^ Ihania löytöjä
Meillä on itseasiassa kolme autoa :) Mies ajaa minun omistamalla Seat Toledolla (2005 mallia eli semmonen vähän hassun muotonen) ja itse ajan miehen omistamalla Toyota Avensiksella (1999) -> saatiin ostaa papan vanha auto, jolla oli ajettuna vain 63 000km, kun me ostettiin se tänä vuonna

. Noin päin käytännön syistä, kun pätkänä japsimallin auto on minulle passeli ja pidemmälle miehelle taas VAG-konsernin eurooppalaisen mitoituksen auto sopii mainiosti. Toki Seat on ajettavuudelta parempi ja se onkin meidän ykkösauto, jota sitten käytetään pitkillä matkoilla. Perä siinä on iso ja farkkuvetoisuutta vastaava, MUTTA kävikin ilmi, ettei vaunut sinne sittenkään mahdu ilman renkaiden irtiottamista. Tosin tuskin tulee paljon ajoa, että kärryjä tartteis mukana raahata, joten me mennään noilla. Itse haluaisin kyllä vaihtaa tuon Toledon farkkuun, mutta koska siihen on kytkinremppa tehty juurikin, niin ei lähdetä vaihtamaan, kun mies ei halua lainaa ottaa (noh, jos ottaisi lainaa niin järkevähän sitä olisi vähentää väh. 400e/kk, jotta ei olla yhtäkkiä tilanteessa, että auton arvo on vähemmän kuin mitä on lainaa) ja kun talous tulee tiukkenemaan, niin...Mutta plääh! Minä se on meillä, joka haluaisi tuoreempaa autoa ja vaihtaa autoa

Noh, Viking Lotto on vetämässä kestona, et jos joku viikko voittaisi vähän enemmän kuin sen satunnaisen 5 euroa...
Kolmas auto on sitten 90-luvun vanha avoaudi (rättikatolla), joka on siis meidän kesäauto. Ei siis tarkoitettu erityisesti kuljetusautoksi, vaan ihan vaan huviksi :) Toki sit taloudesta löytyy myös mm. neljä moottoripyörää (yksi vanha enska, vanha ducati, palasina oleva aprilia ja vanha yammu) sekä puolikas vene (mies omistaa siis puoliksi sen veljensä kanssa)

Tosin kaikki nuo hupivälineet on euromääräisesti halpoja, ettei me siis mitään rikkaita olla :) Ja heti, kun mulla on tarpeeksi rahaa säästettynä (periaate on, että velkaksi en osta - saa nähdä miten pitää mielipide, jos ei säästy tarpeeksi paljon tarpeeksi nopeasti) ostan itselleni uudestaan sen yamahan r1:n, jolloisen jo yhden omistin (myin kun en raskinut sen vakuutuksia maksaa -> seuraavana vuonna vakuutusten hinnat tippui, kun vakuutusyhtiö muutti tariffejaan, ettei oliskaan ollut enää niinkallista vakuuttaa

)..