Toukokuun törinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
31+3 ja kevättakki ei mee enää kiinni.. Meni se vielä pari viikkoa sitten. Onko muut huomanneet näillä viikoilla että maha olisi huomattavasti kasvanut yhtäkkiä?

Ainakin arpien määrä lisääntyy sitä tahtia, että jonkinlainen kasvuspurtti on vissiin käynnissä.

On kyllä maha huomattavasti kasvanu, itsehän näen itseni peilistä edelleen hoikkana mutta vaatteet kertoo muuta tarinaa. :woot: Onneks mulla sattuu olemaan yks tuollanen takki jossa on kiristettävä tai tässä tapauksessa löysytettävä vyötärö niin se toivottavasti menee vielä nää kylmimmät ilmat.

Porukoilla oon ja valkkasin tuossa just noista vauvanvaatteista sellasen keskikokoisen ikean kassillisen vaatteita. Osa oli ihan pakko ottaa ja osa oli siinä rajoilla että käytänkö mutta otin silti. Aika raakaa seulontaa kuitenkin kun aika pieniä nuo tuossa oli ja itelläkin on kuitenkin jemmassa jo niitä. Kyllä me noilla jo alkuun päästään :D parit selkeesti tyttö tai poikavaatteet oli pakko ottaa kun ne oli niin söpöjä. En enää tiiä kumpaa toivon enempi ;)

Mä jotenki kokoajan kuvittelen et en mä mikään iso oo, mut sit mies ja kaverit sanoo et kyllähän susta nyt näkee kauas et raskaana oot. Ei kait sitä sit ite huomaa kun pikkuhiljaa kasvaa ja itsensä kokoajan kantaa. Paitsi tietty vaatteista :wink

Pakko oli käydä kurkkimassa touko- ja kesäkuisten synnytysjuttuja, ja voi että, kesäkuisillakin on jo ensimmäiset syntyneet. Eipä mee enää kauaa kun alkaa meidänkin mammat saamaan vauvoja, hui että.. :) ja nyt kun aletaan varsin turvallisilla vesillä olemaan, mulle tänään lääkäri sanoi et kun 10pv vielää pysyttelee masussa niin sit saa syntyä jos on syntyäkseen, sit ei yritetä enää pysäytellä. Eli siis rv34 lähtien.

Miekii oon lukenu touko- ja kesäkuisista synnytyshommia :P

Mä en yhtään pidä mun ulkomuodosta tällä hetkellä. En taivu mihinkään. Mun rakastamani liikunta on nollassa. Liikunnalla on suuri merkitys mun elämässä. Edes uiminen ei tunnu hyvältä. Näytän muutenkin omasta mielestä suohirviöltä.

Meillä mies tuijottaa mun vaatteidenvaihtoa ja nauraa kun näyttää niin vaikealta ja oon kuulemma niin hassun näkönen. Nyt tiiän miltä meän hieman pulskasta kissasta tuntuu ku mies on aiemmin sille vain hohotellut. Toteaa aina pitävänsä pyöreitä elukoita kauhean söpöinä, ehkä musta on tullu sille nyt joku lehmä.. Imetyspuheetki vaihtuu aina lypsyhommien vertailuun. Ei siinä, lehmät on hienoja eläimiä, ja kiva ku on hyvä syy välillä mottasta äijääki :D

Plääh, ukko on tänää ollu nielurisaleikkauksessa ja sen saa hakee kotiin iltapäivästä. No se tietenki tarkoittaa että mie saan tehä enemmän kotihommia, eikä siin mitää mut ku yöt nukkuu huonosti ni kiinnostaa ihan yhtä paljo ku kilo sitä kuuluisaa pas***. No pakko kuitenkii yrittää näil vapailla siivoilla. Tulee se perheohjaajaki vai mikä lie ens viikol ja vissii muita vieraita.
Koirakii aiheuttaa miulle ressii ku hänel on todettu joulun se diabetes ja oletin et asiat on kunnos ku sokerit ollu suht iisit insuliinin kanssa mutta mutta viime viikol huomasin et sille onkin kehittyny kaihi (varmistu tänää eläinlääkäris). Noh, ei se oikein kunnolla näköjää näe, jotenki kumminki ihan yht äkkiä meni lähinäkö huonoks. Ja toisesta tulee varmaan ihan sokea, vaikka se ei koirille olekaa nii iso asia ku ihmisille ni harmittaahan se.

Meillä kans ukko nauraa mulle ku en meinaa sohvalta päästä ylös tai saa housuja jalkaan.. onneks en oo ollu kauheen herkkä nyt, muuten oisin tirvassu pari kertaa ku sanonu kuinka valtava olen :D

Taitaa olla pakko lähteä käydä naisten klinikalla.
Sattuu tohon vatsaan aikalailla jälleen kerran. Jonkin verran suppareita... Viikkoja vasta 32 ei vielä toinen niin pieni.

Plääh, ukko on tänää ollu nielurisaleikkauksessa ja sen saa hakee kotiin iltapäivästä. No se tietenki tarkoittaa että mie saan tehä enemmän kotihommia, eikä siin mitää mut ku yöt nukkuu huonosti ni kiinnostaa ihan yhtä paljo ku kilo sitä kuuluisaa pas***. No pakko kuitenkii yrittää näil vapailla siivoilla. Tulee se perheohjaajaki vai mikä lie ens viikol ja vissii muita vieraita.
Koirakii aiheuttaa miulle ressii ku hänel on todettu joulun se diabetes ja oletin et asiat on kunnos ku sokerit ollu suht iisit insuliinin kanssa mutta mutta viime viikol huomasin et sille onkin kehittyny kaihi (varmistu tänää eläinlääkäris). Noh, ei se oikein kunnolla näköjää näe, jotenki kumminki ihan yht äkkiä meni lähinäkö huonoks. Ja toisesta tulee varmaan ihan sokea, vaikka se ei koirille olekaa nii iso asia ku ihmisille ni harmittaahan se.
Muista antaa armoo ton leikkauksen suhteen. Mun mies leikattiin viime syksynä noiden isojen vuoksi oli lähes 2 kk tosi kipeä eka kuukausi pahin. Mulla silloin raskauden eka kolmannes menossa ja hankalaa oli ite hoitaa kaikki kun oli ykä olo kokoajan.

Joo, itellä leikattiin toissa vuonna ni tiedän mitä se on, ikinä en ole ollut niin kipee ku sillo. Kellosta vaan katto koko ajan millo saa seuraavan särkylääkkeen. Kaapit on täynnä mehukeittoja, mehuja, juotavii jugurtteja ja jätskii.. Tosin ite kyllästyin niihin sillo äkkii :)

Pakko kertoo kun itseäni nauratti vielä kotonakin :) Kävin lastentarvike liikkeessä kyselemässä kaukaloon pienentäjää ja vöiden pehmikkeitä, ovat matkan varrella hävinneet. Siinä asiaa seliteltyä, myyjä keskeytti minut ja kysyi: Mikähän tämän asian pointti on ?? Mä menin ekaksi ihan hiljaseksi ja katsoin myyjää ja mahaani. Oliskohan pointti siinä että olen raskaana :cool: Olen ollut siinä uskossa että mahani ei ole mikään pieni mutta ehkä se on näkymätön :laughing001

Takaisin