Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Salaisella puolella on aika hiljaista keskustelua :D nyt äkkiä sinne lisää ihmisiä!
Juu näin tehdäänMiuMau79: Turistaan keskenämme sitten :D

Mua vähäsen hirvittää just se et kun toi yks ens viikolla täyttää sen vuoden vasta et jos kohtu repee tai jotai. Mut uusimmassa vauvalehdessä oli juttu perheestä jolla oli 2,5 vuodessa 3 sektiooMä heräsin just kaameeseen painajaiseen. Esikko syntynyt sectiolla ja tässä unessa olin aika pitkällä tässä raskaudessa koska oli jo ihan kunnon maha, leikkausarpi ratkesi ja lääkäri sairaalassa sanoi vaan "miksette odottaneet sitä vuotta mikä piti, näin siinä käy" :-o *-:)
Joo, multa ei noita mammahousuja vielä löydy mutta otin eilen miehen farkut käyttöön ko ne on nyt just sopivat mulle :D naureskelinki et piti tulla sit näköjää raskaaksi et mäki pääsin dieselin farkkuja joskus käyttämää :DTämä mahan turvotus on kyllä paha, iltaisin näyttää jo siltä että viikkoja ois jo 15 :D vaatteet kiristää. Saa varmaan kaivaa jo ihan kohta mammahousuja esiin että on mukavampi olla.
Pitää tännekki kirjotella et pääsis tonne salaiselle puolellekin jossain vaiheessa:)