No niin, jos nyt vois sanoa, että vatsatauti on helpottanut. Alkoikin perjantaina uudestaan ja olin vielä pitänyt pojan kotona, kun oli vapaapäivä muutenkin. No, onneksi sattui sitten perjantaina nukkumaan melkein kolmen tunnin päikkärit niin pärjättiin siihen asti, kun mies tuli kotiin. Olin siten viikonlopukin saikulla, vaikka ois töitä ollut. Mutta tänään käytiin jo vähän kävelylläkin kaikki yhdessä :)
Äitiyspakkaus oli haettavissa postissa ja kun se lappu tuli, mun eka ajatus oli vaan, että voi ei, mihin me se tungetaan :P Eiköhän sitä kuitenkin herkisty, kun alkaa niitä pikkuvaatteita taas katselemaan.
Pojalla on suuri järjestelyvimma, jospa se saisi tehtyä sitten tilaa pikkusiskonkin tavaroille? Tälläkin hetkellä tyhjentyy keittiönlaatikot ja kyllä poitsu ne sitten täyttääkin, mutta vielä ei ihan tuo järjestelykyky ole sellainen, että laatikot menis välttämättä takaisin kokonaan kiinni :) No, sanoin miehelle, että jos vauva sattuukin tulemaan ennen kuin tää kaaos on kunnossa, niin saa palkata vaikka sukulaiset siivoamaan, jottei meidän tarvi tulla kaaosmaiseen kotiin. Muistaakseni appiukko lupasi pestä ikkunat, kun muutettiin tänne ja mä olin viimeisilläni raskaana, mutta eipä noita ole vieläkään pesty :)
Meilläkin on pari pientä vaaleanpunaistatuttia, kun miehen sisko oli napannut lapsimessuilta. Saimme myös jälkeenpäin tietää, että olis ollut myös tarjouksia noista sisarusrattaistakin... no, meni sitten tilaisuus ohi.
Vatsataudista huolimatta vauva on ollut erittäin vilkas ja mietinkin, että oliko esikoinenkin tällainen?