Toukokuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja odecca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää ei nyt oikein oo ollu mun viikko.. Huomenna pitää yrittää saada aika hammaslääkäriin kun hammas lohkesi:( Mahtava yrittää pötköttää selällään kun tulee nopeasti huono olo ja siihen vielä tää flunssa päälle:sad001
Kiukuttaa ja ärsyttää ja vaikka mitä:smiley-angry016

Käytiin tänään tekemässä semmonen 10km kävelylenkki, semmosta etana vauhtia köpöteltiin ja välillä pysähdyttiin piknikille syömään eväitä ja välillä ihmettelemään kukkasia ja lintuja ja millon mitäkin. Kävely sai aikaan ihan napakoita supistuksia jotka kestikin ihan hyvän tovin, kun päästiin kotiin menin suihkuun hiukan viilentymään ja siitä sit soffalle makoilemaan et ne loppui. Maha on ihan sekasin ja tyhjenee ihan urakalla ja varmaan johtuu noista supistuksista mitä tuli ja nyt on myös semmonen kiva jatkuva menkkakipu vattas ja kyllä on taas pylly kipee, liitoskivut vaivaa ja kiva paineen tunne lisäänty taas tosta. Pitäs varmaan ihan oikeesti pakkailla sitä kassia pikkuhiljaa, vaikka en mä usko et tää vielä tulossa on :)

Huh! En minä vaan uskaltais lähtä edes parin kilsan lenkille. :P Yritän pitää vauvan sisällä vähintään 38 viikolle, nyt 35+4. Hyvä, että puistossa pyörähtelen esikoisen kans, onneks ei tarvi enää siellä nostella, kuin kiikkuun. :)

Meiän lenkkeily on niin matelemista että en usko et se saa aikaseks yhtään mitään :D tai tekee se supistuksia mutta ei nuo kipeitä oo, sellasia napakoita ja pitkiä vaan. Mun esikoinen syntyi 38+0 ja toivoisin et tää tulis samoihin aikoihin eli viel ois 4 viikkoa möhömahailua siihen. Musta on ihana ylipäätään päästä välillä ulos käppäilee, on liitoskivut ollu niin kauan riesana et nyt kun hetkeen ne ei oo vaivannu niin on ihana kun voi liikkua ees jonkun verran. Ens perjantaina on synnytystapa arvio ja himpun alkaa jo jännittää :)

Täällähän alkaa kohta jo tapahtumaan! Mulla on nyt 38+1 ja kohta lähdössä kolmen kilsan päähän cittarista hakemaan tarjousmeloonia :) ei kyllä haittaa enää vaikka synnytystä edistäisikin, mutta tuskinpa vaan

Täällä ollaan edelleen yhtenä kappaleena ja tällä tahdilla ollaan varmaan vielä pitkään. :p Tai no, kolmen viikon päästähän ne sitten käynnistelee, jos ei ala kuulua... Mutta ei mitään suurempia oireita että alkaisi tapahtua yhtään mitään.

Tälle päivälle olisikin sitten paljon puuhaa siivouksesta jos johonkin, mutta katotaan mitä saa aikaiseksi kun luvattiin se +30 astetta tälle päivälle...

38+6

mä aattelin tänään pestä loput ikkunat eli keittiön ja olkkarin ja sit muuta siivoomista ympäri huushollin :) ulkoillakin pitäs jossain välissä kun keli on niin kiva :)

Ruokaa tehty (jämäaineista, meillä on näköjään jääkaappi ihan tyhjä joten viimestään huomenna pitäisi raahautua kauppaan...), imuroitu, pyykkiä pesty. Hiki virtaa, mutta muuten ei kyllä aiheuta mitään oloja.

En nyt halua ärsyttää ketään tarkotuksella, mutta musta tää keli on ihan mahtava (mut oonkin aina ollu sitä mieltä, että oon syntynyt väärään maahan :) ) Niin kauan kun sisällä pysyy viileys ja suihku toimii, saa mun puolesta ulkona hiki virratakin. Mutta toki symppaan niitä, joilla myös sisälämpötilat nousee (kokemusta on, siitä on ilo kaukana, kun ei missään pääse viilentymään ja on nihkee/litimärkä 24/7). Ja mulla on vielä pysynyt turvotuksetkin aika vähäisinä, joten nekään ei ota (kop kop) nokkiinsa tästä lämmöstä.

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Nii ja samaan syssyyn voisin lisätä, että puolentoista viikkoon ei oo muuten tuntunu enää supistuksen supistusta eli nyt kun sais tulla ni beibsi onki ilmeisesti asettautunut asumaan entistä mukavammin. Huoh. Veikkaan siis, että hautomo jatkaa toimintaansa vielä sen 4 vkoa :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Voi, kun ootte pitkällä! :)
Mulla on tänään rv36+0. Ei malttaisi enää odottaa!

Siis, te oikeasti kohta jo synnytätte! :happy093

Nyt onkin kiva tulla tänne aina pieni jännitys vatsan pohjassa :p

Jännä, ettei vielä täällä ryhmässä kukaan oo ilmotellut vauvan syntymisestä!! Kohta alkaa poksua oikeen urakalla!! Itselläni viikkoja tänään rv 37+0, nyt siis alkaa kunnolla odottelu, että milloin ja miten tämä pieni päättää syntyä! Jänskää aikaa!!! Mutta, kaipa tässä yliaikaiseksi mennään, niin kuin edellinenkin.. Esioinen syntyi tasan viikkoa ennen laskettua ja toiveissa olisi, että tällä kertaa tulis samoilla viikoilla! :)

Onko muuten muilla sama ongelma täällä forumilla, että tabletilla ei pääse lukemaan viestejä? Ton Onni-mainoksen ilmanuttua ei enää näy, muuta kuin nuo taustaviivat, kun koittaa tänne päästä lukemaan. :/ Hetken näkyy keskustelut ja sitten häviää kaikki... :o

Tapatalk sovellus on kauhian kätevä tässä foorumin lukemisessa, kokeilkaa ihmeessä:)

Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla

Takaisin