Toukokuun turinat

Moneskohan kerta, kun käyn tämän päivän puolella katsomassa olisiko saatu lisää toukokuisia. :D

Tänään oliskin hyvä päivä syntyä, perjantai kolmastoista. ;)

huhheijaa..jännästi sen unohtaa miten ilkeeltä nää supparit tuntuukin:arghh: ja eihän nää vielä niitä kipeimpiä ees oo:rolleyes:

Paljon onnea Sugarplum Sprite ja Yösade ja muutkin, jos joku jääny onnittelematta!! ♥

Mä niiin voisin ottaa siinä supistuksia! Et tänne vaan ne jollei itse niitä vielä halua, mä haluun pienen ulos ja eroon tästä mahasta!!! On kertakaikkisen tukala ja hankala olla. Kaikenmoista haluis tehdä, mut hyvä jos saunassa jaksaa istua!

Luin äsken tuolta etusivulta jutun taaperoista; 19 asiaa jotka on hyvä tietää taaperoista.
Ihan vedet silmissä nauraen luin mokomaa! Voi kamaluuksien kamaluus ku olikin totta joka juttu... viiminen ehkä åaras, odota teinivuosia! Nyt kun työskenteli 2luokkalaisten kanssa (eli 8-9v) ni kyl oli arki yhtä toistoa. Ihan samoja asioita sai takoa niiden kanssa päivittäin mitä kotona tuon 3v neidin kanssa! Syö nätisti, mene vessaan, pue vaateet päällesi, miksi/mitä pitää tehdä yms... Eli helpotusta ei ole tulossa vielä vuosiin vaikka lapsi kokoajan kasvaa ja alkaa enemmän ymmärtämään.

Huh huh..väsyttää

Elikkäs täällä loppui supistukset illalla ja muutaman tunnin päästä sitten pitääkin lähteä synnärille katsomaan tilannetta onko ballonki mitään auttanut ja millä jatketaan, pääseekö kalvoja puhkomaan vai pitääkö yrittää kypsytellä cytoteceillä lisää:confused005

Kiitos kaikille onnitteluista! :) Ihmiset kyllä reagoi noihin Cytoteceihin ihan yksilöllisesti, mulla toka murunen napsautti lapsivedet ja aloitti supistukset. Supistuskivuilla en ketään pelottele, koska ne, samoin kuin reagointi lääkkeisiin on ihan yksilöllistä, mutta mun koko aika rankankin synnytyskokemuksen voi käydä lukemassa tuolta tarinoista, kunhan sen tässä yön aikana kirjoitan.

Sairaalassa ollaan siis toipumassa, ollaan viihdytty perhehuoneessa ja henkilökunta on ihanaa. Vauva asuu rinnoilla ja on unelias kaveri vielä. Tosin kiihtyy nollasta sataan sekunnissa ja kovalla intensiteetillä ilmoittaa, kun jokin menee pieleen. Mies on hurjan hyvä isä jo nyt ja auttaa mua sektiosta toipumisen kanssa. Tosin pari ajattelematonta asiaa on sanonut ja ei aina ihan tajua, mikä voi mennä tunteisiin vasta synnyttäneellä. Mut nyt kun mies ja vauva tuossa molemmat tuhisee, niin on ne vaan niin ihania ja rakkaita ja täydellisiä. :) :D

LA tänään ja kaikki kotona. Ollaan käyty pyörillä kaupassa koko poppoo (voitte kuvitella kaksi aikuista, 30min tyttö , 4muovikassilista ja molemmilla reput selässä). Ostettiin nyt tytölle lahjaksi, ilmeisen mieluinen kun ei saa neitiä leikeistä pois.

Jaaha.. olikohan se sit synnytysosastolle soittoa. Kellotti nyt 2h ajan supistuksia ja pisin supistusväli n.9 min...
Tosin muuten olo ihan jees ja vielä toimintakunnossa olen. Laitoin esikoisen nukkuu, tein iltapalaa (niin tytölle kuin itsellenikin) yms.. et jotenkin hankala uskoa et lähtis nyt käyntiin synnytys :D
Kaipa tuota kuitenkin täytyy soittaa

Kotona viihdyn yhä.
Yö tuli pyörittyä, osittain nukuttua. Nyt aamu 5 asti supistettu tasasivat kun kellottanut. Soitin sairaalankin jo ja totesi vaan, et tule sit kun tuntuu ettet kotona jaksa olla enään.
Mulla kun on supistusten välissä suurimmilta osin hyvä olla ja jaksaa oleskella ja jotain jopa tehdä, niin mitä tuota sairaalalle mennä vielä.
Mies ny lähti töihin joka tapauksessa vielä, et nyt ollaan tytsyn kanssa kahden, neiti tosin vielä nukkuu :)

Mut olot/supistelu alkaa olemaan samaa kuin esikoisen kanssa joten vois odotella kohtapuolen syntyväksi.. ainakin semmosen 2vrk sisään :D

Takaisin