sektioo :rolleyes: se on jo aika paljon!!!

Tämä mahan turvotus on kyllä paha, iltaisin näyttää jo siltä että viikkoja ois jo 15 :D vaatteet kiristää. Saa varmaan kaivaa jo ihan kohta mammahousuja esiin että on mukavampi olla.
Joo, multa ei noita mammahousuja vielä löydy mutta otin eilen miehen farkut käyttöön ko ne on nyt just sopivat mulle :D naureskelinki et piti tulla sit näköjää raskaaksi et mäki pääsin dieselin farkkuja joskus käyttämää :D

Pitää tännekki kirjotella et pääsis tonne salaiselle puolellekin jossain vaiheessa:)

No pitkä aika on ootella, mie oon ollu jo useemman vuon liittyneenä, niin tarttee vaan tuo 30 kirjoitusta saada täyteen:rolleyes:

Mun tarvis saada 30 viestiä täyteen ja joku laskettu aika tietoon... :D Ultraa odotellessa, viikon päästä oon jo viisaampi (ja ehkä silloin se vaadittu viestimääräkin täynnä).

Mulla kans on viestien metsästys käynnissä. ;)

Tänään ehkä jo jotenkin enemmän tajusin, et oikeasti olen raskaana. :) Olen mielessä alkanu selvästi ajatteleen, et mahassa on vauva, vaikka oireita ei vielä ole nimeksikään. :) Voi kuinka sitä toivoo, et kaikki menis hyvin ja vauvan saisin syliin asti. Ja ihmeellistä on, miten nopeasti plussan jälkeen sitä on kiintyny tähän pieneen kasvavaan appelsiininsiemenen kokoseen pallukkaan. :D

Täällä sama metsästys käynnissä:grin

Takaisin