Oooh täällähän on hitoksee kaikkea tapahtunu ja hitoksee luettavaa oottamas meikäläistä, ku oon ollu laiska foorumin suhteen ku luurilla kikkailen..
hitto, pitää joku pvä ottaa asiaksee lukea ja kertoa omia kuulimisia.. :) alotetaa vaikka tästä:
Aamuisen pienoisen pahantuulisuuden ja pettymysten jälkeen päivästä tulikin aivan loistava ja ihana! Babyshowerit. Ei ollu yllätysjuhlat, ku itse kotona ne järjestin, mutta paljon yllätyksiä oli juhlissa! :)
Saatiin paljonpaljon ihania lahjoja ja... tää mamma sai aivan mahtavaa hemmottelua! Olin aivan taivaassa. Tytöt laitto saunan lämpeen ja sinne kynttilöisii palamaan, saunassa sain jalkahoidon ja alaselkähierontaa oh ja voih
(päätä ja niskaa myös hierottiin) ja saunan jälkeen sain aivan törkeen ihanan jalkahieronnan ja kasvohoidon! Kynnetki laitettii kuntoon. Ihanaa tytöt.
Olen kiitollinen päivääni osallistuneille, onni on : perhe ja ystävät.
Tää mamma väsäs elämänsä ekan masukakun ja näinollen elämäni toinen sokerimassalla päällystetty kakku, aikamoista räpeltämistä ja laatu krhm, mut tulipahan tehtyä ja ihan hyvän makusta se oli..
Eihän mitää voi osata jossei oo ennen tehny.