Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mullahan asuu osa sukulaisista jenkeissä ja silloin kun sain esikoisen niin just tietenkin silloin tuli sukulaisia jenkkilästä. ne kun käy niin harvoin (muuten ei pidetä mitään yhteyksiä mitä ny fbssä vähän) ni olettavat että koko suku on niitä sitten hyyssäämässä... esikoinenhan syntyi sektiolla ja en todellakaan halunnut kämppää täyteen sukulaisia joita en ollut nähnyt vuosikausiin siis oikeesti varmaan 15vuoteen!!!!!..oli vielä hirvee helle ja en todellakaan halunnut lähtee tuntemattomien kaa mihkään saati niitä meidän taloon pyörimään... ne yritti että ei se niitä haittaa vaikka en niitä nyt niin passaiskaan. tärkeintä ois olla yhdessä. no tuoreesta äitistä ei todellakaan tuntunut siltä... sain vihat päälleni kun lähin karkuun mökille heti melkein sektion jälkeen. no nyt on sama tilanne. taas tulee sukulaisia ja mua jo kinutaan jonnekki mökille heinäkuun alusta sukulaisten kaa... joita en oo tosiaan nähnyt vuosiin,,, viimeksi 2001...........!!!! .. mä en ymmärrä miks mun pitäis vastasyntyneen kans lähtee johkin tuntemattomien ihmisten kaa....
yritin selittää että en todellakaan halua mitään ylimääräistä ressiä siihen synnytyksen lähitiennoillekkaan.. riittää että järjestän jossain vaiheessa esikoisen 4v synttärit lähipiirille, sekin on 3.7 eli laskettuna päivänä....... mua raivostuttaa niin että aaaaaaargh!! :D pidän kyllä tässä asiassa pääni. voisivat matkaa suunnitellessaan ottaa tälläiset asiat....
ollaan jaettu ilot ja surut.

Minnuu varmaan itkettää enemmän kuin tyttöä.
Tahi siis ite oon tän diagnoosin tehny, en nyt muutakaan keksi siihen, kun alkaa keho ja mieli rentoutumaan niin jalat alkaa potkiutumaan melkein kuin itsestään.. tuntuu et on pakottava tarve viputtaa niitä tai sit ihan oikeesti potkiutuakin välillä
Ahistaa.