Aivan kamalaa! :O Paljon voimia! Mullakin kaverille käynyt saman tyylisesti, mutta poikkeavuus huomattu jo rakenne ultrassa, joten synnytti paljon pienemmän vauvan kuin sinä nyt. Kaverin tilannetta seuranneena (on siis todella läheinen ystävä), tilanne oli kyllä aivan kamala, mutta jotenkin aivan ihmeellisesti kaikesta kamalastakin selviää! Heilläkin oli ennestään lapsi, joka vietti sitten sen yön mummulassa, kun kaverini oli miehensä kanssa sairaalassa.
Ja minullekaan ei ole ns kunnon ultraa tehty enää rakenneultran jälkeen, niin todella pelottavaa ajatella, että mitä tahansa voi olla pielessä pienellä ja itse ei tiedä siitä mitään. Mutta kaikkeahan voi sattua myös terveille vauvoille. Puhumattakaan tuollaisesta vauhti taaperosta, joka meidän perhettä jo täällä ilahduttaa. Voisikin sulkea tuon muksun kuplaan tai taikka ees teipata kuplamuoviin, niin olisi vähän rauhallisempi olo. Kai se on tämä äitiys, joka tuo mukanaan paljon rakkautta, mutta myös huolta.
Vielä tuohon flunssa keskusteluun, otin tänä vuonna influenssa rokotteen. Muistaakseni jonkun pienen flunssan sairastin talvella, mutta nyt kun meidän perhe sairasti (mummuja ja pappoja myöten), niin minä olin ainut jolle ei noussut kuume ja muutenkin selvisin parilla aivastuksella ja kurkkukipuisella yöllä! En olisi koskaan uskonut, että rokotteesta olisi voinut olla näin paljon hyötyä, mutta nyt olin kyllä tosi tyytyväinen rokote päätökseeni. :)