TOUKOKUUN TARINAT

CF ei tullu, mut kaikki halukkaat voi laittaa mulle osotteesa osotteeseen lawra@welho.com
Yritän sitten sutviutua noista kutsunnoista iltasella kun perhe-elämä asettuu aloilleen :)
 
Iltaa kaikille [:)]

Hitsit mä oon puhki ja poikki! Onneks huomenna saa nukkua ja perjantaina saa rahaa, että voi viimein ostaa niitä rautatabujaki! Pitää viel lirkutella mieheltä pari kymppiä lisää, että saisin ostettua parit uudet rintaliivit.. nää vanhat alkaa olee jo aivan liian pienet! Joo.. onhan siinä mun ukossa puolensa [;)] Sain sunnuntaina naureskella, kun mies nukku sohvalla päikkäreitä pää mun sylissä.. Päätti toi meiä tyttönen sitten moikata isäänsä ja tosiaan potkas suoraan isäänsä päähän pariin otteesen[:D] Kannustin vaan päässäni et "potkase kovempaa!" Ihan vaa siis siksi, kun en päässy siitä lähtemään minnekään ja ois ollu jano [:)] Mut kyl mies sitte itte mulle ilmotteli myöhemmi, et "mua potkitti päähä ku nukuin"[:D][:D]

Se voi olla tuo ilmaki mikä saa valittamaan ja hermot piukeelle [;)] Ainaki mulla se vaikuttaa hyvin usein niin, ja nyt tosiaan vielä toi alhanen hemppa ja univaje vaikuttaa kahta kauheemmin. En varmana ole menossa töihin seuraavaan 2 päivään, ellei siellä ole joku totaalinen hätätilanne päällä ja puolet kassoista saikulla!

Nyt vaa ärsyttää ku telkkarista ei oikein tule mitää ja on tylsää kutoa tota vauvan peittoa, jos ei oo mitää katteltavaa samaan aikaan[>:]
 
Back in Business...
Täällähän on pulistu niin ahkerasti että hyydyin lukemisessa kun olin ensimmäiset 4 sivua lukenut siitä mihin jäin ennen lomaa.. Joten en nyt sen kummemmin kenellekkään mitään erikseen kommentoi =)

Loma meni mukavasti vaikka täällä Suomessa taisi olla paremmat kelit mitä tuolla Kreikassa. Tosin siitepölyä siellä ei ollut, oli ihana mennä viikko ilman allergialääkkeitä. Nyt sitten oonkin pari päivää aivastellu taas aivojani pihalle.

Laitoin paperit pohjolaan menemään jo pari viikkoa sitten vauvavakuutuksesta, ne tekivät sieltä paremman tarjouksen mitä If vaikka mulla vakuutuksia jo ennestään Ifissä olikin.. Siirsin nekin samalla pohjolaan..

Neuvolasta sain viimekerralla sen raskaustodistuksen ja muut paperit. Pitänee mennä kelassa käymään kun noi on ihan hepreaa.

Tänään tilasin ajan sokerirasitukselle, se on 4.6

Huomaa kyllä että on viikko lomailtu, töissä porukat kasanneet mulle viikon hommia ja nyt oon pari päivää saanu juosta siellä oikein urakalla. Oman yrityksen asiat siihen vielä päälle. Perjantaina olisi siivooja tulossa tekemään kevät-/ suursiivouksen ja niin hassua kun se onkin ressaan siitä että pitäisi siivota vähän valmiiksi. Tai edes saada romuvuoret pois lattioilta. Meillä on sunnuntaina juhlat tulossa. Juhlitaan koko perheen nimipäiviä kun mulla ja ukolla on ne niin lähekkäin ja likalla niitä ei varsinaisesti ole niin juhlitaan kaikki samalla mitalla. Siitä on tullut sellainen tapa pitää ns kesän alottajaiset. Oon vaan lauantaina itse duunissa joten aikaa valmisteluihin ei jää paljoa ja vieraita on tulossa melkein 30. Onneksi äiree lupasi auttaa ja tuoda osan tarjottavista.

Seuraavana viikonloppuna onkin isoäireen 75v synttärit ja taas pitäisi leipomuksia järkkäillä ja katsoa että hommat sujuu.. Jotenkin kummasti nää juhlajärjestely nakit on aina mun heiniä. [:)]

Onneksi vaan muutama viikko töitä ja sitten on taas loma.. jipii.. A-luokan loma.. Lähdetään ukkelin kaa kahdestaan jonnekkin, jo oon haukkana vahtaillu äkkilähtöjä jos jotain kivaa löytyis. Totesin vaan nyt tältä lomalta tullessa että ei kyllä 4 h pidempään jaksa koneessa istua kun jalat on ihan jumissa.

Ugh, olen puhunut [:D]
Ainakin toistaiseksi..
Jos taas pysyis kärrillä että mitä tänne kuuluu
 
Normi loma, heti kun olis aikaa käristellä kuortansa koko viikko niin vaan sataa,
huomiselle isot paineet, pakko paistaa tai mä luovutan!!!
Tilasin anopilta puuterinkin kesäsävyä ja pitäis naama edes saada ruskeaksi...

Minzkuli
tervetuloa takasin [:D][:)] ja oletpas ollut ahkerana heti alkuunsa :) tsemppejä juhliin!!!

Purri mulla kans tissipussi ongelmia, tosi seksikästä kun rinnat tursuu kaikista liiveistä ulos... 
Jos ei olis tuota vatsaa niin olis varmaan kovaa huutoa miesten maailmassa [8D][:D]

Tänään pitäisi ahertaa 20 partyhattua,
taidan ottaa askarteluvehkeet mukaan askartelufriikki ystäväniluokse
ja hyväksi käytän törkeästi hänen intoaan ja taitojaan [;)]

vauva on taas näköjään kääntynyt jalat vatsaanpäin.
Ei eilen ollu meinaan hiljaista hetkeä, toivottavasti se jonkun rytmin ottaa ennen ulostuloaan...[8|]

Tuliko halukkaille kutsut FB ryhmään?
Sielläkin ollaan järkkäämässä pk-seudulle tärskyjä ja ajttelin käydä nekin mammat katsastamassa,
tulkaa muutkin pk-laiset piknikille!!! Lisätiedot löytyy ryhmän eventeistä.
 
HUUOOMENNTA!

Tipahdin vähän keskustelusta..

Naapurissa joku tekee/tilasi pizzaa! Mitkä tuoksut! Alkoi nälättämään. Nuuhnuuh.

Eiliset synttärit menivät hyvin, kummitädin synttärit ovat samana päivänä kuin prinssin La [:)]

Täällä myös ongelmia pursuilevien tissien kanssa! [:D] Voisi ehkäpä jo tänään käydä ostamassa parit uudet liivit.. Kohta tulee taas hellettä, eikä ole varmaan kovinkaan nättiä, jos tissit hyppivät nänneineen kaula-aukosta ulos [;)][:D]
Taitaa tulla bikinienkin yläosan osto kuukauden-parin sisällä.

Hmm, pitäisiköhän minunkin pyytää kutsua tuohon fb-ryhmään..

Mies muuttaa parin päivän päästä pois, sitten onkin taas vähän lappurumbaa jne.. Pelottaa jo valmiiksi millainen yksinäisyys valtaa ensimmäisinä päivinä. Kaikki kaveritkin asuvat kaukana.. Njooh, kai tämä sitten vaan kuntoilee ja kuntoilee, kun ei niitä hemmetin töitäkään saa mistään! :p

Pojanäiti: On kyllä harmillista, kun lomapäivät menevät aina noin! Tai vapaat, huoh [>:] Murr.

Nyt vähän venyttelyä ja pyörällä uimahalliin!
 
En ole tässä käynyt lueskelemassa ja vastailemassa vähään aikaan. On vähän stressiä ollut ja surua, kun miehen kanssa päätettiin (tai minä päätin) pitää pientä taukoa. Etsin itselleni uuden asunnon ja muutto on tänään...
Ukko taas päätti ottaa pientä omaa lomaa ja se ryyppääminen oli ihan järkyttävää, jälleen kerran.
Minä keskellä yötä jouduin ajamaan 60km sairaalaan katsomaan miestäni, kun sain puhelun, että tämä oli lyönyt päänsä niin pahasti humalassa, että oli saanut aivotärähdyksen ja oli seurannassa, ettei tule aivoverenvuotoa. tikit sai päähänsä ja aamulla hänet hain mukaani mutta hän halusikin jäädä kuopioon ryyppäämään.. sanoin että onkohan ihan fiksua kun olet just kotiutunu sairaalasta ja hirveän aurinkoinen päivä ja muuta että menettää tajunsa vielä ja muuta.. "vittu ihan sama" oli vastaus. no, minäpä jätin sen sitten ja lähdin itse taas kotiin huolesta kankeana ajelemaan, koko matkan itkin ja huusin autossa, miks helvetissä voi joku olla noin idiootti????
siinäpä kysymys. no ukkopa se oli sen pari päivää taas siellä jossakin, minulle ei paljon ilmotellut ja siinä ajassa etsin itselleni sen asunnon. neukussa verenpaineet hyvin koholla, stressistä riippuen. silloin päätin, että nyt on vauvani ja minun terveys pääasia!! ja jos ukko ei älyä edes itsestään huolta pitää nii kuinka hän voi toimia perheen isänä???

no tänään on muutto ja eilen mies itki etten lähtisi.. sanoin että olen päätökseni tehnyt ja päätöksessäni pysyn nyt niin kauan kun itsestäni sille tuntuu. hän on nyt älynnyt, että juominen on hälle ongelma ja pyysi anteeksi kaikkea aiheuttamaansa pahaa ja kokeili mahaa että tuntisiko liikkeitä. kyllä tunsi ja hyvin kovasti potkikin, siitäpä iloitsikin niin kauan kunnes sanoin että ei se hyvä merkki ole että se noin meuhkaa.. sanoi neuvolassa. mun tunteet välittyy samantien vauvaan.
sanoin hälle, että ajattelen nyt vain itseäni ja tulevaa vauvaamme, enkä jaksa olla hätäilemässä aikuisen miehen perään enää hetkeäkään, ja voi näyttää mulle miten on juomatta, siihen luultavasti menee kauan, ainakin puoli vuotta vähintään ennenkuin kotiin suostun takaisin muuttamaan. en usko enää sanoihin, pelkästään tekoihin ja hän on nyt sanojensa mukaan älynnyt... mutta odotellaan.

toivon sitä koko sydämestäni, että hän älyää mikä on meille kaikille parhaaksi. olen sanonu että jos hän päättää rueta täysin raittiiksi niin olen myös itse valmis siihen! mulle ei koskaan viina ole ollut ongelma, mutta ei myöskään mikään välttämättömyys ja olen täysin valmis siihen, etten ikinä enää ottaisi yhtäkään siideriä. niin tärkeitä vauva ja mieheni minulle ovat!

Anteeks pelkästään tämä omien ongelmien valitus, mut en sit tän päivän jälkeen enää hyvin usein varmaan koneella käy kun ei omaa ole ainakaan vielä, että älkää ihmetelkö jos minusta ei kuulu.. vauva kuitenkin voi hyvin nyt =)<3
 
H1978, hyvä että lähdit ainakin siksi aikaa, että näet miten mies alkaa käyttäytyä! Ei tuollainen meno olisi hyväksi vauvalle ja tuskin kovin mukavaakaan sinulle!
Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ja mies hakisi jotakin apua ongelmaansa..
Jaksamisia sinulle ja hyvä, että vauvasi voi hyvin :) <3
Ja saa ja pitää valittaakin kun on oikeasti valitettavaa!
 
HUH HUH, onpas sitä vastoinkäymistä ja muutosta kerrakseen H1987 ja Milamariaalla.

Milamariaalle paljon tsemppiä tulevaan- ja urheilu on loistava vaihtoehto, kun tekemätön olo alkaa vaivaamaan.
Yksinäisyyden tunne on varmaankin kovin yksilöllinen- toiset ahdistuvat tunnissa ja toisille riittää puhelu kaverille kerran viikossa. Josko siellä paikkakunnallasi olisi perhekerhoja tms., missä käydä ja on mahdollista löytää uusia tuttavuuksia? Minulle päiväkirjan kirjoittaminen on kamalan terapeuttista- se on mun henkireikä.
Ja ollaanhan me täällä virtuaalisesti sua tukemassa[:D][:D][:D]!!

H1987: Onnittelut varmasti elämäsi järkevimmästä päätöksestä.
Lapsesi on onnekas, kun on saanut vastuuntuntoisen ja viisaan äidin itselleen!
Kaikkea hyvää jatkossa ja tulehan nyt aina mahdollisuuksien mukaan kertomaan kuulumisia!

Eipä tässä nyt oikein tiedä mitä sanoa; aina isojen muutosten edessä /ja vastoinkäymisistä kuullessaan, menee hetkeksi hiljaiseksi..
Ihan normi meno täällä- paivän treenit kuntoiltu ja nyt päiväunet olis paikallaan...
Sitten tarhalle itkemään, kun on molemmilla pojilla vika päivä siellä..huomenna olis vaan juhlat ja sitten alkaa poikienkin loma-aika!

Sateista päivän jatkoa itse kullekkin!
 
Hei vaan!

Tulipa käytyä vanhemmilla... enkä sit tietenkään muistanu viedä mennessäni sitä mitä piti, mut eipä se kuulemma haitannut [:D] Äitihä luuli heti, ku kerroin sokerirasituksesta, että mulla on hirveesti tullu painoa, ku maha on "yhtäkkiä" pullahtanu tohon eteen [:D] Sain sitte korjata sitä luuloa... Sain sitten myös tummemmat verhot makkariin, että sit kun ne helteet taas joskus alkaa, niin ei ensimmäisenä tartte herätä siihen, että on liian valosaa.. tai siis enhän minä herää, mut toi mies herää. Onneks äidillä oli kangasta, niin ei menny siihenkään rahaa [;)] Pääsin ihailemaan vaunujaki!! Käytii kattomassa, kun äiti oli Hobby Hallissa nähny muutamat vaunut, et minkälaisia ovat ja pakko sanoa, et ihastuin kyl ABC -merkkisiin yhdistelmiin [:)] Mut toki me käydää vielä muuallaki kattelemassa, josko löytäisin jotkut toiset vai mentäiskö noilla [;)]

Onnea elämänmuutoksiin Milamariaa ja H1987! Varmasti vaikeaa aluksi, mutta toivon kovasti, että ajan myötä kummallakin helpottaa! Parempihan se on olla itsekseen kuin huonossa suhteessa, oli syynä sairaus tai alkoholi. Ja tiiän kyllä, että alkoholismikin on sairaus, mutta musta se on pikmminkin itseaiheutettu eikä sellainen mikä on jo valmiiksi ihmisessä. 

PojanÄiti, joo mun mies jo oliki et "toivottavasti sun rinnat ei sitten pienene, kun et enää imetä". Ihan kun mulla olis ennenkää mitkää A-kupit ollu...

Nam nam.. kahvia keitin, hyvää on [:)] En oo siis varmaan kahteen viikkoon juonu kupillistakaan, kun on hölmöä keittää vaan itselleen, mutta nyt teki vaan nii mieli!! Eikä yks kuppi mitää haittaa[;)] Ostin myös kokonaisen vesimelonin! 4kg sitä herkkua!!! Namii!! Mutta nyt voisin palata ton vauvanpeiton pariin [:)]
 
Heippa pitkästä aikaa!!

Käyn joka päivä lueskelemassa täällä että mitä teille kuuluu, mutta en oo sit saanu aikaseks kirjoteltuu ite...

Raskaus on siinä vaiheessa että alkaa tuo maha kasvaa niin kovasti ettei ite meinaa pysyä perässä ja se myös painaa jonkun verran ettei oikeen liikkeellelähdötkään suju nopsaan..

H1987 , kovasti voimia sinulle!! Vaikea päätös mutta hienoa että olit rohkea ja uskalsit lähteä. Tästä ei voi muuta kun asiat vaan parantua enää : Voitte ehkä tulevaisuudessa palata yhteen ja kasvattaa yhdessä lastanne!! Voimahali sinne!!

Bikini ostoksille joudun minäkin kun on nämä minunki tisuni kasvanee  "kivasti" ettei kehtaa kyllä liian pienissä edes yksin uida :) (Onneks bikinit ei muutenkaan maksa paljoa ni raaskii nyt ostaa, vaikka ei sitten välttämättä ens kesänä olis käyttöä niille.)

Sokerirasituksessa kävin eilen ja oli ihan miellyttävä kokemus. Luulin että siinä on ihan kauheeta litkua juotavana mutta se olikin ihan hyvää, semmosta vadelman makusta. Nam! Eli kyllä mulle sokeri maistuu... [;)]
Että ei sitten muiden tarvii valmiiks inhostua siitä testistä että ihan kivuton oli...

Innolla odotan "oikeeta" kesää joka mulla alkaa 10.7 kun pääsen lomille. Mulla on nyt tällä hetkellä niin tyhmä työ että ihan kenkuttaa lähtee aamuisin ja stressaan hirveesti siitä mutta pakko on jossain vähän aikaa kituutella että saa vähän rahaa.. Vois sitä kyllä jossain vaiheessa olla saikulla ku vituttaa, mut eipä se työ mihinkään katoa vaikka muutaman päivän viettäs kotona, mälsää!!

Niin päätin alottaa sen äitiysloman kk aikasemmin koska laiskottaa ja on mahdollisuus lomailla sitten miehen kanssa samaan aikaan :)

Joo tosiaan omat pienet arki-vastoinkäymiset on ihan tyhmiä muiden isojen ongelmien rinnalla... Itkin ihan kauheesti kun en saanutkaan tilaamiani vihreitä vaunuja koska se väri oli loppu!! Ja kaikki muut on ihan kauheita mutta silti tilasin vaunut toisella värillä ja nyt vaan asennoidun siihen että ne on kauneimmat.

Oon vähän tämmönen omienjuttujenhöpöttäjä mutta toivon kaikille kuitenkin kivoja raskaushetkiä!!Ja ihania potkuja, siis vauvan potkuja [:D]

Minä toivottelen kaikille oikein mukavia kevätjuhlia!! ja muita kemuja joita meinaatte pitää!!
 
Täällä taitaa muillakin olla muuttopuuhat edessä..

Ite muutan viikonloppuna. Erottiin siis miehen kans jo n. pari kuukautta sitten, mutta en oo sitä viittiny huudella tuolla turuilla ja toreilla. Pikkuhiljaa alkaa elämä maistumaan ja ehkä tästä raskaudestakin alkaa nauttimaan. Alotankin kaiken ihan puhtaalta pöydältä.. uusi koti, uusi työ. Pojan isä kyllä aikoo olla aktiivisesti mukana meidän elämässä, mutta suoraan sanottuna en usko sitä ennen kun nään.

Hirmunen vaununostokuume pukkaa päälle. Löysin tänään kivat emmaljungat, vm. 2006. :) Oon kyl kans katellu ABC:n pramy luxeja, vaimitkänenytoli. Kattoo nyt mihkä sitä päätyy. :)
 
Omaa napaa, omaa napaa: Minun napa pullahtaa kohta jo ulos ;D Tänään katselin uimahallin pukuhuoneessa vatsaani ja tuli sellainen epätodellinen jännä fiilis.. Aina välillä kun oikeasti saattaa unohtaa koko raskauden (vaikka se nyt varmasti alitajunnassa jatkuvasti on) [:D] Ja kun ei edes tunnu "raskaalta", kun on päässyt alkuväsymyksestä ja muusta eroon.

Ja elämänmuutoksista & mullistuksista: kyllähän täällä selvitään!
 
Tsemppiä kaikille muuttojen ja elämän muutosten keskellä!

Pukkaa kiirus ja stressi päälle tuon muuton suhteen täälläkin, että taitaa jäädä nyt kirjoittelu vähemmälle.

Tänään oli miehen eka kontrolli aivokasvainleikkauksen jälkeen ja tulos oli, että aivoissa näkyy arpi, mutta kasvainkudosta tai muuta ei ole nähtävissä, että toistaiseksi voidaan huokaista helpotuksesta miehen sairauden suhteen. Onneksi. Vieläkin jotenkin hassu olo, eikä ymmärrä, että stressi sen suhteen on toistaiseksi ohi ja voidaan todella nauttia kesästä ja vaavin syntymästä.

Huomenna täytyykin mennä sitten työkkäriin ilmoittautuun ja saan neuvolasta raskaustodistuksen kelaa varten, niin voi hakea äippäpaukkausen ja anoa äitiyspäivärahaa, vielä kun keksisi milloin sen haluaa aloittaa. Sitten alkaakin pakkailuissa loppusuora ja pitää vielä siivoilla täällä vanhassa kämpässä ja maanantaina lähden ajeleen pikkuhiljaa kohti Helsinkiä. Päätin, että en vielä pysty stressailemaan ruokavaliosta, kun tää muutto sotkee totaalisesti normaalin arkirytmin, että sitten uudessa asunnossa, uudet ruokakuviot ja muutkin kuviot.

Toivottelen mammoille mukavaa toukokuun viimeistä viikonloppua! Kuulemisiin taas kesäkuussa!
 
Huomenta!

Voimia muuttoihin ja elämän muutoksiin täältäkin.

OmaNapa:Mies se huomasi eilen vasta,että:"sullahan on napakolo kadonnu" [:D]
Ja Dääm!!! ne paremman kiessit oli sitten mennyt [>:] Mutta tänään mennään iltapäivällä katsastamaan ne toiset, ja niissä ei ollutkaan ilmakumit vaan ihan tavikset [;)]
I Like!

Tänään lähdetään kierteleen kirppuja, josko löytäisin pinnasängyn suojan. En millään raaskis 40-50e laittaa siihen, ja nyt tällä hetkellä ei ole inspiraatiota ompelukoneen kanssa tehtailla. Vaikka sais edullisesti, ja ihan mieleisellään kuosilla.
Eilen kiroilin, miks ihmeessä sitten kun löytys edullisesti, kuosi on vaaleanpunainen tai sininen[:@]
Isomummi kun olisi ostanut meille sen reunuksen, mutta edelleen ei paljastuksia väreillä[:D]

Pinnan pärähtämisestä
: Ja välillä on sellanen *sensuuri* irti meillä,että oksat pois. Kuumilla ilmoilla oikein räiskyy, kun muutenkin paskamainen olo [;)][>:]

Toivottelen Hyvää Viikonloppua Kaikille, ja toivottavasti se Arskakin paistelis kaikkien risukasoihin [:D][8D]
 
Huomenia!

Selkä on valmiiksi kipeänä ja vatsaakin kivistää, ja tiätty toDo lista on pitempi kuin... no joku. Enpä olis kerennytkään aurinkoraitoja metästämään vaikka oliskin paistanut...

Poika täytti tänään neljä[:D][:D][:D]. Sai aamupalaksi (laulunkera) lempi keksejään, teetä ja pikkupaketin :) tarhassa saapi sitten puuroa. Sielläkin sillä on viimeinen päivä ja loma alkaa ja käytiin aamusta halailemassa tätit, haikeena rutistelin niitä ja annoin puskat ja suklaata. Sitten kun poika taas jatkaa tarhassa nin menee eri ryhmään...[:(]
Mummo hakee pojan illalla tarhasta ja he viettävät kaksin synttäreitä, kun hän ei pääse osallistumaan sunnuntain kekkereille.

Niin ja jottei jännitys pääsisi juhlien suhteen hiipumaan niin poika alkoi yskimään eilen... Eli jännätään nyt sankarin kuntoa...[&:][:@]

H1987, milamariaa ja CF Vaikka ero ei aina olekaan iloinen asia niin silti toivotan teille mahtavaa uuden elämän alkua!!! Nauttikaa pienistä hetkistä ja pitäkää häntä korkealla[:D]

Purri voi mies rukkaa, sitten kun imetys on ohi niin se voi kouria enään tyhjiä taskuja, mitkä ennen oli jotain mitä kutsuttiin tisseiks[;)]... hyvästi omenat, tervetuloa joulusukat!!![8D][;)]

Hanimami Koitahan nautiskellakin välillä siellä muuton keskellä :)

mamma_76 hyvää viikoloppua sinnekin!!!

kaika
Tsemppejä sinne kaiken normaliuden keskelle [:D][8D]!!


Laitan nyt kynän sauhuamaan ja suunnittelen päiväni kunnolla, selkäkään kun ei vielä kanna kunnolla, eikse hyvin suunniteltu ole puoliks tehty :)
 
Milamariaa ja H1987: Voimia teille kovasti! Varmasti olette tehneet oikeat päätökset! Muutosvaihe on varmasti kaikista raskain, mutta kun tilanne siitä tasoittuu niin varmasti mielikin alkaa rauhoittumaan! Oikeasti voimia teille niin kovasti!!

Aivan kuten Kaika kirjoitti, menee itse vähän sanattomaksi tällaisia asioita lueskellessa. Välillä sitä itse mukamas painii isojen ongelmien kanssa, vaikka ne ovat tosielämän ongelmiin verrattuna aivan mitättömiä.

Jänö: Kiva kuulla, että se litku mitä sokerirasituksessa joutuu juomaan, ei välttämättä olekaan niin pahaa. Minua kun meinaa jo valmiiksi yökkyyttää kun ajattelenkin, miten pahaa se voisi olla. Minun ei ole vielä edes käsketty varaamaan aikaa testiin, mutta ehkä neuvolassa tiistaina kuulen asiasta lisää.

ChildishFear: Sinullakin on ollut suurta muutosta elämässä... Onneksi tilanne näyttää jo valoisammalta! Tsemppiä myös sinulle!

Milamariaa: Itsellä on joskus aivan samanlainen olo, että aivan unohtaa hetkeski olevansa raskaana (mikä on ihmeellistä kun olevinaan sitä ajattelee kokoajan). Välillä tulee sellainen aivan kuin omasta vartalosta ulkopuolinen olo, että oho, olen muuten raskaana. Ja nyt varsinkin kun olen vihdoin voinut paremmin, niin ei kokoajan ole fyysisiä tuntemuksia/muutoksia.

Kyllä tämä silti konkreettisemmaksi muuttuu koko ajan mahan kasvaessa. On se jo aikamoinen pömppis. Ja täällä vihdoin tuntuu ne liikkeetkin joka päivä. Ne ei muuten tunnu mitenkään kauhean kivoilta, vaan vähän ilkeiltä. Sellaista inhottavaa muljuilua, kun jäbä ilmeisesti tekee kuperkeikkaa... [&:][:D]

HaniMami: Ihania uutisia miehestäsi! Kuinka mahtavaa, että kaikki on hyvin, ONNEA!!!

Minä ostin pinnasängyn suojan. Oli kyllä aika kallis, kun maksoi 42€, mutta en voinut vastustaa. Kaiken lisäksi se oli sellainen neutraali ja muutenkin minun tyylinen, joten en voinut jättää väliin. Siinä ei ole siis mitään kukkia/nalleja/tai muuta lapselle mukavia kuvia, vaan ainoastaan harmaita ja mustia ympyräkuvioita... No eihän se vauva vielä mitään kuvista ymmärräkään.

Huomenna lähdemme katsastamaan taas kunnolla vaunuvalikoimaa, kivaa! Meillä on isovanhemmat lupautuneet sponsoroimaan vaunuja, joten luultavasti ostamme Emmaljungat tai Briot. Saa nähdä tuleeko vielä huomenna kauppoja!
 
Taas olen täällä heti aamusta [:D]

Tosi paljon onnea Hanimamille hyvistä uutisista! Nyt nauttimaan täysillä [:)] Ihanaa!

Muut taistelevat vielä vaunuostosten kanssa.. Minä kelpuutin mustat Emmaljungat vaikka olisi ollut kiva saada jotkut vaaleanvihreät.. Mutta eipä mene nopeasti likaiseksi! Katselin tuossa yksi päivä Seppälässä, kun oli jollakin Emmaljungat sellaisella valkoisella nahkakopalla ja sellaiset olisi kyllä kivat tyttövauvalle, mutta ehkä minun makuuni liian hienot [:D]

Pojanäiti: Toivottovasti ei tule poika kipeäksi!

*napa*: Täällä myös aika ristiriitaisin tuntein noita liikkeitä tunnustellaan.. Välillä kun alkaa kunnon möyrytys niin meinaa ihan mahassa alkaa kiertämään ja joutuu mennä vessaan :-D Mutta on ne liikkeet silti ihania, etenkin kun aamulla avaa silmät niin äijjjäkin lähtee heti liikkeelle. Se on jotenkin aaaww [:)]

Viikonloppuja kaikille![:)]
 
TGIF!

Nyt on poika valmistunut eskarista ja toinen viskarista[:D][:D]
Kävin itkemässä tarhalla ja pojat lähtivätkin sieltä sitten isänsä luo viikonlopuksi.
Elikkä saan ton mieheni koko viikonlopuksi itselleni- josko koettaisi olla kiukuttelematta (siis minä..).
Ens viikon mies onkin lähes kokonaan työmatkalla, joten me saadaan poikain kanssa lomailla rauhassa- TULISIPA HELTEET JO TAKAS!
Lupauduin sitten lähtemään pohjanmaalle kahden viikon päästä viikonloppuna...isoanoppi ja anoppi haluaa kuulemma niiiiin nähdä mua l. mun vatsaa.

Voi teitä ahkeria, vaunut jo hakusessa ja kaikkee pinnissydeemiä jo laitetaan! Koskahan mulle tulee toi into?
Mulla nyt vaan kiinnostaa suunnitella yläkerran remonttia, että mihin me laitetaan yksi makkari lisää...täytynnee kaivaa arkkitehdin piirustukset ja alkaa suunnittelemaan...

Nyt mullakin on jotain vali-vali-osastoon; mä olen saanut närästyksen kaveriksi[:'(]

Kaikille teille loistavaa viikonloppua ja nautitaanhan elostamme!
 
Paaaaljon taas tullut uutta tekstiä... mennyt koko aamu lukiessa [:D]

Täällä voiskennellaan hyvin ja vauva potkii ja liikkuu yhä päivittäin. Taitaa olla vielä tilaa vedellä kupperiskeikkojakin... Semmosta aattelin teiltä muilta udella, kun en ole ainakaan ole huomannut sen nousseen puheeksi vielä, että onko suonenvetoja tullut? Kun mulla on nyt lähes joka yö vetänyt pohkeesta suonta niin prkleesti, että voihkin ja ulvon kyyneleet silmissä. Olen yrittänyt juoda päivisin vichyä, muttei sekään ole kauheasti auttanut. Onko kellään jotain kikkakolmosia tai kotikonsteja?

PojanÄiti: Synttärionnittelut pojalle! Niin ne kasvaa ja vuodet vierii...

Ja nyt peukut pystyyn, että saadaan aurinkoa viikonlopuksi (vaikka kärvistelenkin kuumuudesta alta aikayksilön...)! [;)]
 
onko suonenvetoja tullut?


Juu- edellisissä todella voimakkaita, nyt onneksi vielä vähäisiä..

Sanovat, että lisämagnesium auttaa..kokeiltu 6 vuotta sitten ja en muista auttoiko [:D]

Ja tarkista toki ennen nappien popsimista, onko tähänkin tullut joku kielto..tuntuu, että nykyään kaikki on kielletty raskaana olevilta[8|].

Mutta sympatiat sun puolella- suonenveto on äärimmäisen kivulias ja piinava oire[:'(][:'(][:'(]
 
Takaisin
Top