Toukokuun törinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mummomamma, kuinka kaukaa oikeen alotit ton tarinan selventämisen, ku noin keskeytti :D Kauhee ku musta on tullu nipo, mut musta epäkohteliasta kyllä tollain keskeyttää :P

Heh, lähinnä siitä että meillä oli mukana kaukalo mihinkä tarvittiin pienentäjä. Ehkä myyjää hämäs koska tässä kyseisessä kaukalossa oli ne paikoillaan mutta meillä on toinen samanlainen johon ne tarvittiin :) En mä sille syntyhistoriaa paasannu :p

Ja pakko vielä lisätä et en todellakaan ostanut kaukalon alkuperäisiä pehmusteita. Uuden istuimen olisi saannut 159€ sis. Telakan. Kun taas pelkästään pienentäjä ja vöiden pehmusteet olisi maksanu 200€ !

Hehe, mä kävin vaihtamassa kuntosalijäsenyyden kevyempään versioon johon sisältyy käynti kerran viikossa, niin se nainen siellä kysy et onko kuntoiluinto päässyt lopahtamaan.. Naurahdin vaan että vähän alkaa liikkuminen olla rankkaa tän mahan kanssa kun heinäkuussa on la. Siihen nainen että "ai kauhee, en mä ees tajunnu että odotat vauvaa! Onpas kauheen pikkunen maha!" :D

Laita pörtsä jalat ristiin nyt <3
Voimii tsemppii jaksui ja enkelei. Viel ei jakaannuta <3

Joo kaikki hyvin, kohdunkaula ok. samoin kaikki paikat kiinni. Lääkäri veikkasi että nti saattaa syntyä jo viiden viikon sisällä. Nyt lepoa ilman rasituksia viikolle 34. Saan kauppaan lähteä mukaan, mutta mitään ei saa kantaa. Koirien kanssa lenkkeily kieltty.

Pikkuinen painaa 2,2kg . Hienot henkitys äänet ja mainio syke sanoi lääkäri.

Lääkäri sanoi, mun olotilan aiheuttaa osin kun olen niin pieni kokoinen. Mun pituus vaan 151,1cm.

Eli lepoa vain

Hyvä, että kaikki hyvin Pörtsä! Tsemppiä ja jaksamista lepäilyyn, nyt iisisti sitten :)

Menee nyt muuten ihan ohi aiheen tai minkään, mutta tulipa mieleeni ku näin taas freddyjen(housut) mainoksen. Alkuviikosta näin yhden tosi hoikan naisen päällä freddyt ja no ihan karmaisi. Olihan sillä toki jonkun verran takamusta, mutta ne sen freddyt näytti oikeesti kyllä aika kauheilta. Ei ne istunu ollenkaan, enemmänkin näytti että se takasauma on ihan perseessä ja ei kyllä juuri korostanut takamusta.. Sillä oli nilkatkin niin kapeat että ne kapeat lahkeet näytti löysiltä.. Ei sillä että ne välttämättä minunkaan päällä välttämättä kauniit olisi, mutta..
:)

Mä en suostunu ostamaan 80 euron freddyjä vaikka kaveri niitä kehuikin maasta taivaisiin. Eipä ne kummosen näköset olleet hänen päällään ja rikkikin menivät ihan liian nopeasti hintaansa nähden :eek: Dieselin farkut on mun lempparit, istuu ja on laadukkaat (ja kalliit!!!!) . mun jaloilla ja pepulla on ikävä niitä :woot::woot:

lisää: entäs kun noi tiukat salipöksyt on nykysin muotia naisilla, ko. frebu käyttää niitä ahkeraan vaan minkäs ne saakaan aikaan... no kamelin varpaan tietenki :laughing001 boikotissa mulla myöskin nuo housut.. juurikin suuren kamelinvarvasriskin takia:laughing021

Niinhän siinä kävi että kun supistukset ei saanu ihmeempää aikaiseksi niin eilen illalla kuului/tuntui naps ja kalvot puhkes, eilen siis rv 32+5. Nyt lepäilty vuorokausi osastolla, vessassa ja suihkussa saa käydä. Pienellä kaikki ok, lapsivettäkin oli päivällä lääkärin ultratessa ihan riittävästi. Nyt jos synnytys käynnistyy niin saa tulla, kohta tulee viimeinen kortisonipiikki niin helpottaa sit pienen oloa. Lääkäri epäili että viikon sisällä käynnistyy itekseen, jos ei sit crp ala nousemaan ja sen takia täytyy toimia. Nyt vaan täytyy toivoa että kaikki menee hyvin, lääkärin mukaan ei mitään syytä huoleen.

Muokattu viimeksi:
Onneksi Mimaki jo hyvät viikot :) Vielä kun ehtisit toisen piikin saada ja se vaikuttaa niin :thumleft Tsemppiä makoiluun!

oho! tsemppiä sinne! tää rouva kotiutu just äp polilta. kaaduin pyörällä aika pahasti suoraa mahalleen, takkiin tuli pieni reikä ja navan päälle verinennirhauma vai mikä onkaa.. käsi ja polvi aukes mut ei niillä niin väliä.. kyllä säikäytti ku oikee tömähti maha tuntu kunnolla.. ultrattii ja olin käyril kaikki ok, olin osastolla 6h ja otettii uudet käyrät ei mitää kummaa näkyny joten pääsin kotiin.

ohhoh helmimeri :o onneksi ei käynyt mitään! mulla olis varmaan päässyt säikähdysitku tossa vaiheessa :schocked028 meinasin jo sen metsässä pyllähtämisen takia alkaa parkumaan vaikka olis ollu sama pyllähtää sängylle niin pehmee oli lasku...:smiley-ashamed008

parkasin oikee kovaa äänee että mun vauva !! ku kaks tyttöö juoksi siihe et miten kävi. sanoin et asun tos iha vieres et pääsen kotii.. soitin miehelle iha paniikissa vaikka olin talon vieressä ja se sisäl :)

Takaisin