Toukokuun törinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaavelo oli kuin olikin vaihtanut puolta oikealle, tunsin yks ilta mylläyksen päätteeks, että nyt on vasen puoli yhtäkkiä ihan tyhjän oloinen. Rupesin miettimään myös, että aika leppoisa tyyppitataa olla, kun ei se sen kummemmin hermostu edes, kun päätä kokeilevat ja tökitään.. Pari kevyttä potkua tuli lääkärin ja jonkun harjottelijan tunnusteltua. Eikä hän yllä paljoa häiriinny, vaikka koitan vähän masua ravistellakin, että tulis eloa :D Joskos joskos jatkuisi samanlaisena meininki :p

Voi vauveli. Äskeisen myllerryksen aikana kääntyili ihan kunnolla ja nyt tuntuu hikottelevan tuolla vasemmalla alhaalla..oli vissiin liian rajut treenit, kun on raju hikkakin, ihan maha nykii..

täällä rauhallinen vauva.. tökkäyksistä vähäse takasi ja muutenkaa ei mitää bileitä.. et aika rauhallista on ne vilkkaatku hetket :)

Täälläkin on tähän asti oltu suht rauhallista, mutta tämän päivän aikana ja eilen alkuillasta on möyritty menemään. Onneksi on vielä enimmäkseen sitä että pyöri eikä niinkään niitä kipeitä potkuja..

No voi sun v***u tässäkö nää yöunet taas oli.. ensin illalla pyöriskelin ku tiesin et joutuu nousemaan vessaan ja nyt aamutuimaan toinen kerta.. mahtuhan tohon väliin 4 tuntia yöunia -.-
Mulla ei pyöriny synnytys mielessä suoriltaan vaan la:n läheinen koiranäyttely ku kasvattaja tarjoutui viemään meidän koiran sinne.. mut miten saada koira 80km päähän edullisesti ja vaivattomasti jos mä oon synnärillä ponnistamassa. Ukko on tasan sairaalalla mun kanssa eikä missää huitelemassa :D

Voisko se kasvattaja hakea teidän koiran jo vaikka muutamaa päivää ennen näyttelyä luokseen..? Saispahan samalla ite tehä maholliset pesut ja puunaukset mieleisikseen :) tai vastaavasti jos ite vaan kärsit niin veisitte koiran hälle :)

Paljon onnea pienokaisista :Heartbigred Niitä alkaa pikkuhiljaa tulemaan itse kullekin :)

Minä olen asennoitunut tähän raskauteen niin, että yli lasketun ajan menee tämäkin niinkuin esikoinenkin (syntyi 41+6). Viimeiset viikot tuntui silloin tosi raskailta eikä oikein olisi malttanut odottaa. Nyt on paljon hommaa tässä kotosalla ja haluaisin viettää esikoisen kanssa kunnolla aikaa kahdestaan nyt kun vielä ehtii ennen vauvan syntymää, joten toivottavasti vauva haluaakin pysytellä mahassa ainakin sinne heinäkuulle asti.

Mulla ei oo enää mitään hajua miten päin tämä tuolla nyt asustaa.. Pää on kai alaspäin, niinku on ollukki jo viikkoja, mutta nyt tuntuu töminää molemmissa kyljissä kun aiemmin oli vain oikealla puolella potkut. Ehkä se on jotenki korkkiruuvilla jotta yltää kumpaanki kylkeen yhtäaikaa.. :D Mielestäni kuitenki pepa tuntuu tuossa ylyhäällä.

Ihanat säät! Tekisi mieli mennä rannalle ja jätskille nautiskelemaan. Oikeastaan ihan tosi paljon tekisi mieli mennä kahlailemaan veteen. Harmittaa kun itse lomalla nyt ja mies tekee pitkiä työpäiviä, olisi ihanaa nauttia piiiitkästä aikaa yhdessä lomalla olemisesta. Meillä miehellä aikomuksena lomailla vasta vauvan synnyttyä eli eipä meillä enää kahdenkeskisiä lomia juuri olekaan, paitsi ehkä sitten joskus. o_O

Yomanda sun tarttee tykätä työstä ihan hulluna että siellä käyt tommosilla yöunilla! Mä oisin itkua tihrustanu (ja parit kerrat tihrustinkin silloin kun töissä vielä kävin) jos näillä unilla oisin yrittänyt työhommia! Tsemppiä viimesiin päiviin! :)
No aika paljon tykkäänki mut onneks on enää vaan kolme vuoroo, ei pidempään kyl jaksais enää ;)

hei täältä tulee nyt vähän tyhmiä kysymyksiä, mutta mitä olisi vastasyntyneen pinnasänkyyn paras laittaa? peitto ja tyyny vai tuo äpn makuupussi ja kuin herkästi ne vauvojen vaipat valskaa että oottako vuorannu lakanan alta patjan jollain?

Ihan peitto ja tyynyliina. Patjan suojan laitan lakanan alle. Tyynyähän vauva ei tarvi mutta jos pulautteluun on taipumusta niin se tyynyliina on helppo vaihtaa. Äp pakkauksen makuupussia meillä on vaunuissa vain käytetty

Sitten yleensä laitetaan tyyny kun rupeaa ite ehtimään peittoa tms päänsä alle, vuojen ikäsenä yleensä :)

Juurikin niin. Ja toiset pyörii niin paljon ettei se tyyny meinaa pysyä kuitenkaan pään alla.

Nyt kaivataan henkistä tukea! :nailbiting: Mulla on ollut tän viikon ihan hirveä turvotus jaloissa, ja paino on noussut kahessa viikossa 2 kiloa. No, ajattelin että mainitsen niistä ens viikon neuvolassa. Mutta tänä aamuna ihan yhtäkkiä kun olin tekemässä aamupalaa, tuli ihan älyttömän paha olo, ja oksensin muutaman kerran. (en ole siis koko raskauden aikana oksentanut kertaakaan) Tiedän että voi olla ihan vatsatautiakin, kun työskentelen lasten kanssa, mutta nyt alkoi jotenkin raskausmyrkytyksen vaara pelottaa :O Oksentamisesta on joku puoli tuntia, ja nyt mulla on ihan suht olo. Vatsassa ei vello mikään muu kuin vauva. Pitäisköhän siis soittaa lääkäriin ?

kyllä kannattaa että pääset ainaki verenpaineen mittauttaan.

Takaisin