Toukokuun turinat

Mulla jäi synnärille jo pelkästeen 10kg raskauskiloja :grin Mut olihan siinä 4kg pelkkää vauvaa :joyful: + istukka ja vedet sun muut turvotukset. Hyvin on vauva alottanut rasvaimun, 1,5viikkoa ikää ja imenyt multa kotosalla 2kg (toki varmasti myös nesteitä), niin viellä olis reilu 10kg tiputettavana lähtöpainoon. Mut eiköhän ne lähde liikkeelle kun pääsee kunnolla lenkkeileen touhuamaan. Muuten kyllä ällöttää tää löllömaha ja siinä nuo raskausarvet :sorry: Mut kaipa tuo tuosta vielä kiinteytyy ajan kanssa ja toivon mukaan myös arvet haalenee..

Pitäis olla ketju, missä jaettais vinkkejä raskauskilojen tiputtamiseen. ;)

Niin ja ois kiva nähdä myös synnyttäneiden masukuvia! :) jos uskaltaa ja haluaa laittaa. Ite voin ainaki laittaa.

Joo todellakin vois olla hyvä toi ketju kilojen karistamiseen! :D sais ehkä motivaatiota sieltä muilta ;)

Pitäis tänään tsempata, laittaa pestyt vaatteet kaappiin, raivata toistaiseksi vielä liian isot vaatteet jonnekin säilöön ja siivota. Ei vaan olis YHTÄÄN siivous- ja järjestelyinspiraatiota, vaikka samaan aikaan tiedostan, että jos ns lähtö tulis vaikka tänään ja huomenna, olis helpompaa, kun kaikki olis kunnossa... Sairaalalaukkuakaan ei ole vielä pakattu. Laiskottaa. :cool:

Mua on tänään vaan väsyttäny. Mitään ei jaksa tehdä, vaikka päiväunetkin oon jo ottanut. Onneks on sunnuntai ja mies kotona, niin pystyy lepäämään. :)

Sama juttu. On niin lämmin ilma, että päivän suurin saavutukseni on ollut pihalla kukkamultien vaihtaminen. Onneksi kohta alkaa jääkiekko, niin voi ottaa rennosti ilmastoidussa tilassa :)

Mulla taas näyttää virtaa tänään riittävän kun oon tähän mennessä saanu tehtyä reilu 40min reippaan kävelylenkin, keiton ruoaksi, sämpylöitä, kääretortun ja poppareita :D kahta viimeksi mainittua ei vaan sit teekään mieli yhtään syödä vaikka aluks teki eli nyt ne vaan odottelee sit että mies tulis töistä kotiin illalla.. :D tortun nyt onneks saa pakkaseenkin! Tää taitaa olla sitä pesänrakennusviettiä :)

Edit. Nii ja tietty keittiön siivonnu pariin kertaan ja pyörittäny astianpesukoneen :D musta on nyt viimesen parin kk aikana tullu ihan tosi tarkka et pitää olla ihan siistiä, toivottavasti se ei kestäis sit enää syntymän jälkeen! :D

Muokattu viimeksi:
Kävin tänään tekeen kevyen reilu tunnin salitreenin et vielä ainakin näyttäisi puhtia riittävän. Huvittaa että nyt viimesilläni pystyn treenaamaan paremmin kun koko raskausaikana :joyful: kun muulloin on ollut koko ajan jotain mikä on estäny treenaamista. Vaikka olo on suht hyvä niin vois se pikkunen silti sieltä jo tulla :love7.

Tänään oli ihan pakko hemmotella itseään ja tehdä ihanan makuinen salaatti. Pidemmän tovin jo tehnyt mieli, mutta nyt sitten sain tehtyä!
Samalla tietty jääkiekkoa katseltava hieman :grin

Tuli tuossa useampi tunti ulkoiltua ja liikutettua omaa hevosta. Lomaillut nyt monta viikkoa, niin järvessä kun pääsee treenaamaan, niin saa tehtyä kunnon lihastyöt helpolla vaikka itse seisoo/kävelee siellä järvessä.

Frozenflower, ootko uskaltanu ratsastaa raskauden aikana? Vai onks teil revureita?

Edellisen kerran ratsastin kunnolla lokakuussa ja kerran kävin joulukuussa kävelemässä ilman satulaa metsässä, kun en ollut kertonut raskaudesta kellekään ja oli pidettävä kulissia yllä. Sisko siis pyysi seuraksi kun hän lähti maastoon ratsastamaan äitini hevosella :hilarious:

Meillä on siis ratsuja kaksi (toinen on äitini ja hoidossa siis meillä) ja lisänä yksi siitostamma.
Tuon oman selkään tekisi mieli jo, mutta en ole uskaltanut sinne kiivetä ollenkaan.

Yritän tässä nyt miettiä mitä kaikkea sitä touhuaisi ja tekisi. Esikoisen 2v synttärien ansiosta meillä on melko siistiä, lisäksi viimeinen pakollinen koneellinen pyykkiä on pyörimässä.
Ruokaa meinasin tehdä tänään, varmaan makaronilaatikkoa, kun esikoinen siitä tykkää ja eipä tarvitse miehen heti tehdä jotain.

Muuten en tiedä mitä täällä kotona valmistelisi. Joo tuo sairaalakassi valmiiksi ja esikoisen turvaistuimesta pesin pehmusteet, kun siihen oli jäätelö levitetty. Se tulee laitettua kuntoon, mutta entäs sitten? :o

Tallilla riittäisi hommaa, mutta miten saan laitettua 2-4vrk ruuat valmiiksi?

Huomenna olisi siis klo 10 aamulla aika sinne äitipolille, jossa ehkä käynnistetään synnytys, jos kasvussa edelleen häikkää...

Frozenflower, jos on tylsää ni meille voi tulla siivoo. ;) mulle tekee jaloilla olo niin pahaa, et kotityöt jää vähemmälle. :|

Asiasta kukkaruukkuun, mun mielestä on ihan hiiiirmu jännittävää seurata kokoajan foorumia, kun tuntuu et kokoajan jollain tapahtuu jotain! :D itellä ei tapahdu mitään, niin hengessä mukana täällä jännittämässä et mitä tapahtuu kenelläki. ;) puhelimen akku huutaa hoosiannaa, kun kokoajan pitää vilkuilla foorumia.

Frozenflower, meillekin saa tulla siivoamaan! :D

Munsta taas tuntuu, että aina kun avaan facebookin, niin ensimmäisenä on uusi vauvauutinen. Nyt alan olemaan itse siinä pisteessä, että meinaa jokainen vauvauutinen saada itkemään kun niin haluaisin itsekin jo vauvan syliin. Mutta toisaalta en haluaisi synnyttää :wacky:

Takaisin