TOUKOKUUN TARINAT

Hei Äireet,
Pippula Tuntuu siltä että aika juoksee oikein pikajuoksua.. Mulla tuli tänään kanssa 22 viikkoa täyteen ja eilen katselin kalenteria kesän osalta ja totesin että hittovieköön eihän siinä kesässäkään ole sit loppupeleissä montaakaan viikonloppua aikaa tehdä mitään..
Asiasta pöydänjalkaan.
Mulla olis myynnissä New Additions Maternity merkkiset farkku Caprit. Intona ostin vahingossa 2 samanlaiset housut ja mä hukun näihin. Ei pysy ilman henkseleitä ylhäällä. Toiset aattelin säästää jos ne parin kk päästä pysyis jalassa mut noi toiset on ihan tarpeettomat. Ajattelin tarjota niitä täällä ensin teille syyssiskot =)
Tässä kokoja;
kaulus-lahje n. 86,5 cm
haarojen sisäsauma n. 56 cm
kaulusresorin leveys n. 9,5 cm
vyötärö n. 86 cm (venyy ja paukkuu isommaksi kyllä)
pehvan kohdalta ympärys n. 104 cm
Pienet jäljet näyttää henkarista resoriin jääneen mut eiköhän ne käytössä ja pesussa pois lähde. Jalassa oli kyl mukavan tuntuset, pehmeät.
Hinta 20 €
Postikulut voin tarkistaa erikseen jos joku haluaa nämä muualta kuin täältä pk-seudulta ostaa.

Siis aivan armoton ärsytys.
Olen koti-ihminen.. Ja sekö velvoittaa minut hoitamaan jatkuvasti toisten lapsia?
Autan, autan mielellänikin.. Mutta sitten kun minulle sanotaan "Eihän sulla kuitenkaan muutakaan ole, kun et baareissakaan käy.." <-- Ja tuo jo ennen raskautta. NIIIIN AAAIIJAI.

Viime puhelu "No sitten kun saat oman lapsen niin ei tarvitse enää hoitaa".. TARVITSE?
Ei huuhhhhhh. Eli minulla on velvollisuus hoitaa tämän ihmisen lapsia, koska olen hänen mielestään ihminen joka ei omista elämää?
Lupauduin, taas.. Pitäähän ihmisten päästä viikonlopuksi ryyppämään!

Ja saan jatkuvasti kuulla: "Kun ei anoppi hoida" "Kun meidän äiskä on alkoholisti" ja nyyh nyyh.
Niin? Niin, meidän äiskä on alkoholisti.

Missä vitun kultaisessa kirjassa lukee, että sitten kun teet lapsia niin anoppi hoitaa ja oma äiti? Ei kaikilla ole sitä mahdollisuutta ja that's it! Pitäisi hyväksyä omat tilanteet eikä jatkuvasti valittaa muille, kun ei ole sitä eikä ole tätä. Vai onko tämä taas sitä kun kaiken pitäisi olla niin helppoa nykyään?
PRRRKKKKLLLLLLL!
Itse en edes odota kenenkään ottavan lastani hoitoon.. Koska minulla ei ole edes yhtä ihmistä, joka hoitaisi..

Anteeksi avautumiseni..

Tämä no-life lähtee nyt äkkiä lenkille!

Onneksi meitä on täällä maailmassa niin moneen lähtöön.. Pitäisi vaan tajuta, että jotkut todellakin uskovat siihen, että tällä pallolla pitäisi kaikkien elää niinkuin onnellisissa tv-sarjoissa :)
On ne anopit, ihanat ystävät ja ihanat miehet ja ihanat äidit ojentamassa auttavia käsiään.. Ja jos ei ole, niin on saanut kokea jotakin vääryyttä, koska katsellaan sinne kaverin aidan puolelle jatkuvasti!
Murr.

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] puoliväli[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]20+0[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

vaikka tickeri näyttää päivää enemmän jostain syystä

Milamariaa sanot vaa suoraan kavereilles et sulla on jotain muuta ohjelmaa, vaikkei mitää olisikaan! Ei sun kuulu/tarvitse/ ole mikään pakko hoitaa kavereides lapsia, vaikka kuinka mielelläsi sen VÄLILLÄ tekisitki. Tai sit rupeat tyynesti pyytämään siitä rahaa, jos ne ei muuten tajua. Mun mielestä lapsen omat vanhemmat hoitaa muksunsa oli viikonloppu tai ei. Tietty joo, poikkeukset huomioiden jne, mutta pääasiassa lapsen vanhemmat. Mulla ei oo ikinä käyny ees mielessä, että "sit ku saan lapsen, ni mun kaverit/vanhemmat/lapsen kummit hoitaa sitä viikonloppuna". Meillä vanhemmat järjesti omat menonsa niin, että kumpiki hoiti, jos toisella oli menoa (Vaikka sitten irtiotto arjesta). Rupes oikee ärsyttää sun puolestas toi [:@][:@] Ja siis joo, on mullaki kaveri joka tota harrastaa, tosin tietää, että käyn töissä eikä mulla yksinkertaisesti aina ole aikaa vaikka vapaapäiväki ois, mut silti jos niitä pyyntöjä tulee turhan usein ni alkaa keittämään. Sit mä vaan yleensä tyynesti keksin jonku selityksen miksi ei käy, jos en halua hoitaa. Tosin hän ei baariin lähde, vaan hänellä on yleensä hyvä syy, mutta siitä huolimatta.

Mutta, takas ruoanlaittoon..

Pakko avautua pikaisesti..

PRKL dementia! Oon unohtanu mun pankkikortin tunnusluvun!! [:@][:@][:@]

Huh, eiliset höyryt haihtuneet ja sain kuin sainkin sanottua sille ihmiselle, että nyt ei ole aikaa!

Nyt on sitten lämmintä, mittari näyttää jo varjossa tähän aikaan aamusta +17 [:)]

Täällä rakennetaan pesää! Hirveästi pitäisi kämppää saada sisustettua uusiksi. Kesä on siis tullut, kun sisustusvimma kasvaa + raskaus vaan tuntuu lisäävän tätä kotona hössöttelyä! [:)]

Huomenna grillaamaan, jos säät sallivat.
Nautitaan kaikki lämmöstä ja auringosta!

Ps. Onnittelut puolivälin ylittäneille.. :--)

Moikka!

Milamariaa: komppaann Purria tässä. Eihän tommosesta mitään tule, joten laita ruotuun noi hyväksikäyttäjät!

Annie^ mukavaa olla raskaana, eikö[;)]

ON: rento päivä tiedossa..aurinkoa, uintia (hallissa), kirjan lukemista, tomaattien istutusta ja kesäkeittiön viimeistelyä..
Vauveli potkii ja möyrii säännöllisesti ja ukkokin kuulee vauvan sykkeen korva vatsalla..

Pientä esimakuahan tässä on saanut niistä vesimääristä, jota kesällä tulee menemään...aikas hurjaa!

Voikaahan mammulit mainiosti!!

Huomenia!

Milamaarialle peukut!!!
Ja annie^ Toivottavasti löytyy tunnus! Kortitta olo on harvinaisen halvaannuttavaa[:D][;)].
Kaika Sun päiväsunnitelma kuulostaa mahtavalta!!! Nautiskele kunnolla!!!

IIIIIIhana päivä, ollaan pojan kanssa kahden ja varmaankin tiedossa jotain retkeilyä rantsuun tms[:)].
Isäntä lähtee töiden jälkeen ilta vapaalle joten ihan koko pvän saan lulluttaa poikaani,hih!

Eilen käväistiin korkeasaaressa ja se känkkäränkkä jäi sinne pällistelemään aasinpersettä.
Tänään ollaan iloisemmalla mielellä, on nukuttukin paremmin.

Nyt aamupalaa ja sitten pieni pikasiivous ennenkuin lähdetään paikkaan x!

Iloista perjantaita!!!

Huomenia,
Tänne pikaisesti kirjoittelemaan ennen neuvolaa.
Mä oon ollu eilen ja tänään ihan kuoleman väsynyt. Allergiat ruvennut tosissaan painamaan päälle Eilen oli pakko repiä silmätippapurkki auki ja laittaa nenäsuihkeet ja silti olin aivan tukossa. Aivastelin varmaan 200 kertaa. Aattelin jo et toivottavasti ei tuu mitään supistuksia tai muuta kun noi aivastelukohtaukset on pirun rajuja. Jos vähänkin pissattaa kun alkaa aivastelemaan niin lurahtaa kyllä osa housuun mikä on ihan persiistä. Pitää muistaa neuvolassa tästä mainita ja kysyä että mitä allegiavinkkejä niillä on.
Onneksi ylihuomenna on lähtö sinne etelään jos tää siitospöly ehtisi täällä viikossa vähän laskeutua.

Myöhemmin neukkakuulumisia =)

Terve!

Täällä ilmoittautuu uusi syysmasu mukaan. Laskettuaika olis 10.09. :) Tämä vaavi onkin pikkukakkonen, minulta löytyy 4½ vuotias poika jo kotoa.

Eilinen hellepäivä teki olosta jotain ihan järkyttävää. Pyörrytti niin, että hyvä kun ei istualleenkin tajuaan menettänyt ja nestettä kertyi sormiin ja jalkoihin ihan älyttömästi! Saas nähdä miten tästä kesästä selviää oikeen. :D

Kaika, kyllä se otti asian suht hyvin.. Mutta saattaapi olla, että tulen vielä kuulemaan tästä jollakin ärsyttävällä tavalla.
Hän on aika erilainen luonteeltaan, kuin minä ja sen takia en hänen kanssaan näe usein ja välttelen (näin nolosti sanottuna) hänen seuraansa.
Hän joko pyytää minut kahville, sen jälkeen kysyy voisinko joku päivä vahtia hänen lapsiaan.. Tai vaihtoehtoisesti PÖNKITTÄÄ omaa oloaan meidän erilaisuudella:
-"No kun minä nyt oon sosiaalisempi ihminen, kuin sinä.."
-"No minä nyt kun oon siistimpi ja toimeliaampi, kuin sinä.."
-"No minä nyt olen vahvempi ihminen, kuin sinä.." <-- Todellisuudessa, tuo ihminen ei edes tiedä mitään henkisestä vahvuudesta..
Siis, ihan totta..
En valehtele yhtään. Hän kuvittelee kaikenlisäksi tuntevansa minut perinpohjin :D
En vaan jaksa sanoa hänelle mitään vastaan, koska hän käsittelee asiat huutamalla.
Olen pitkään halunnut sanoa hänen käytöksestään, mutta vihaan riitelyä ja hän ottaisi asian taas käsittelyyn huutamalla.
Hän onkin sanonut suoraan "En ole määräilevä, mulla vaan on parempia ideoita!".
Olenkin alkanut vihaamaan häntä ajoittain niin paljon, että olen alkanut harkitsemaan, etten vastaa hänen puheluihinsa.

Njees, mutta ei siintä enempää.. Halusin vaan valaista lisää minkälaisen ihmisen lapsia hoidan.
Onhan se myös kunnia saada toimia jonkun, pönkittämisvälineenä! ;)

[8D][8D] huh mikä keli [:D]

Koirien kanssa käyty lenkillä ja kaapuntillakin kävin kengät ostamassa. Söin myös kesän ekan tötterön [:)] ja tottakai puolet oli rinnoilla ja mahan päällä joten eikun kotiin ja pyykin pesuun oli tultava [8|]

Mieskin lähti terassille, aikoi juoda pari olutta ja tulla aikanaan kotiin katsomaan peliä (sitä ennen kuulema aikoo käydä saunassa ja käyttää koiratkin vielä pihalla) hmm.... miksiköhän epäilen tätä? no saas nähä.... kyllä Ukkonen jyrähti aikas kovaa kun kuulin suunnitelmista!
(juu se on sukunimi[;)]) ei niinkään tuon ottamisen takia vaan ylipäätään sen että tänään meillä ois ollunna aikaa mitä yhessä ees vähän viettää sillä huomenna menen iltaan töihin, sunnuntainakin töissä ja ma-aamuna sitten junalla kohti oulua heti aamusta ja olen vasta to-iltana takasin kotona. jospa se sitten taas munki seuraa arvostas enemmän kun ei nähä vähään aikaan. On se kyllä jännä miten vitutuskäyrä voikin nousta näi komeesti yhestä pienestä asiasta, ja sitte vituttaa (anteeksi kirosanat) kyllä kaikki ja rankasti!

sainpahan haluamani kengät ja vielä viidellä eurolla kun anttilassa oli ale, niin ja maanantai-aamuna sitten vihdoin ja viimein sinne rakenteeseen ja sukuloimaan! tekee hyvää päästä vähän kauemmas tästä ah, niin ihanasta kotikaupungista välillä [8D]

Moks!

Tervetuloa pikkuinen!!! ja onnittelut pikkukakkosesta!!!

Päivä alkaa olla pulkassa, vielä iltapalat poskeen ja sit nukkumaan... tai ainakin poika! itse ajattelin kerrankin nauttia omasta seurastani leffan ja jaffan parissa [;)][:)].
Kävästiin minigolffamassa, ostettiin ja istutettin partsille kukkia, käytiin puistossa leikkimässä pikku-ukoilla ja syötiin mansikoita ja herneitä [:D] Eine vielä oikein miltään maistunu, mutta ajatuksena maistuivat varsin makoisilta [8D]

Milamariaa Kylläpä kuulostaa ystäväsi kummalta, hienoa kun sait selviteltyä (ainakin tämän kertaisen) lastenhoito asian. Mä inhoan just tuollaisia hyväksi käyttäjiä ja itsensä pönkittäjiä. Mullakin niitä muutama takataskusta löytyy... onneksi ovat raskauden myötä hävinneet taka-alalle ja saavat mielestäni sinne jäädäkin :) ja nykyään sanon suorat, koska loppupeleissä elämä on paljon parempaa ilman heitä :)

piia84 Anna kiehua vaan!!![&:][;)] Mullakin nousis vitutusaste jos tollain tehtäis!! Ehkäpä se tauko tulee kummalekin tarpeen, sitten taas toisen pärstä maistuu [:D][:D][:D].

Ja nyt pikku terkut pojalta joka aina haluaa painella "haamuja" mun viesteihin : [&o][:o][:@][:'(][:)][;)][:(][:D][&:][8|][X(][>:][8D]
Hih!!!!

Nautinnollista illan jatkoa!!

Iltaa!

Kuinka moni muistuttaa tämän päivän jälkeen rapua? Mä en onneksi, ku olin töissä sen pahimman helteen ja pääsin vasta viideltä.. tosin sit kaverin kanssa ulkoilutettiin hänen poikaansa pari tuntia, et siinä sai kyllä ihan hitusen väriä iholleen [:)]

Kertokaan, jos teistä joku on viisaampi ku minä (mikä ei siis vaadi paljoa [:D]), että miten on mahdollista heittää raakoja kananmunia kolmannen kerroksen partsin oveen? Oli yöllä joku heittäny meiä partsin ovea raaoilla kananmunilla [:-] ja tosiaan kämppä kadun puolella, kulmassa, toisella seinustalla toimistorakennus mistä ei ikkunoita saa edes auki ja toisella puolella tie jonka toisella puolella on kerrostalo. Saa olla pirun hyvä heittäjä jos tien toiselta puolelta saa heitettyä kolmanteen kerrokseen.

Pakko oli tulla hieman höpiseen ennen kun meen unille... vasta pääsin töistä...

annie^: mulla hieman samanmoista ongelmaa kun sulla paitsi että mä en enää muistanu mun osotetta enkä puhelinnroa... ja just silloinhan niitä kysyttiin.. Sit illalla myöhään kotona itkua tihrustin miehelle että mulla on lähteny muisti kun en enää ees muista missä asun... [:(][:D] hahahahah [:D]

Minzkuli: myös mä kärsin allergiasta ja jäätävistä aivastelukohtauksista...
tuntuu että aivastelen aivot ja keuhkot ja kaiken muunkin pihalle...[:@]
Nolottaa vaan töissä kun mistään ei tuu mitään kun nokka vuotaa ja räkä lentää...
Saan myös päivittäin aikamoisia supistuksia, mutta vielä niiden kans pärjää ja en oo vielä sanonu asiasta neuvolassa tai missään. Olis nyt tiistaina neuvola ja ajattelin myös kysyä että mitä tän allergian kans vois tehdä...

Mutta paremmalla ajalla taas ja nyt unille että pääsee ylös taas ennen 9... huoh...[&o]

Takaisin