Toukokuun törinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huh, synnytysjuttuja ja muita lueskellessa alkaa tiedostaa että tässä ei tosiaan enää ole kovin pitkä aika siihen että pikkuinen siirtyy tuolta masusta tänne masun ulkopuolelle :wideyed: Omalla kohdalla aika tuntuu menevän aivan tajuttoman nopeasti - on mennyt lähes koko raskausajan ihan ensimmäisiä viikkoja lukuunottamatta. On niin paljon kaikkea muutakin nyt menossa elämässä että sitä on pysynyt kiireisenä..
Ihan kohta on jo kesäkuu!! Ja kesäkuun jälkeen on yleensä tupannut tulla heinäkuu :eek: Iik!

Jeejeejee! Meille muille kans nyytit, menispä aika äkkiä :P <3

Heh. Itsellä on kans tässä välillä tullu sellaisia "apua, voiko tän vielä perua"- fiiliksiä. Ja välillä ihan niin todellisia että alkaa ahdistaa, kun onhan tätä useampi vuosi enempi ja vähempi odotettu. Mutta kai se just onkin siinä kun tajuaa miten paljon meidän arki muuttuu, kun tätä samaa taloutta on n. 9 vuotta pyöritetty kaksin menemällä ja tulemalla spontaanisti..

Onnea Mimaki.
Mulla on ristiriitaiset tunteet synnytyksestä.. Toisaalta toivoisin että tulis jo kun olis vielä vajaa 3kiloinen mut toisaalta en kestä ajatusta että joutuu keskolaan tai hengityskoneeseen jne.
Mä haaveilen sellasesta nostan jalkaa ja vauva "tipahtaa" ulos synnytyksestä. Mut taitaa olla vaan haave :grin

Onnea onnea onnea mimaki ja pieni plussapallo!!! <3 <3 Ihanaa :)!!

Niin se aika käy vähiin, mieskin lähti nyt vikaa kertaa merille ennen vauvan tuloa. Ei tahdo enää lähteä tämän jälkeen, kun menee parhaillaankin 5 tuntia höyrytellä takaisin tuolta aavalta.

Womb, Ootko nähny sen leffan What to expect when you're expecting? Siinä sellanen aivastus-kaksoset maailmassa synnytys :p Eikun harjoitteleen ;)

Mun isoäitini kertoi juuri taannoin, että hänen siskonsa meinasi synnyttää ensimmäisen lapsensa likoämpäriin (kun meni pusaamaan kakkaa, tulikin vauva). En ehkä ihan niin nopeaa synnytystä toivo :D jotenkin olis kivempi jos ehtiä sairaalaan, ettei lapsi tipahda pönttöön...

Jatkuvasti hereillä tänä yönä. Jotenkin tuskallisen kuuma ja levoton olo. Avasin ihan makkarin ikkunan että saan viileennystä. Etenkin jalkaterät tuntuu käsiinkin kuumalta. Ja minä kun olen aina se, joka palelee. Niinh, ja synnytys pyörii mielessä ja unissa.

No voi sun v***u tässäkö nää yöunet taas oli.. ensin illalla pyöriskelin ku tiesin et joutuu nousemaan vessaan ja nyt aamutuimaan toinen kerta.. mahtuhan tohon väliin 4 tuntia yöunia -.-
Mulla ei pyöriny synnytys mielessä suoriltaan vaan la:n läheinen koiranäyttely ku kasvattaja tarjoutui viemään meidän koiran sinne.. mut miten saada koira 80km päähän edullisesti ja vaivattomasti jos mä oon synnärillä ponnistamassa. Ukko on tasan sairaalalla mun kanssa eikä missää huitelemassa :D

Miulla aamuvuoro edessä ja kolmen jälkeen en juurikaan nukkunut, sillon piti vessaa nousta.

Yomanda sun tarttee tykätä työstä ihan hulluna että siellä käyt tommosilla yöunilla! Mä oisin itkua tihrustanu (ja parit kerrat tihrustinkin silloin kun töissä vielä kävin) jos näillä unilla oisin yrittänyt työhommia! Tsemppiä viimesiin päiviin! :)

Takaisin