TOUKOKUUN TARINAT

Viikonloppua!

Minzkuli: Sama, allergiaa.. Aivastus, toinen aivastus, lirahdus[&:] On se noloa. Toivotaan, että mahdollisimman nopeasti helpottaa siitospölyt tältä keväältä. Mukavaa matkaa!

Uusia pulisijoitakin on ilmaantunut[:)] Kovasti tervetuloa ja mukaan vaan!

Pikkuinen: Ajattelin kanssa, että jos tulee oikein hellekesä, niin tuleekin aika rankkaa, vaikka tähän asti oon kuvitellut, että tulisi ihan leppoisa kesä. Eilen alkoi supistaan ja oli koko ajan kaamea jano, vaikka yritin kuinka juoda.

Purri: Raakoja kananmunia[&:] Kuulostaa kovin kummalta, en ainakaan ollut minä, kun en osuisi koko taloon[:D]

Muistiongelmat: saattavat johtua stressistä+ väsymyksestä. Lepoa neidit! Ei ne tiedot oo mihinkään kadonneet, ne on vaan vähän aikaa saavuttamattomissa, mutta palautuvat kyllä mieleen.

Jee!![:)][:)] Eilen saatiin tietää, että saadaan just se asunto, mikä haluttiinkin. Vähän se on huono kuntoinen, mutta saapahan laittaa sitä oman näköiseksi. Muutama neliö siinä on enemmän kuin meidän nykyisessä, mutta tuntuu paljon isommalta, kun uudessa kämpässä ei oo saunaa, eikä ihmeellistä käytävää niin kuin nykyään. Toinen makuuhuone on ihana pikkuinen huone, missä oli yksi seinä maalattu tumman punaiseksi, mikä sopii mun sisustus suunnitelmiin lastenhuoneesta ja lisäksi taloyhtiöstä löytyy päiväkoti! Mikä tuli ihan yllätyksenä. Ensi kuun alusta muutetaan sitten Helsinkiin, vai pitääkö jo opetella sanomaan, että stadiin[:D] Helpottunut olo, kun pääsi asuntostressistä eroon, nyt voi sitten aloittaa muuttostressin[;)] Siellä kämpässä asuu nyt kissa ja kun katsoessa oleilin siellä sen vartin, niin sain heti kamalat oireet. Mietin vaan, että miten saan sen siivottua ennen muuttoa. No eikös se kuulu entiselle vuokralaiselle/ vuokranantajalle,että tehdään kunnollinen loppusiivous. Kun allergiani ilmaisin näille vuokranantajille?

Taas aurinkopaistaa! Täytyy mennä nauttimaan kesästä!
Lämmintä viikonvaihdetta kaikille!
 
Heheeei!!!
Tervetuloa hoodeille hanimami[;)]. Suuren suuret onnittelut kämpästä!!! Helpostihan se kävi :) mistä päin löysitte?
ha! ja Pääset sitten kaffittelemaankin meitin kans... [:D]

Mulla on ihan kaaaaaameeeee muuttohalu, jotain pesänrakennusta lieneekö, kattelen vaan kokoajan noita asuntoja ja ajelen seutuja läpi... Parin vuoden päästä on jo pakko muuttaa kun esikoinen menee kouluun ja se on tuolla kauempana, onneksi sieltä löytyy kivojakin paikkoja asua,  plus et kuopus ei mahdu meidän nykyiseen kämppään, on niin pienet huoneet.  Muttakun tää raha... opiskelijana mulla ei ole saumoja lainaan (muutaku opinto-, mutta se on jo ahkerassa käytössä) eikä ukko mitään miljoonia pankista saa...

Tänään tiedossa grillausta, toivottavasti kaupassa on vielä makkaraa jäljellä[:D].
Ja aurinkoraidat otetaan vaikka väkisin...
 
Pikkuinen: Tere tulemast joukkohon hurjaan! >0D

HaniMami: Onneksi olkoon unemakodistanne. Ihana päästä muuttamaan ja laittamaan pienellekin hyvissä ajoin kaikki valmiiksi. Toivottavasti loppusiivous suoritetaan hyvin. Auttaisikohan mitään jos ottaisit pienhiukkasia suodattavan hengitysmaskin käyttöön kun roudaatte tavaroita ja siivoatte? Periaatteessa allergiahiukkasten pitäisi jäädä nakkiin FFP1 -suodattimeen, esim. http://www.ilmanhaltija.fi/respro%C2%AE__allergy__mask_hengityssuojain_pr_105001.html kaltaiset mallit saattaisivat toimia.

Jaahas, nautitaanhan taas viikonlopusta. Tämä emäntä alkaa ruukuttamaan taimia ja istuttamaan viimoiset siemenet, jonka jälkeen rapsuttamaan tamma-mammasta tallille. Meillä alkaakin tallilla olla H-hetki lähellä kun tuttavan tamman laskettu aika on viikon sisällä. Vaikeutena on jo pitkään jatkunut istukkatulehdus, joten kaikki toiveet korkealle, että tamma ja varsa selviäisivät varsomisesta hyvin.

P.S. Ai niin, kerroinkin tuolla FB:n puolella, että karvakorvamme ovat löytäneet kommunikointitavan "Helmen" kanssa. Tammaseni tervehtii aina ensimmäisenä mahaa nuuskuttamalla ja tuuppimalla ja nuorin / römeä-äänisin koiramme Eemelin haukkuessa, vaikka "Helmi" olisi hereillä, alkaa vauva spurttaamaan ja rummuttamaan vastaukseksi - samoin hän välillä tekee tammasellekin. :0)
 
Onneks olkoon Hanimami kämpästä [:)] Minnepäin Helsinkiä te ootte tulossa? Ja sä saat sanoa, että muutatte Helsinkiin [;)] Stadi on oikeastaan keskustan alue, ei koko kaupunki [:D] Tai näin mä olen sen aina mieltäny (joo oon muistaakseni 7. polven stadilainen, mut eipä ole koskaan puhetta kotona ollu [:D]).. Ja pliiiiiiiis jos sulla on murre, ni säilytä se, tai älä ainakaa väkisin ala yrittää vääntää ja kääntää vanhaa slangia [;)] Mäkään en sitä vanhaa osaa [:D][:D][:D] Toki nykystä, ku sillä oon kasvanu, mutta se millä esim. mun mummini/vaarini on kasvanu, ni sitä en tajuu ku pari hassua sanaa [:)]

Mä sain eilen väriä iholle!!! Jännää!! Ja siis rusketusta, ei rapua [;)] Tänää oiski meno jäätelölle kaverin ja sen poitsun kanssa... vauva kiittää ja kumartaa varmasti [;)] Oli jo melkee paniikki iskemässä ku 3 päivään en tuntenu liikkeitä oikeastaan ollenkaan, pari kertaa tuntu sillee, että tunnisti ja sit pari oli semmosii et "hetkinen... oliko?".. No eilen vauva päätti sitten isäänsä tervehtiä ja möyrys tasan tarkalleen niin kauan, että painoin miehen käden mun vatsalle et "kokeile!!!" ja sieltähän tuli semmonen potkasu isänsä kättä vasten et miehen oli pakko sanoo et "joo mä tunsin ton" [:D]
 
Hölmö kysymys, onko teillä muilla tullut raskauden aikana lonkkakipua tai jotain sen tyylistä?
Varmaan aika normaalia? Eilen sitten kai innostuin liikaa, kun pesin autoa ja muutenkin puuhastelin kaikkea ja sitten illalla ihan sattui vaihtaa asentoa.
Tänään samanlaista, inhottavaa vihlovaa kipua vasemmalla lonkan lähellä.
Vai aiheuttaakohan se lantion leveneminen tällaista.. Hmm.
Taidan sitten jo puolivälistä saakka kävellä vaappuen [:D]


Minulla vaan on niin paljon energiaa, ettei jaksaisi olla paikallaan yhtään.
Pitänee kai vaan hidastaa tahtia, vaikka energiapuuskat ovatkin suuret.
 
milamariaa mul on ainakin lonkkakipuja ja välillä kävellessä jalkaluu jotenkin "lonksuu" lonkkaa vasten ja sit sitä pitää "vitkutella" et menee takasin paikoilleen :). Perse leviää kans joten uskottelen itselleni että siellä vaan reittiä rakennetaan vauvalle (tietty mitkään herkuttelut ei sitä levennä, right?!?!) ja vaakuttu on jo monta kuukautta,hih!

Purri meilläkin mies alkaa tuntemaan niitä ensimmäisiä potkuja, tuntuvat vielä vaan pieninä nykäyksinä kun pikkunen ei jotenkin suostu yhteistyöhön ja viihtyy vaan omissa oloissaan [:D]. Eli ei ole voimiaan näyttäny ku mulle... Mut odottelen kovasti että alkaa urakalla tökkimään et poikakin tuntis, tiedän jo varmaksi että se tulee olemaan sikaiso juttu pojalle :)

Nyt lähetään metsästää niitä makkaroita ja muita grillattavia... nams!
 
Pikainen vastaus Milamariaalle, ennen kuin lähden kaupungille auringonottoon ja sormuskauppoja kiertelemään [;)]:
Mulla on kanssa tullut usein lonkka kipeäksi. Vasemmalta puolelta, samoin kuin sulla. Etenkin jos on koko päivän ollut liikkeellä, seissyt tai kävellyt tai joskus jos olen vaikka nukkunut päivätirsoja soffalla vasemmalla kyljellä, niin kipu tulee. Saattaa alkaa juilia vasta seuraavanakin päivänä. Menee yleensä ohi päivän aikana. Neuvolassa sanottiin, että on normaalia, kun lantio löystyy synnytystä varten. Mutta toooosi tyylikästä vaappua kuin mikäkin ankka, kun lantio on niin kipeä. En tiiä voisko joku tukivyö helpottaa lonkan rasittumista... Ainakin usutan miehen aina hieromaan illalla lonkkaa, jos on tullut päivän aikana kipeäksi. Suosittelen! [:D]
 
Helteitä Pidelly!![:D]

Tulin vain pikaseen pyörähtämään, ja sanomaan MOI!

Illemmalla sitten kommenttia paremmin, kun viitsii hivuttautua sisälle
[:)]
 
Nonniin, sitä vähän niistä kivuista ajattelinkin... Piti tarkistaa kumminkin ;)

Minä olisin halunnut tänään rannalle makoilemaan auringon perään, mutta täällä päin koko päivä ollut aurinkoista-pilvistä-aurinkoista. Kyllä onneksi kerkeää, kesä niin alussa vielä!

Ihana kuunnella Purrin ja muiden kertomuksia siintä, kuinka mies on tuntenut liikkeet [:)]
 
Aurinkoista iltaa mammat!!

Ai että ku oli ihana päivä tänää [:D] Vedettiin puistossa Subway-piknikki ja mansikoita jälkkäriks.. tosin toinen jälkkäri tuli jäätelöstä [:)] Oli niiiiin ihanan iso pehmistötterö ettei haitannu yhtää maksaa 2,5e siitä ilosta [:)] Nyt on saatu taas vähä lisää pohjarusketusta ja huomenna sitten lisää, jos keli jatkuu tällasena [:)] Päätin sit Subin innottamana ostaa patonkia ja täytteet [:D] Njamnjam... Ja sit jos aamulla jaksaisin herätä vähä aiemmin, ni voisin ton vissypullon tunkea pakastimeen tunniks tai pariks, ni ois ainaki kylmää [:)] Hyvin huomas kyllä, ku kotiin tuli, etten oo pitkään aikaan korkkareita käyttänykää.. on päkiät ihan kipeenä [&o] Mut ei se mitään, se pieni masokisti sisälläni ylipuhuu mut kuitenki laittaa samat kengät huomenna jalkaan, tietenkin säävarauksella [;)]
 
Heips!

Olin niin tajuttoman katkipoikki eilen illasta,etten jaksanut näpytellä koneella.Mistäs sitä aloittas, kun on taas tullut juttua niin paljon.

Muistiongelmista tapaturmiin: On niitä ennenkin ollut, just tuo stressin vuoksi, mutta nyt laitan kyllä raskauden piikkiin. Ja se että olen vielä tapaturma-altis jolla on herneen kokoiset aivot[:D] En oikeasti vieläkään ymmärrä mikä älytön kohtaus mulle tuli Perjantai aamulla. Kokeilin siis ihan reippaasti etusormellani, onko mun puuro lämmennyt tarpeeksi.Siinä poikani katsoi huuli pyöreenä, kun mamma naama irvessä tömisteli kohto vesihanaa. Mukavat rakot etusormessa. HittoVie! Poikakin sanoi:"etkö sä äiti yhtään ajatellu,että se on kiehuvaa?" [:-][&o][>:][&:][:D]
Saman käden keskarin tökkäsin sahan terään, josta tirskahti veri. Eilen meinasin jäädä pyörän kanssa auton alle, kunnen tajunnut jarruttaa risteyksessä[8|] Ei hyvänen aika sentään,onko tämä normaalia raskaudessa?![:D]

Hellekesä tulossa, ja johan siittä esimakua saatiin
: Olen juonut kieltämättä n.5litraa vettä päivän aikana,ja nostellut raajojani koholle aina kuin vain olen voinut,silti mun jalat on kuin tönkkösuolatut muikut,turvoksissa nilkoista ja varpaat ei taivu. Itse kuumuus ei ole haitannut, käväsin hakemassa ittelleni hellevaatteita. Muutomat paidat ja legginssit h&m:ltä,ihanat puuvillaset nuo housut ja sitten varrettomia sukkia, helpottaa oloa, kunnei purista turvonneita nillkkoja[;)] Housut on mammakamaa, mutta paidat ihan normeja..

Purri: Raakoja Kananmunia!!Joku pesäpalloilija saattas saada sellaisella voimalla helpostikkin...mutta miks ihmeessä heitellä ihmisten oviin munia?...taidan muuten keitellä aamupalaks :P
Niin ja miten ihmeessä kykenet korkkarit jalassa? [:D]

HaniMami:
Onnea uudesta kodista, voi että pääset sisutelemaan vaavile oman huoneen. Vähän olen kateellinen, kun meillä vauva tulee majailemaan makkarissamme. (tilanpuute) Vaikka nyt kyllä rempataankin makkari uuteen uskoon.ja pääsen vähän laittamaan.[:)]

Tähän Väliin: Tervetuloa Uudet Pulisijat Joukkoomme kaiken kirjavaan [8D]

Millamariaa: Täällä on kanssa tullut joku energian purkaus, koko ajan pitää olla menossa tai tehdä ja touhata jotakin. Olen kyllä ajatellut asian niin,että viimeinen kolmas menee varmana rauhallisemmin, kun ei enään pysty niin paljon liikkumaan.[;)]
meijän napero kun on ilmeisesti päättänyt, että mamman lantiossa on mukavin köllöttely paikka. Eli aivan alhaalla melskataan. Pitemmät kävelyretket ei ole enään kovinkaan nautinnollisia.

Liikkeistä: Kyllä sitä liikuttuu itsekkin kun näkee ison miehen silmissä sen pilkkeen/tuikkeen, kun vaavi oikein melskaa, ja isin kättä pommittaa[:)] Ihan näkyy jo päällepäinkin, pienenpieninä muhkuina[;)] *huokailua*

Jäätelöä on tullut syötyä urakalla,tosin ei se ole kovinkaan nautinnollista ollut, kun kauhialla kiireellä joutunut ahmimaan, ennen kuin sulaa...

Sain eilen "sisäpiiritietoa"[:-][:-][:-], mun äippäpaketti on postissa [:D] Nyt mun pitäs saada autoileva kamu tai riski ukko lainaan, joka tulis ja kantais sen tuosta 500 metrin päästä. Koska pyörän tarikalla sitä EN saisi tuotua [;)] (enkä kyllä uskalla, kun olen riskialtis tapaturmille)[:D][:D]

Toivottavasti en unhotanut ketään...Joka tapauksessa Kaikille Oikein Ihanaa Sunnuntain Jatketta!!


 
Hip hei,
Tänään pitäis lentokentälle suunnata ja reissuun lähteä [:)] Ihanaa, tosin ovat Kreikkaan sadetta lupailleet mut ihan sama, on se lämpö siellä kuitenkin niin erilaista mitä täällä. Eikä oo tota pirun siitospölyä. Laitan tähän viel numeron minkä sain apteekista jos haluaa lääkkeistä varmistella käyvätkö ne.
TERATOLOGINEN TIETOPALVELU
avoinna ark. 9-12
09 471 76 500
Tuolta mä sain ainakin tietoa ja helpotusta oloon kun kuulin että näitä allergialääkkeitä mitä mulla on ollutkin saakin syödä. Eli Airiusta huuleen ja nauttimaan kesästä.
Pitänee käydä nuo tavarat pariinkin kertaan läpi mitä pakkaa matkaan kun tuntuu täälläkin tuo muisti vähän pätkivän. Asennettiin tossa loppuviikosta taloon tallentava kamerajärjestelmä ni jospa toi idiootti naapurikin pysyis meijän reissuviikon kurissa. [:D]
Ihanaa tulevaa viikkoa kaikkille ja nauttikaa lämmöstä kun eiköhän se täälläkin jatku..
 
Heips vaan kaikille!
On muuten etelässä kesä jo paaaaljon pidemmällä kuin täällä pohjoosessa. Nyt kun matkusti suomen läpi, niin silmissä suorastaan viherty, mitä etelämmäksi pääsi.

Vaavin liikkeistä: Koko ajan muuttuvat säännöllisemmiksi ja voimakkaammiksi. Mies ei vielä tunne, mutta kun kävin äidillä kylässä, niin hän sanoi tuntevansa pikku potkut. Jos potkuja ei tiettyyn aikaan kuulu, niin sitten huolestun heti.

Ihanaa Sammallammas! Löytyikö sormus?

Äitiysuimapuvuista? Argh.. oon miettinyt ja pohtinut, että millainen uimapuku/bikinit olisi sopivat. Kun bikineissä olo tuntuu tällä hetkellä alastomalta, sellaiset toppimallit taas nousee masun päältä pois, vaikka äitiysmallia oonkin koittanut.. Hankalaa. Apua!

Kiitos kovasti onnitteluista uuden asunnon puolesta. Katajanokalta löytyi meille sopiva kolo. Nopeastihan se asunto tosiaan löytyi, johtunee siitä että oon ärsyttävän periksiantamaton, kun jotakin haluan[:D] Asunto on vähän huono kuntoinen, mutta sitä saa rempata oman mielen mukaan, niin vuokrakin on kohtuullinen ja paikka on kuitenkin sellainen mistä mies on haaveillut (eikä itselläkään mitään sijaintia vastaan oo), joten ei voitu enää vastustaa, vaan päätettiin, että jos arpa suosii asukasvalinnassa meitä, niin sitten otetaan se, vaikka vuokra oli se mitä oltiin ajateltu maksimissaan maksaa ja nyt täytyy repiä kesäkuulle jostakin kahden asunnon vuokra. Kesä taitaa mennä maalaillessa, kun haluaisin maalata melkeen kaikki seinät+ keittiön kaapit. Kylppäri oli remontoitu viime vuonna, onneksi, kun huono kuntoista kylppäriä ei pienellä pintaremontilla taitaisi saada inhimilliseksi. Piti ihan paikan päällä käydä katsomassa sitä asuntoa ja sitten saatiinkin se, vaikka oli siellä muitakin katsojia. Kiitos Maya_L hengityssuojain vinkistä. Sellainen täytyy ehdottomasti hankkia muuttosiivoiluja varten. Nyt odottelen innolla, että pääsen teidän muiden pääkaupunkiseutulaisten kanssa kahveelle+ tapaamiseen. Vieläkös se 3.7 on sovittuna?

Purri: Enmää mitään murretta puhu[:D] Oon Tampereen suunnalta kotoisin, mutta asunut Turun suunnalla ja nyt täällä pohjosemmassa, joten sellainen sekamelska taitaa olla tapa puhua, että ei helpolla ota selvää mihin sijoitun. Sanotaanko, että joka paikasta jotakin väriä on puheeseen tarttunut[&:]

Ihanat ilmat taitaa jatkua!
Mukavaa päivää teille!
Seon moRo!
 
Heissan!

Hanimami, Yritä sit pitää sun sekamelskakieles [:D] Skatta on kyl mukavaa aluetta [:)]

Mitenköhän mä onnistuin saamaan punaseks mun rintakehän, vaikak en missää vaiheessa ees ollu kasvot aurinkoon tänää??? [:-] Tai siis tuntitolkulla ollu [;)]

Mamma_76
helposti mä niillä koroilla vielä kuljen [:)] Eikä mun korot oo ku sen 5-8cm et ei mitää 15cm tappokorkoja [;)] Tosin nyt ku en oo talven jälkee kävelly koroilla, ni viel menee päkiät kipeeks ja tulee rakot jalkoihin, mut ei mulla muuten mitää onglemaa ole.

Kaika http://www.roccaalmare.ee/?setlang=fin  Sieltä löytyy jotain juttuja.. Hintoja ei kyl näy, mut merkkejä voi kattella. Tosin kauppojen omista nettisivuista ei meinaa saada mitää selvää...
 
Heips!!

Päivän palovammat : Rintakehässä siisti neliö, toisessa jalassa viiva (?) oikeapuoli otsaa ja nenänpää. kaunis ku morsian!!!
Vielä ei kirvele, mutta kutittelee jo, Bepanthenii paikat valkoisenaan...[:D][&:][:D]

Oli mammat nastaa taas tavata!!! kelit, seura ja eväät oli mitä parhainta!

Pojalla oli käyny hassusti kun oli käynyt puskapissillä, oli ekaks leikkiny vehkeellään ja suihkinu innoissaan joka paikkaan, sit ykskaks iskä huomas et takapuolesta läsähti pökäle suoraan kalsareille [8D][8D][8D][:D][:D][:D] Nauroin niin kippurassa!!! Poikaakin onneks nauratti eikä hävettäny yhtään.

Mamma_76 Ha! johan olet telonut!!! Toivottavasti tohelointi helpottaa pian [;)][8D] vaikka kyllä sitä täälläkin sählätään ja rukoillaan henkirakkaan puolesta ja turvotus myös tapissaan[:@][:@]! Niin ja Onnittelut paketista, varmaan ihan mahtavaa hypistellä!!!![:)]

Minzkuli Mahtavaa matkaa jos vielä olet langoilla!!!!

haniMami
tervetuloa kaffittelemaan, oikein odotellaan [:D]. Ja pitääkin taas kohta nostaa tapetille toi yhteisrehvi asia...

Olin jo himppasen huolissani kun vauva ollu kokopvän hissukseen, mut taas kylkiröhnö sohvalla sai pikkuisen liikkeelle[:D][:D][:D]

Kuullaan!!!
 
Heh, sormusta ei vielä löytynyt. Käytiin vasta hakemassa esimakua tarjonnasta. Nyt on sormessa semmonen lasten/pääsiäismunasormus, jolla mies kosi. On kätevä, kun saa ite säädettyä kokoa. Ei haittaa, vaikka sormet turpois nakeiksi [:D]

Liikkeistä: Vauva potkii joka päivä ahkerasti, joskus on hiljaisempaa jos on kääntynyt potkimaan selkääni. Mieskin on tuntenut potkut, mikä on kyllä yli-ihanaa. Etenkin iltaisin sängyssä selällään maaten vaavi alkaa potkia paljon. Sitten ohjaan miehen käden oikeaan kohtaan ja odotellaan jännittyneinä. Ite tunnen potkun muljahduksena ja mies tömäyksenä kättään vasten. Ja silloin me aina hihkahdetaan samaan aikaan [:D] Kivaa iltapuuhaa! Voi että kun voisin tämän mahani edes vähäksi aikaa siirtää miehelle, jotta hänkin saisi tuntea liikkeet ja käännähdykset oikein kunnolla!

Muistiongelmat ja hajamielisyys: En ole onneksi aivan niin tapaturma-altis kuin Mamma_76, mutta en kyllä oma ittenikään nyt ole ollut. Yleensä mulla on todella hyvä muisti ja pidän huolta kaikista käytännön asioista järjestelmällisesti. Nyt unohdan, miten kahvia käytetään tai jonkin asian, joka mulle on justiinsa kerrottu. Päivistä ja vähän kuukaudestakin saatan olla sekaisin ja sättään kaikkea ihan outoa ja epätyypillistä. Luennoille olen välillä mennyt ihan väärään aikaan, vaikka kalenterissa aika on lukenut ihan oikein. Höpsö mikä höpsö. Kaikki onneksi pistää hajamielisyyteni raskauden piikkiin [:)][:)][:)]

Minzkulille hyvää reissua ja Hanimamille onnitteluja uuteen kotiin! Meilläkin on kodin etsintä meneillään, ja toivoisin jotain jo löytyvän kohta. Omakotitaloa etsitään Turun läheltä maaseuduilta. Haluisin kovasti päästä suunnittelemaan lastenhuonetta!
 
Täällä uskaltauduttiin pitkästä aikaa pyörän selkään!
Jouduin vielä polkemaan miesten pyörällä, enkä aluksi oikein osannut polkea sen kanssa.. Vielä kun on tota mahaa tullut [:D] Huvittava näky taisin olla.
Kovat potkut tuli alamahaan loppumatkasta. Ei tainnut myllertäjä enää tykätä tai niin ajattelin :--D

Tänään myös pääsin rannalle! Porukkaahan siellä on jo paljon!

Jos nyt menisi Tv:tä tuijottamaan..

Minäkin mietin tänään noita äitiysuikkareita.. Sitten ajattelin etten osta, koska en varmaan tänäkään kesänä uskaltaudu uimaan.. Sellainen vilukissa olen! Ja pärjään topilla ja bikinien alaosalla tai shortseilla hyvin :)
 
Heips pitkästä aikaa täältäkin. Hetkeen en ole ehtinyt palstalle ja vaikka kuinka paljon oli luettavaa :) Meilläkin rakenneultra vihdoin takana ja poikahan sieltä on tulossa kuten vähän aavisteltiinkin :)

Onko muilla ollut vihlontaa alavatsalla ja alapäässä? Täytyykö olla huolissaan, vai onko ihan normaaleja "kasvukipuja"? Itsellä tuollaisia ollut nyt muutaman päivän, välillä levossakin vaikka yleensä kyllä lepääminen helpottaa. Tosin viime päivinä on tullut aika paljon touhuiltua hyvän sään innoittamana, vähään aikaan en ole näin paljon jaksanutkaan. Jospa siis lepo auttaisi näihin tuntemuksiin.

Meilläkin mies on tuntenut vauvan liikkeitä jo vatsan läpi, ja ollut kyllä todella innoissaan niistä :)
 
custos: mulla on ollu tuossa oikealla alavatsassa välillä viiltävää kipuilua, mutta en usko että se on tavallisesta poikkeavaa ja vauveli viihtyy samalla puolella suurimmaksi osaksi. alaselkäkin on juuri oikealta puolelta välillä todella kipeä, mutta se kai tästä notkoselästä johtuu.

onpas ollut aivan mahtavat kelit jo pidemmän aikaa...ihana kun voi ovea pitää auki eikä vielä öttiäiset tuu sisälle häiritsemään. sain tänään jo suihkulähteen puhdistettua, mutta vielä vesi puuttuu. nyt kun vielä pääsis avaamaan grillikauden[:)] sekin on kyllä jo puhdistettu, mutta kaasua pitäis hakea ja kaupassa ei oo hiillosmakkaraa!!!

minzkulille ihanaa lomareissua, toivottavasti meitäkin pohjoiseen jääviä vielä kelit suosii[:)] ja hanimami onnea uuteen kotiin!!! se on mukava päästä laittamaan kotia, täälläkin kauhee kevätsähläys käynnissä[:D]

tervetuloa uudet mammat sekalaiseen seuraamme[8D]
 
Huomenta!

Kysymyksiä heti aamusta: Miten toimitaan kun kuuluu liittoon, ja saa liiton päivärahaa? Millon esim. ilmoitetaan äitiyslomasta?Ilmoitetaanko ihan omaan paikallistoimistoon? Kuluuko nuo liiton päivät äitiysloman/vapaan aikana?

Tänään neuvolaan,ja poika tulee mukaan [:D]
 
Takaisin
Top