Aurinkoista vapunpäivää kaikille!
Tänään on herätty toukokuuhun iloisin mielin, vaikka kipuileva polvi valvotti yön ("googlelääkäri" kertoi minulle että se on varmasti nivelrikkoa). :P
Tänään pääsee juhlimaan kavereiden avioliittoa ja ennenkaikkea laittamaan päällensä tämän mammamasun päälle menevän, työllä ja tuskalla etsityn, koltun. Nautin suuresti siitä, että näkee ystäviä ja saa tälläytyä nätiksi (kun yleensä mikään ei enää näytä kivalta päällä ja muutenkin on jotenkin valaiseminen olo). :)
Ja toukokuu! Sehän on melkein jo kesä!
Ainakin täällä kaakossa on jo kohtalaisen lämmintä päivisin ja arskakin paistaa ihanasti. :)
Tänään on herätty toukokuuhun iloisin mielin, vaikka kipuileva polvi valvotti yön ("googlelääkäri" kertoi minulle että se on varmasti nivelrikkoa). :P
Tänään pääsee juhlimaan kavereiden avioliittoa ja ennenkaikkea laittamaan päällensä tämän mammamasun päälle menevän, työllä ja tuskalla etsityn, koltun. Nautin suuresti siitä, että näkee ystäviä ja saa tälläytyä nätiksi (kun yleensä mikään ei enää näytä kivalta päällä ja muutenkin on jotenkin valaiseminen olo). :)
Ja toukokuu! Sehän on melkein jo kesä!
Ainakin täällä kaakossa on jo kohtalaisen lämmintä päivisin ja arskakin paistaa ihanasti. :)
Kaikkihan me synnytetään heinäkuussa eiks jee??
Jos kaipaat vinkkejä ajantappoon niin suosittelen sellaista visailusivustoa kuin
neljäs kerta toden sanoi, kolmen aikaisemman ukon kosiessa oli alkanut vain ahdistamaan ja seurasi jäätävä hiljaisuus. Eka tapaus tyrkytti eksänsä kihlasormusta(??!!), toinen kosi kännissä ja teki muutenkin kaikkea liikaa alkon voimalla, kolmas oli vain mekaanisesti päättänyt että mennään kihloihin sitte tuolloin ja tuolloin - juu ei menty. Olihan noissa jutuissa tietty isommat asiat jo vinksallaan mutta vasta nyt kaikki tuntuu miehessä olevan kohdillaan.
Minä kävin siellä paino arviossa ja hivenen olo oli jännittynyt edellisen kohtelun jäljiltä mutta kun istuin siihen ilmoitttautumis koppiin sanoin ihan suoraan että en samalle lääkärille mene koska tämä on viimeinen raskauteni ja olen ansainnut että loppuajan kohtelu oli mukavaa. Joten sain eri lääkärin ja käynti olikin aivan ihana, Poika kasvaa isompana kyllä paino arvio nyt 1200g eli oli 2,5viikossa kasvanut n500g mutta lääkäri epäili LA:n olevan 8 päivää edenpänä. Samalla reissulla sain selville mitä oli tapahtunut aikaisemmassa synnytyksessä kun lapsi melkein kuoli, joten jännitystä on nyt vähän vähemmän. Onnimanni on reipas ja liikkuvainen mutta vkolla 32 otetaan Ebola kokeet ja tutkitaan että happea on riittävästi ja näillä näkymin viim vkolla 36 olisi sitten h-hetki käsillä :)